X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר בנק הפועלים לשעבר בראיון לידיעות אחרונות: "מי לא משתמש במאכער?" מתאר בפירוט את התנאים הקשים של האסירים "השם דנקנר היה נכס גדול והיום הוא נטל"
▪  ▪  ▪
דנקנר. נגד פישר [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

יו"ר בנק הפועלים לשעבר, דני דנקנר, טוען שהורשע שלא בצדק בעניין תעשיות מלח בפרשת הולילנד. דנקנר הורשע במתן שוחד למאיר רבין ונדון לשנתיים מאסר, אותן החל לרצות בשבוע שעבר (15.2.16).
בראיון המתפרסם בידיעות אחרונות (יום ו', 26.2.16) אומר דנקנר, כי בית המשפט קבע על גבו הלכה חדשה, ולפיה "כל אזרח שמשתמש במאכער כדי לסגור מרפסת מסתכן בהליכה לכלא". לטענתו, הוא פעל בצורה מקובלת ולמעשה אין דרך אחרת לקדם עניינים מקרקעי ישראל ("מינהל מקלקלי ישראל" בלשונו). עוד הוא אומר, כי החיבור שלו לפרשת הולילנד הזיק לו.
"אני עבדתי בבנק הפועלים עם 12 מאכערים במקביל. זאת המדינה שלנו. מי לא משתמש במאכער?", מוסיף דנקנר. בתשובה לשאלה על אמונו במערכת המשפט, הוא אומר: "אני לא מציע לאף אחד להגיע למערכת הזאת. אני גם מציע למי שמגיע לחקירה לסתום את הפה".
דנקנר מאשים את נגיד בנק ישראל לשעבר, סטנלי פישר, בכך שדרש את הדחתו משיקולים לא ענייניים. לדבריו, בבנק ישראל הייתה טינה קשה כלפיו כי "אני לא בנקאי קלאסי. אני אדם שאומר את מה שהוא חושב, ולא תמיד מתחשב ברגולטור". לטענתו, מערכת היחסים שלו עם פישר נהרסה כאשר הלה ביקש להנחות את בנק הפועלים לפעול בצורה הפוכה מזו שסוכמה ביום הקודם והוא דיווח על כך לשר האוצר דאז, רוני בר-און (השניים לא הגיבו על הדברים).
על הרשעתו הקודמת בפרשת הבנק הטורקי, בה נדון לשמונה חודשי מאסר, אומר דנקנר: "טעיתי. פספסתי. הייתי צריך לנהוג אחרת, אבל חשוב לי שיידעו שזה ללא טובת הנאה אישית, ללא פגיעה בבנק הפועלים וללא מרמה". הוא שב וטוען, כי לא הסתיר מאיש שקיבל הלוואה מהבנק ההולנדי שהיה שותפו של בנק הפועלים בבנק פוזיטיף הטורקי, וכי החזיר אותה עוד לפני פתיחת החקירה.
בפיו של דנקנר ביקורת חריפה ביותר על תנאי הכליאה. בין היתר הוא מספר כיצד מובאים אסירים מכלא חרמון לדיונים בבית המשפט העליון: "אתה נכנס בשש בבוקר למשאית, כל הזמן אזוק ברגליים ובידיים, ואחרי חמש שעות אתה מקבל שעה בחוץ, בתוך כלוב. נותנים לך אוכל שלא הייתי נותן לכלב שלי. שלוש נקניקיות קפואות, שתי פרוסות לחם ומשהו שנקרא פרי.
"חלק מהאנשים משתינים במשאית, כי לא משחררים אותם לעשות את הצרכים שלהם. אתה צריך להתחנן למים. אז אתה מגיע לתל אביב, שמים אותך במקום מלא באגבגים, מין חיפושיות שעוקצות אותך בכל הגוף". לדבריו, כאשר אושפז בשל אירוע מוחי, הוא נאזק למיטה וארבעה שומרים חמושים ניצבו לידה. לטענת דנקנר, מחבלים רוצחים זוכים לתנאים טובים יותר מאשר אסירים ישראלים.
עוד התייחס דנקנר לבן-דודו, נוחי דנקנר, המואשם בעבירות ניירות ערך. דנקנר מביע ביטחון בחפותו ומוסיף: "לגבי השם דנקנר - פעם הוא היה נכס גדול, והיום הוא נטל. מדהים באיזו מהירות אנשים נעלמים. אתה מסתובב אחורה ולא רואה אף אחד".

תאריך:  26/02/2016   |   עודכן:  26/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביגדור קלנר / Avigdor Kalner  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי שטרית / Uri Shitrit  אורן אדרת / Oren Aderet  אילן מזור  איריס ניב-סבאג  אירית באומהורן  איתן מעוז /  Maoz Eitan"  אלון ביכלר  אלי זהר /  Zohar Eli"  אלי שמחיוף  אריה פטר  בנק הפועלים בע"מ / Hapoalim Bank Ltd  ג'ואי אש  גיורא אדרת /  Aderet Giora"  דוד רוזן / David Rozen  דני דנקנר  הלל צ'רני  הלל צ'רני  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יובל גבעון  יוסי אולמרט  יורם ראב"ד /  "  יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth  יפעת מנור-נהרי  יצחק עמית / Issac Amit  ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey  מאיר רבין  מאכערים  נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"  נוחי דנקנר / Nohi Dankner  נוית נגב  נחשון שוחט / Nahshon Shohat  ניל הנדל / Neal Hendel  נעמי גרנות  סטנלי פישר  סלים ג'ובראן / Salim Joubran  עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman  צבי גורפינקל  צבי זילברטל / Zvi Zylbertal  רוני בר-און  רועי בלכר  שלמה נחמה  שמואל קליין  שמואל דכנר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דני דנקנר: אני חף מפשע
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
אפילו טסט לאוטו שזה חיי אדם
gemny  |  26/02/16 10:25
2
לגבי השתן במשאית
סהר שוקר  |  26/02/16 11:25
3
חף מפשע ? נו, לא ממש....
נוחי   |  26/02/16 14:20
 
- מתי כבר נראה את בן הדוד נוחי
הניה  |  27/02/16 06:52
4
דנקנר ואולמרט חפים מפשע
בבר  |  26/02/16 15:26
 
- ליצן. ל"ת
צורי  |  27/02/16 13:40
5
שאלה
חרד  |  26/02/16 15:31
6
השם דנקנר לא לטובה
הרוע  |  26/02/16 16:29
7
תופעת המעכריות היא רעה חולה
צורי  |  26/02/16 18:21
8
בכנסת הם נקראים לוביסטים
נחום שחף  |  27/02/16 11:48
9
האם מישהו מכיר פושע
צורי  |  27/02/16 13:55
 
- האם שמעת על ברנס?
או אחוז ההרשעות  |  27/02/16 22:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט הולילנד - הערעור
איתמר לוין
הנדל התעלם בפסק הדין המקורי מבקשתה המסודרת של המדינה להגיש את עדותה של זקן בנוגע לסיוע של דכנר ליוסי אולמרט    בתיקון לפסה"ד מוזכרת בקשה זו, לצד העובדה שהיא הוגשה באיחור רב - ונראה שהדבר "לא נעשה מתוך שכחה או רשלנות"
איתמר לוין
השב"ס שחרר תמונות ראשונות של אגף 10 בכלא מעשיהו, בו נכלאו ראש הממשלה ולשעבר ועוד חמישה ממורשעי פרשת הולילנד
איתמר לוין
את רגעי החופש האחרונים שלו ייחד אהוד אולמרט לחזרה על הבלופים והמנטרות הקבועים שלו. זה מלמד הרבה מאוד על האיש, שממשיך לטעון שהוא חף מפשע
איתמר לוין
מתחיל לרצות עונשי מאסר מצטברים העומדים כיום על 27 חודשים    יוחזק עם עוד חמישה מנאשמי הולילנד ב"אגף המיוחסים" שהותאם לדרישות האבטחה של השב"כ
איתמר לוין
היום בו ראש הממשלה לשעבר מתחיל לרצות עונש מאסר, הוא יום של ניצחון לשלטון החוק ולטוהר המידות - אך הרגשות מעורבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il