X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: חטיבת דובר המשטרה]
דימונה: ברום דלף בעקבות תאונת רכבת
רק כשעה אחרי התאונה נקראו התושבים להסתגר בבתיהם הכניסה לדימונה נחסמה לשעות ארוכות המשרד להגנת הסביבה: אירוע חמור: אירועי שימוט הקרונות ברכבת הפכו בלתי נסבלים
[צילום: כבאות והצלה]

רכבת משא התנגשה (יום ב', 15.3.16) במספר קרונות פוספטים שעמדו על המסילה, כחצי ק"מ דרומית לתחנת דימונה. האירוע התרחש בסביבות השעה 22:05.
כתוצאה מהפגיעה נפגע קטר הרכבת הפוגעת ונשמטו שלושה קרונות משא. מאחד מהקרונות נשמט מיכל ברום. לאחר בדיקות בשטח, עלה כי ישנה דליפה קלה ממיכל הברום.
שבעה נפגעים פונו לבית החולים כשהם סובלים מתסמינים קלים של צריבות והקאות. שני נהגי הרכבת וחמישה תושבי האזור נשארו להשגחה במיון במהלך הלילה, וארבעה מהם שולחו בבוקר.
האירוע דווח לכוחות הביטחון ולמשרד להגנת הסביבה, שהגיעו למקום והכריזו על אירוע חומ"ס (חומרים מסוכנים). האחריות לניהול האירוע הועברה לניהול המשטרה, כאשר הטיפול במיכל הברום בוצע על-ידי שירותי הכבאות, הגוף המוסמך לניהול אירועי חומ"ס. בטיפול במיכל השתתפה גם חברת כי"ל.
כשעה אחרי האירוע, הנחתה משטרת ישראל את תושבי האזור הסמוך - בטווח של 800 מטרים, שהורחב אח"כ ל-900 מטרים - להסתגר בבתיהם. כמו-כן נחסם כביש 25 הסמוך והתבצעה הכוונה לדרכים חלופיות. רכבת ישראל השתתפה בסיוע לכוחות הביטחון בשטח, על-מנת לסיים את האירוע בשלום ובמהירות. מיכל הברום נאטם ופונה מהמקום. צוותי רכבת ישראל עומלים כעת לתיקון התשתית המסילתית. לקראת בוקר הורשו התושבים לצאת מבתיהם.
מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר, הנחה על הקמת צוות בדיקה לאירוע. משרד התחבורה לא מסר האם בכוונת אגף בכיר רכבות להקים צוות חקירה מטעמו.
בהמלצת המשרד להגנת הסביבה, נסגרו החנויות הקרובות למקום האירוע עד לפינוי הקרקע המזוהמת. מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, ישראל דנציגר, הנחה את אנשי המקצוע במשרד לערוך תחקיר לאירוע שהוגדר "חמור", ובהמשך יוחלט האם לנקוט בצעדים נגד רכבת ישראל. בכיר במשרד אמר כי אירועי שימוט הקרונות ברכבת ישראל הפכו בלתי נסבלים, וכבר קרו מספר פעמים.
חברת הכנסת יעל כהן-פארן (המחנה הציוני): "אני מקווה שהפצועים יצאו בשלום מהתאונה ומאחלת להם רפואה שלמה. אני כולי תקווה שדליפת החומרים תצומצם ותטופל כך ששלום הציבור לא ייפגע. תאונות מסוג זה מזכירות לנו את הסיכונים שיש בהעברתם של חומרים מסוכנים ברחבי הארץ, בקרבה לריכוזי אוכלוסייה".

[צילום: חטיבת דובר המשטרה]
[צילום: כבאות והצלה]
תאריך:  14/03/2016   |   עודכן:  15/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דימונה: ברום דלף בעקבות תאונת רכבת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
מנכ"ל קווים: דווקא ברשויות המקומיות מערימים קשיים    משרד התחבורה: איש לא רוצה את התשתית בחצר שלו    נציג עיריית ירושלים: לא נשלם 5 מיליון שקל על שטח פתוח - המדינה, שהיא משרד התחבורה, צריכה לדבר עם המדינה, שהיא גם רשות המקרקעין ולפתור את הבעיה
עידן יוסף
הושלמו שלב א' בהקמת המבנה התחתון בתחנת רכבת כרמיאל ושלב ב' בתחנת רכבת אחיהוד של מבנה התחנה והרציפים    כחלק מפרויקט רכבת עכו-כרמיאל בהשקעה של 230 מיליון שקלים
עידן יוסף
תפעיל 123 אוטובוסים עירוניים    בעוד כשלוש שנים תפעיל גם אוטובוסים רבי-קיבולת
עידן יוסף
הקפאת העלאת תעריפי הנסיעה בכמה מקומות פריפריה עליה הורה השר הופשרה וגרמה להתייקרות יחסית    כ"ץ: אם קיבלת סוס חינם - אל תבדוק לו את השיניים
יפעת גדות
לקראת יום האישה הבינלאומי, סקר חדש חושף את התפישות על נשים מאחורי ההגה    כמחצית מהאנשים בטוחים שגברים הם נהגים טובים יותר    שליש מהמשיבים הצהירו כי יעדיפו נהג גבר באוטובוס    כמעט 100% מהישראלים מתעצבנים על הכביש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il