X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מי שהיה ראש אגף התנועה יואשם בהתנהגות שאינה הולמת בשל קשריו עם רונאל פישר, יאיר ביטון וערן מלכה מח"ש: "מענה מידתי וראוי להוקעת כשליו של שטיין"
▪  ▪  ▪
שטיין. כבר פרש [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

ניצב בדימוס ברונו שטיין יועמד לדין משמעתי, ולא לדין פלילי, בשל קשריו עם עו"ד רונאל פישר, רב-פקד לשעבר ערן מלכה והקבלן יאיר ביטון - הודיעה (יום א', 27.3.16) המחלקה לחקירות שוטרים.
שטיין היה ראש אגף התנועה בשנים 2013-2011 ולאחר מכן מונה למפקד מחוז מרכז. בספטמבר 2014 פורסמה תמונה של שטיין חוגג במסיבת גיוס של בתו של פישר, שלושה חודשים לאחר שהלה נעצר בחשד למתן שוחד לרב-פקד ערן מלכה. שטיין התפטר לאחר ימים אחדים, אם כי הכחיש שהדבר נובע מאותו גילוי; אותה הכחשה מסר המפכ"ל, יוחנן דנינו, אם כי השניים לא סיפקו הסבר אחר.
על-פי החשד שחקרה מח"ש, שטיין - שהיה מיודד שנים רבות עם פישר - קיבל ממנו שוחד בדמות נסיעות תענוגות לחו"ל ובקבוקי ויסקי, ובתמורה הדליף לפישר פרטים על חקירות הנוגעות ללקוחותיו ובהם ביטון. שטיין נחקר באזהרה ביוני 2015, שוחרר לאחר יום החקירה הראשון למעצר בית בן שלושה ימים ונחקר שוב.
חשד נוסף שעלה כלפי שטיין, בעקבותו עדותו של מלכה, היה שיבוש הליכי חקירה. לדברי מלכה, שטיין סייע לו ליצור קשר עם פישר ועם עו"ד רות דוד - אז שותפתו וסניגוריתו של פישר - באמצעות הטלפון הנייד שלו בתחילת החקירה נגד פישר ביולי 2014. מלכה סיפר, כי השתמש בטלפון של שטיין כדי להתקשר לדוד ולהביע בפניה את חששו שמא ייצר, וכי דוד ענתה לו: "אל תדאג. רונאל שומר עלי, עליך ועל הניצב. הוא שומר על כולנו". החוקרים סברו, כי בכך סייע שטיין למלכה לתאם עדויות עם פישר ודוד.
כעת החליטה כאמור מח"ש, להעביר את עניינו של שטיין לטיפול מחלקת המשמעת של המשטרה, אשר החליטה להעמידו לדין משמעתי על התנהגות שאינה הולמת שוטר. ההחלטה התקבלה על דעתו של פרקליט המדינה, שי ניצן. ההחלטה להימנע מדין פלילי מנומקת בכך ש"במישור נורמטיבי זה, קיים מענה מידתי וראוי להוקעת כשליו של שטיין, אשר פרש בינתיים מהמשטרה".
יצוין, כי לאחרונה החליטה מח"ש להסתפק בדין משמעתי גם בעניינו של ניצב בדימוס חגי דותן, לשעבר מפקד מרחב חוף, הצפוי להודות בקיום קשרים אינטימיים עם שוטרות שהיו תחת מרותו.

תאריך:  27/03/2016   |   עודכן:  27/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias  אורי כרמל / Uri Carmel  אילון מכלוף / Eylon  Machluf  איתן פלג / Eitan Peleg  אלון חסן / Alon  Hassan  אסף גולן / Assaf Golan  ברונו שטיין / Bruno Shtein  ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen  חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich  יאיר ביטון / Yair Biton  יאיר  גולן / Yair Golan  יוחנן דנינו  יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass  יורם ברק / Yoram Barak  יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth  יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger  ירון בארי / Yaron Be'eri  ליאורה נהון / Liora Nahon  ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar  משה סובל / Moshe Sobel  משה סעדה / Moshe Saadda  נועם עוזיאל / Noam Uziel  נחשון שוחט / Nahshon Shohat  נסים מרום / Nissim Marom  ע"י  עדי כרמלי / Adi Carmeli  עופר ברטל / Ofer Bartal  עפר נמרודי / Ofer Nimrodi  ערן מלכה / Eran  Malka  קובי כחלון / kobe kahlon  קרן אלטמן / Keren Altman  רון שפירא / Ron Shapira  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רוני אלשיך / Roni Alsheh  רונן יצחק / Ronen Yitzhak  רועי בר / Roee Bar  רות דוד / Ruth David-Blum  רמי דואני / Rami Douani  שי ברס / Shay Baras  שי ניצן / Shai Nitzan  ששון חי / Sasson Hay
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דין משמעתי בלבד לניצב ברונו שטיין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה דין משמעתי?
הרועץ המשפטי  |  27/03/16 18:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איתמר לוין
דודו כרמל קיבל 23,500 שקל תמורת הבטחות לסגור תיקים או להנפיק אישורי כניסה לפלשתינים    ביהמ"ש העליון דחה את ערעורו: "תשלום שוחד לשוטרים הוא סממן של מדינת עולם שלישי"
איתמר לוין
המשטרה הסתפקה בפקס ששלחה עובדת סוציאלית כדי להאשים באיומים    בית המשפט תוהה מי עוד יקבל יחס מועדף שכזה, והאם בשלב הבא ניתן יהיה להגיש תלונה במסרון
יצחק דנון
איתי דקל תובע ממוטי מהגר פיצוי של 170,000 שקל, לאחר שהלה הורשע בכך שהיכה אותו בברוטליות בעת פינוי מאחז עמונה בשנת 2006
איתמר לוין
"לצערי המשטרה לא חושבת כך"    מגלה: מח"ש מגישה מדי שנה כמה כתבי אישום על שוחד ועבירות מין בשב"כ    חקירה באזהרה נגד שוטר בגל הטרור הנוכחי - רק במקרה המספריים
איתמר לוין
המפקד לשעבר של מרחב חוף מואשם בשלושה מקרים של הטרדה מינית ובשלושה מקרים של ניהול מערכות יחסים עם שוטרות    צפוי להודות באישומים נגדו; מח"ש הסתפקה בדין משמעתי בשל פרישתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il