X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעליה של חברת יוטרייד פרימיום נעצר בחשד שגייס עשרות מיליוני שקלים מ-600 משקיעים למרות שאין לו רישיון ייעוץ, רימה אותם לגבי היתרות ויצר גרעון של 12 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
ארבעה ימי מעצר [צילום: פלאש 90]

אביב טלמור, בעליה של חברת יוטרייד פרימיום שעסקה בסחר אלקטרוני בניירות ערך, חשוד בהונאת פונזי בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אפרת בוסני, האריכה את מעצרו (יום ב', 29.2.16) בארבעה ימים.
רשות ניירות ערך טוענת, כי טלמור גייס עשרות מיליוני שקלים מ-600 משקיעים, למרות שאין ברשותו רשיון ייעוץ כחוק. הוא ניהל את ההשקעות באמצעות אלגוטרייד - מסחר רובוטי - והפקיד את הכספים בחשבונה של החברה במקום בחשבונות נפרדים על שם המשקיעים כפי שהוצג להם.
לדברי הרשות, נוצר פער של 12 מיליון דולר בין המצג הכוזב של היתרות שהוצגו למשקיעים לבין הכסף שהיה בפועל בקופתה של החברה. במאי שעבר התחייבה החברה, בעקבות פניית הרשות, להפסיק את פעילות ההשקעות - אך בפועל המשיכה בה, גייסה עוד 3.5 מיליון דולר והשתמשה בכספים אלו כדי לשלם למשקיעים קודמים שביקשו את כספם.
חברת יוטרייד נמצאת בפירוק ואילו טלמור שהה בחו"ל מאז ספטמבר ולא התייצב לחקירות למרות זימונים שהועברו אליו באמצעות עורכי דינו. הרשות מייחסת לו עבירות של הלבנת הון, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות ניירות ערך, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, שיבוש מהלכי משפט ועוד.
עוה"ד רונן מנשה וקובי רון, המייצגים את טלמור, מסרוב בתגובה: "מרשנו כופר בחשדות נגדו. מרשנו חזר ארצה מיוזמתו והסכים למעצרו למספר ימים על-מנת לאפשר לרשות החוקרת למצות את החקירה. אנו מאמינים, כי בסיומה של החקירה, החשדות נגדו יופרכו".

תאריך:  29/02/2016   |   עודכן:  29/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נשיאת העליון מתחה ביקורת על כך שהמדינה לא נתנה לבג"ץ תשובות ברורות בנוגע למינוי נציגי העובדים לדירקטוריונים של חברות ממשלתיות: "זה לא רציני", "זה לא מספק אותנו"
אלעזר לוין
הכלכלן הראשי של משרד האוצר חושף ממצא העשוי להביך את הבוס שלו: דירות באזור רחובות נמכרו באחרונה, על-פי תוכנית ממשלתית קודמת, במחיר הנמוך ב-22% ממחיר השוק - גם ללא "מחיר למשתכן" של השר כחלון    דירות במבצע, בנצרת עלית, עולות כמו דירות רגילות
איתמר לוין
שרת המשפטים הודיעה שנציבות הביקורת תעוגן בחקיקה, אך ההכרעה האם תפוצל או תישאר מאוחדת תידחה עד לאחר שנתיים של ניסיונות
מירב ארד
שכר היסוד של השוחטים יעלה ויעמוד על כ-30 שקל לשעה    תינתן תוספת תפוקה שגובהה ישתנה בהתאם לוותק    שכר המשגיחים יעלה וינוע בין 32 ל-40 שקל לשעה
מירב ארד
זוהי הפעם השנייה בה מתרחשת היוזמה המשותפת של מד"א, אונ' בן-גוריון בנגב, ארגון 'סטודנטים בבן גוריון למען פליטים' והמרכז להגירה בינלאומית וקליטה    במועצה אשכול סיימו 22 תושבי העוטף קורס חובשי רפואת חרום ונהגי אמבולנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il