X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדינה: אליהו אליאב מועלם פרסם בקיץ 2014 שוב ושוב בפייסבוק קריאות לפגוע בערבים, בחנין זועבי ובמזוהים עם מחנה השמאל
▪  ▪  ▪
הזין ל-1,280 עוקבים [צילום: AP]

אליהו אליאב מועלם מואשם בפרסום דברי עידוד לאלימות וטרור באמצעות הפייסבוק, בין היתר נגד ח"כ חנין זועבי. כתב האישום נגדו הוגש באישור היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.
על-פי כתב האישום, שהוגש (יום ב', 22.2.16) לבית משפט השלום ברמלה, המעשים התרחשו ביוני-יולי 2014 על-רקע רצח הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח, רצח הילד מוחמד אבו-חדיר ומבצע צוק איתן. המדינה מייחס למועלם פרסום מרובה ושיטתי של קריאות ישירות למעשי אלימות וטרור נגד פלשתינים וערבים ישראלים והסתה לגזענות נגדם.
עוד פרסם מועלם קריאות למעשי אלימות וטרור נגד זועבי, כולל קריאות מפורשות לרצוח אותה, ודברי שבח ועידוד כלפי מעשים אלה, וקריאות דומות לגבי בעלי דעות ממחנה השמאל. קריאות אלו הוזנו לחשבונותיהם של 1,280 עוקביו של מועלם.
בין היתר פרסם מועלם פוסט, אשר פתח בשמותיהם של בנימין נתניהו, יאיר לפיד, אביגדור ליברמן, ציפי לבני, יצחק אהרונוביץ ויוחנן דנינו, ובהמשכו נאמר: "לכל אלו שחושבים שאפשר לחיות עם ערבים אני אומר: לכו לעזה. תג מחיר והפעם לא רק עם כתובות נאצה. יאללה לרצוח בלי לבדוק הרבה מי הוא אותו בן אדם, אבל בלי להיתפס".
ביום חטיפתו של אבו-חדיר כתב מועלם בין היתר: "מוות לכל הערבים. יהודים התאחדו! לרצח הערבי הבא קדימה. טוב מאוד שהנרצח היה בן 16, נקווה שהערבים הבאים שיירצחו יהיו גם בגילאים קטנים יותר"; "מוות לחנין זועבי. חבר'ה בכבוד שלכם תחטפו אותה ותעמיסו לי אותה לבית, אני יטפל בה"; "ימותו השמאלנים לפני הערבים!"מוות לכל הערבים" ועוד. המדינה מייחסת לו ריבוי עבירות של הסתה לאלימות והסתה לגזענות.
לפי האישום השני, הנאשם והמתלוננת למדו יחד באוניברסיטת בר-אילן. ביוני 2014 פרסם נער ערבי-ישראלי באתר יוטיוב סרטון, בו הביע התנגדות פומבית לחטיפת הנערים היהודיים והזדהות עימם ועם משפחותיהם. הסרטון זכה להד ופרסום תקשורתיים. בהמשך לכך, פרסמה המתלוננת בחשבונה בפייסבוק דברי בוז וביקורת כלפי אותו נער ועמדתו. לאחר גילוי גופות שלושת הנערים, שלח מועלם למתלוננת שלוש הודעות בהן גידף אותה ואת משפחתה, ובשל כך הוא מואשם בהטרדה. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד רועי רייס.

תאריך:  22/02/2016   |   עודכן:  22/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
רפאל ישראלי
הביטחון שהגמול בעולם שכולו טוב מצפה להם בפתח, דוחף את הילדים אל קיצורי הדרך המובילים אל מותם על-ידי סכינאות או כל התגרות אחרת ביהודים    ואם השהיד גם מטיל אימה על קורבנו, אזי רבה תוחלתו ועתיר שכרו
דביר מור
האם האירנים עושים ככל שביכולתם על-מנת להיות מעצמה במזרח התיכון ? מדוע הסכם הגרעין מול ארה"ב ושאר מעצמות המערב מסייע לכך !?
אריאל י. לוין
כבר תשע שנים מדברים אצלנו על סכנת מיכלי האמוניה במפרץ חיפה, וכמו תמיד התשובה היא "יהיה בסדר". אולי איומיו של נסראללה יביאו סוף-סוף לפתרון מעשי
אודי דקל, עומר עינב
ניתן להגדיר את היעדרה של הגדרה מוסכמת לבעיה האסטרטגית שבפני ישראל, לצד תיעדוף שונה של האיומים והיעדר הצבעה על הזדמנויות, כ'מבוכה אסטרטגית'. במילים חריפות יותר: הכאוס בסביבתה האסטרטגית של מדינת ישראל גורם לכאוס מחשבתי ולבחירה בתפיסת הסטטוס-קוו כאופציה העדיפה    שרטוט קווי מדיניות לממשלת ישראל, שיסייעו להתמודדות מיטבית עם האתגרים    תובנות מהכנס השנתי (2016) של המכון למחקרי ביטחון לאומי
אלירם אלגרבלי
שתי התמורות הגדולות - ההגירה והציונות - פעלו לכאורה בשני קווים מקבילים. בעוד מאות אלפי מיהודי מזרח אירופה ביקשו לנדוד לארה"ב, התפשט הרעיון הציוני על-ידי תנועות לאומיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il