X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הורה לשב"ס להקפיד להזכיר לאסיר שיקח את התרופות להן הוא זקוק ואף לתעד זאת בכתב, משום שהאיש מבקש שוב ושוב לדחות את הדיונים במשפטו בטענות על מצבו הבריאותי
▪  ▪  ▪
מטלטל מעצמון לבאר שבע [צילום: שב"ס]

שופט בית המשפט העליון, ניל הנדל, ממשיך לתת הנחיות בלתי שגרתיות בענייניהם של עצורים.
יומיים לאחר שקבע, כי נאשם עשוי להשתחרר ממעצרו אם בית המשפט העליון לא ידון בתוך חודשיים בערעורו, הורה הנדל (8.6.16) לשירות בתי הסוהר להקפיד שנאשם אחר יקח במועד את התרופות להן הוא זקוק ואף לתעד זאת בכתב.
אמיל רפאלוב מואשם בשורה של עבירות ובהן סחר בנשק, קשירת קשר לביצוע חבלה בכוונה מחמירה וסחר סמים, ומוחזק במעצר מאז יוני 2013. בית המשפט העליון כבר האריך שמונה פעמים את מעצרו בשלושה חודשים בכל פעם, והנדל נדרש לבקשתה של המדינה להארכה תשיעית.
הנדל מציין, כי המשפט בבית המשפט המחוזי בבאר שבע אינו מתנהל בקצב משביע רצון: עד כה התקיימו 14 ישיבות ובוטלו 20. הסניגורים, עוה"ד יורם שפטל ואמיר נבון, טענו, כי הסיבה לביטולים היא מצבו הבריאותי של רפאלוב. לדבריהם, החזקתו במעצר מונעת ממנו ליטול באופן סדיר את התרופות להן הוא זקוק, והמסע הממושך מבית הכלא צלמון שבצפון הארץ לבית המשפט בבאר שבע פוגע עוד יותר ביכולתו ליטול אותן. לעומתם טענה נציגת המדינה, עו"ד נורית הרצמן, כי רפאלוב פועל בזדון כדי לעכב את המשפט.
הנדל האריך את מעצרו של רפאלוב, באומרו: "עם כל ההבנה למצבו הבריאותי של המשיב, אני מתרשם שיש עיגון בחומר לכך שהמשיב נושא באחריות, ולו חלקית, לעיכוב ההליך". לצד זאת, הוא הורה לשב"ס לבחון את האפשרות להעביר את רפאלוב לכלא קרוב יותר לבאר שבע, ולמדינה - לבקש בעתיד דוח רפואי בכל מקרה בו רפאלוב מבקש דחייה.
עוד אומר הנדל: "לטענת הסניגור על כך שהמבקש אינו מקבל את תרופותיו באופן סדיר, נראה נכון כי שב"ס ימנה גורם שיזכיר למבקש שעליו להביא את תרופותיו, תוך עריכת זיכרון דברים באשר לתוכן שיחה זו, לרבות תגובת המבקש".

תאריך:  09/03/2016   |   עודכן:  09/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מכירת דירות ירדה ב-7% ל-534    החברה תמשיך להשתתף במכרזי מחיר למשתכן, בנוסף ל-214 דירות בקריית מוצקין    חלק הארי של הדירות בבניה - נמכרו    רווח גולמי בכל פרויקט    בעתיד - 5,000 דירות בפינוי-בינוי, והמשך הפעילות בתמ"א 38
מירב ארד
כך עדכן עו"ד ליפא מאיר המייעץ להסתדרות הציונית בדיון בוועדת הכספים בעניין פתרון המתגבש לקראת השבת התשלומים הרבעוניים לאלפי ניצולי השואה
יצחק דנון
גלעד לרום מבקש לתבוע 173 מיליון שקל מחברת סאנופי, בטענה שעיכבה שלא כדין את התחרות מול התרופה למניעת התקפי לב ושבץ
מירב ארד
בשנה זו נרשמה ירידה ביצוא לחמש מתוך עשרת יעדי היצוא לעומת שנת 2014    עופר זקס: " 2015 הייתה שנה קשה ליצוא הישראלי והגרועה ביותר מאז משבר האשראי העולמי"
מירב ארד
כך מודה משרד הבריאות בוועדה לביקורת המדינה    נציגי המשרד בוועדה: נרשמה ירידה חדה ודרמטית בסוגי זיהום רבים, ו-50 מיליון שקלים הוקצו למניעת התופעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il