X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בוריס קרסני שעברו עדיין לוט בערפל העפיל למעמדו כנאמן של איל ההון רפפורט בזכות קשריו עם שמעון פרס שהיה מקורב מאוד לרפפורט הנאמנות הרשומה בברמודה מחזיקה בעסקים ועוסקת גם במתן תרומות למטרות שונות
▪  ▪  ▪
קרסני. בזכות מעמדו המיוחד [צילום: תמר מצפי/באדיבות גלובס]

יועץ התקשורת בוריס קרסני, ועו"ד מוריאל מטלון, נרשמו והוצגו ב-2008 כנאמנים לנאמנות זרה שהחזיקה במרבית הנכסים של איל ההון ברוס רפפורט. מעמדתם נותר גם לאחר מותו של ברוס רפפורט (בשנת 2010), והגדרת רות רפפורט כיורשת העיקרית.
קרסני, שעברו לוט בערפל, הוצג ונרשם כנאמן על נכסי רפפורט בזכות מעמדו המיוחד כמקורבו של שמעון פרס - שנמנה בעצמו עם חבריו הקרובים ביותר של איל ההון רפפורט. זה האחרון נהג לתרום כספים למפלגת העבודה. קרסני נמנה בזמנו כמקורבם של גורמים בכירים נוספים במדינה, ובהם יצחק רבין. מכוח זאת הוא היה מקורב למוקדי כוח במערכת הפוליטית והמדינית. גם עתה מוצג קרסני כאיש רב-פעלים, מכוח תפקידו ובעלותו על חברת פוליסי - חברת לייעוץ תקשורתי. עו"ד מוריאל מטלון הוגדר נאמן מכוח תפקידו כשותף בכיר במשרד עורכי הדין גורניצקי ושות', שייצג את רפפורט.
כאמור, נכסי רפפורט הוחזקו בעיקר באמצעות נאמנות. המדובר בנאמנות על קרנות וכספים ועסקים בהיקף כולל הנאמד ביותר ממיליארד דולר, שנצברו בעסקים בחו"ל. רפפורט, שנולד בחיפה וגר בשווייץ מאז שנות ה-50', היה בעל שורה של תאגידים שחלשו על עסקי ספנות, בנקאות ונפט. אלה מרוכזים בנאמנות זרה (Trust) שמקום מושבה הוא בברמודה ושמה הוא Rappaport Frust Trust. מעמדה על-פי דיני המס הוא כנאמנות בלתי הדירה.
ל-News1 נודע, כי בשנת 2008 פנו ברוס רפפורט ורעייתו רות רפפורט לרשויות המס בישראל, בבקשה להבהיר את מעמדם כ"תושב חוזר ותיק" בהתאם להוראות תיקון 168 לפקודת מס הכנסה. הכרה בהם במסגרת זו מזכה בהקלות ניכרות.
ואכן, רשות המיסים בישראל קיבלה את בקשתם ומכוח זאת הם בחרו לשוב ולהתגורר בישראל, בערוב ימיהם. במסמך עליו חתום עוז חלבי, רו"ח (משפטן), מנהל תחום (מיסוי תושבי חוץ) ביחידה למיסוי בינלאומי ברשות המיסים, ניתן לבני הזוג "פטור ממס ודיווח על הכנסות מחוץ לישראל שמקורם בנכסים מחוץ לישראל לתקופה של 10 שנים ממועד הפיכתם תושבי ישראל".

תאריך:  19/03/2016   |   עודכן:  19/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרסני ומטלון הוגדרו נאמנים לנכסי רפפורט
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ואחרי 10 שנים ישלמו מסים?
כמה קרסני מרוויח  |  19/03/16 18:03
2
רפפורט שכר "שטינקר" בעל וותק
שימלה  |  19/03/16 18:25
3
רפפורט החזיק את הכסף של שימון
דן234  |  19/03/16 21:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
התלונה הוגשה למנהל הנהלת בית המשפט, השופט מיכאל שפיצר    עו"ד אבי חימי טוען: יו"ר ועדת השחרורים חיותה כוחן עומר התנהגה בגסות, התפרצה לדבריו שוב ושוב, מנעה ממנו לטעון בעל-פה ובפועל טירפדה דיון ענייני בבקשת הרב פינטו לשחרור על תנאי זמני מטעמים רפואיים    בנוסף, כוחן שיכתבה באופן פסול את פרוטוקול הדיון, כך שהמסמך הנחזה לפרוטוקול רשמי אינו משקף את שאירע בדיון
איציק וולף
הצעת החוק של ח"כ שרן השכל מבקשת להחיל את החוק למניעת הטרדה מינית גם על קשרי עבודה שבין מזמיני עבודות ועצמאיות ובין מנהלי ארגונים למתנדבות    תעלה לדיון בוועדת השרים לחקיקה ביום א'
איציק וולף
מחבל נוטרל בגוש-עציון ושני נערים פלשתינים נעצרו כשברשותם סכינים    שוטר מג"ב נפצע קל בראשו מפגיעת אבן בהפרת סדר בנעלין
יצחק דנון
מנהלים בכירים במפעל גילו שהעובדים ישנו בעוד המפעל ממשיך בעבודתו    בית הדין האיזורי לעבודה מנע מההנהלה להשעות את העובדים עד לבירור המשמעתי
איציק וולף
יו"ר מרצ יוצאת להגנת אנשי ארגון שוברים שתיקה וטוענת כי הם משתפים פעולה באופן מלא עם הצנזורה הצבאית    "נתניהו עושה מעשה פוטין וארדואן ומשתמש בגורמי הביטחון לרדיפה פוליטית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il