X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דוחה מכל וכל את הטענה שהועלתה בשנת 2012, כאילו אישה התוודתה בפני בן-זוגה שרצחה את הנערה: גרסה כבושה בנסיבות של עלילה, הסותרת את הממצאים בשטח
▪  ▪  ▪
שש שנים לאחר הרצח
רומן עם רוצח
איתמר לוין
ערוץ 8 ו-ynet הפכו לערכאת ערעור על בית המשפט העליון בתיק תאיר ראדה - ועכשיו הם משתמשים בעדות הזויה של חולת נפש * מתי כבר יפנימו כולם, שרומן זדורוב הוא הרוצח?
לרשימה המלאה

המשטרה לא מצאה כל יסוד לטענה כאילו אישה מסוימת היא שרצחה את תאיר ראדה - אומרת (יום א', 27.3.16) פרקליטות המדינה, בתגובה להעלאת הטענה בידי ערוץ 8 ו-ynet.
מדובר בטענתו של א"ח, כאילו בת-זוגו לשעבר א' סיפרה לו ביום הרצח שהיא אשר ביצעה אותו. הפרקליטות אומרת, כי מדובר בשני אנשים מעורערים בנפשם המסוכסכים ביניהם, בגרסה כבושה שהועלתה שש שנים לאחר הרצח ובטענה שלא נמצאו לה כל תימוכין.
"תוצאת החקירה הנרחבת שנערכה הייתה כי מלבד גרסתו הכבושה של א"ח - העומדת מול גרסתה של בת-זוגו לשעבר א', יחד עם המניע הברור שהיה לו להפללתה, אין כל ראיה, ישירה או עקיפה, הקושרת את א' לרצח תאיר ראדה ז"ל. לא רק שהחקירה הנרחבת לא העלתה ממצאים התומכים במעורבותה של א' ברצח, אלא שחלק מפרטי הגרסה שמסר א"ח, לכאורה מפיה, אף נסתר בממצאים אוביקטיביים ולא תאם את פרטי הזירה והראיות אשר נאספו בזמן אמת", אומרת הפרקליטות.
שני אנשים מעורערים בנפשם
המשטרה עצרה את א' בעקבות המידע שמסר לה א"ח בשנת 2012. א' הכחישה מכל וכל את הדברים, וסיפרה שזמן קצר קודם לכן נפרדה מ-א"ח ומאז הוא מאיים עליה. התברר, כי א' התלוננה במשטרה קודם לכן נגד א"ח, ובין היתר ייחסה לו מעשי אונס; היא ביטלה את התלונה לאחר שסברה, לדבריה, שהוא השלים עם הפרידה. גרסתו של א"ח נחקרה בידי ימ"ר צפון (יחידה אחרת מזו שחקרה את הרצח).
לאחר זמן קצר א' נעצרה בשנית, בגין ניסיון לתקיפת אחד מהעדים שמסרו הודעה בתיק ובגין תקיפת שוטרים. לשכת התביעות המשטרתית הגישה נגדה כתב אישום. היא נשלחה להסתכלות בתנאי אשפוז, כאשר ההבחנה הראשונית הייתה שמדובר באישה עם קווי אישיות גבוליים, בעיות בהתנהגות וחשד למצב פסיכוטי פעיל. בהמשך, נשלחה להסתכלות נוספת בבית החולים שער מנשה, שם נקבע שהיא סובלת ממצב פסיכוטי ואינה כשירה לעמוד לדין וההליכים נגדה הופסקו.
עוד התברר, מוסיפה הפרקליטות, כי א"ח תכנן מבעוד מועד את הגשת התלונה בגין מעורבותה כביכול של א' ברצח ראדה. במחשבו נמצא קובץ וורד שהיווה מעין "ניסוי כלים" או "טיוטה" של הגרסה שמסר בחקירתו. הטיוטה כללה פרטים אשר פורסמו באמצעי התקשורת אודות הרצח, ונמצאו מספר סתירות בין תוכנה לבין הגרסה הסופית שמסר א"ח בחקירה.
המשיך לחיות עם רוצחת?
עוד מצביעה הפרקליטות על ממצאים מרכזיים שסתרו את גרסתו של א"ח. כך למשל, הוא טען שא' נשכה את ראדה בצוואה - אך על גופתה של הנערה לא נמצאו כל סימנים לכך. הסכין שא' עשתה בה שימוש, לפי הסיפור, כלל לא הייתה ברשותה בזמן הרצח אלא הוחרמה על-ידי המשטרה כחצי שנה קודם לכן, ולא נמצאה כל ראיה שרכשה סכין זהה. הפרקליטות מעירה עוד, כי א"ח לא הסביר כיצד המשיך לחיות במשך שש שנים עם מי שלגרסתו ביצעה רצח מזעזע זה.
"גרסתו הייתה גרסה כבושה ללא הסבר סביר, שנמסרה בנסיבות בהן קיים לכאורה מניע חזק להעללה, ולאחר שפרטים רבים הכלולים בה כבר פורסמו בהרחבה באמצעי התקשורת שא"ח נחשף אליהם ואינם מהווים - נכון לעת מסירת הגרסה - פרטי חקירה מוכמנים", אומרת הפרקליטות.
הסיפור שמסר א"ח על הדרך בה ביצעה כביכול א' את הרצח, היה בלתי הגיוני על פניו - נאמר עוד. לדבריו, א' יצאה לבית הספר כשהיא לבושה בגדי גבר, פאה פורימית ונעלי עקב סגולות, נכנסה לבית הספר, רצחה את ראדה ויצאה מבלי שאיש הבחין בה. אף אחד מעשרות הנוכחים בבית הספר שנחקרו לאחר הרצח, והתבקשו לתאר דמות או דבר חריג שראו, לא תיאר דמות הדומה לתיאור החריג ביותר שמסר א"ח.
עוד מציינת הפרקליטות, כי בית המשפט העליון דחה את בקשת סניגוריו של רומן זדורוב להגיש ראיות חדשות בנוגע לגרסה זו, וזאת למרות שאישר הגשת ראיות נוספות אחרות.

תאריך:  27/03/2016   |   עודכן:  29/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרקליטות: עלילה על רצח ראדה
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
ברצח אחר המשטרה כן חקרה ומצאה
eriu  |  27/03/16 22:56
 
- {{{זאדורוב הודה שיחזר והוכחות ל"ת
בית משפט לא טעה.  |  27/03/16 23:45
 
- גם עמוס ברנס שחזר והודה גם
חבורת מעצ שחזרה  |  28/03/16 12:49
 
- ליהי גלוזמן לא הועמדה לדין
חשדנית  |  28/03/16 23:32
2
פרקליטות! מספר שאלות
יוסי--ס  |  27/03/16 23:45
 
- פרקליטות עלובה
אבי22  |  28/03/16 09:58
3
הבו קודם שופטים/ות ראויים
מישה 63  |  28/03/16 02:45
4
רצח אכזרי של ילדה ל"ת
רק רוסים  |  28/03/16 08:13
5
זו אותה יוקרת המערכת מעלילת-דם
קורןנאוה טבריה  |  28/03/16 08:24
6
פרקליטות בהפרעה=אין שום קשר בי
קורןנאוה טבריה  |  28/03/16 11:00
7
אז מה אנשים מעורערים לא רוצחים
מ.אלקרייאף  |  28/03/16 11:19
8
חנינה לזדורוב-עכשיו!
דניאל143   |  28/03/16 14:41
9
עלילת דם נגד זדורוב
חשדנית  |  28/03/16 18:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות רצח הנערה בקצרין
ד"ר דורון מנשה, איל גרונר
בעקבות פרשות זדורוב ושלום עובדיה: האמצעי הטוב ביותר לטיפול בסכנת הודאות השווא הוא אסטרטגיה חדשה, בה יהיה על בית המשפט לבחון את כל השערות החפות הסבירות
ד"ר דורון מנשה
רומן זדורוב הורשע בצדק ברצח תאיר ראדה. קביעה זו מבוססת על משקלן ההסתברותי המכריע של הראיות המפלילות שהתגלו בעניינו
עידן וסף
שמואל ראדה, שיחד עם אשתו אילנה זכה לחנוך את בית הכנסת "תאיר שבת אחים" על-שם בתו שנרצחה בבית ספר בגולן לפני תשע שנים הלך לעולמו
איתמר לוין
שניים מתומכיו של זדורוב התלוננו לפני שנה שפרקליטה בידתה ראיות בתיק - ולא קיבלו מענה ענייני    גרסטל קבעה שתלונתם נגד ניצן מוצדקת: התשובה היחידה הייתה ש"הנושא בטיפול"
איתמר לוין
גם פסק הדין בפרשת זדורוב וגם פסק הדין בפרשת הולילנד חריגים באופיים ובהיקפם. מי שעניינו אינו מעורר הד תקשורתי, שאינו אדם בכיר, שאין לו עורכי דין מובילים - בהכרח ירגיש מקופח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il