X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"הדרך פסולה, המטרה נעוצה בכוונת זדון"

המעלילות מכפישות את ה"אנס"

הנשים שהעלילו על עו"ד אורי דניאל כאילו אנס אותן, ממשיכות להפגין נגדו ולהכפיש אותו ברבים - למרות פסק דינו של בית המשפט העליון ולמרות הצו שאסר זאת
▪  ▪  ▪
"החלטתו של ביהמ"ש היא המכרעת"

מעלילות האונס נגד עו"ד אורי דניאל לא עוצרות, וממשיכות להפגין מול ביתו ולטעון בפרהסיה שמדובר באנס סדרתי. כך עולה (27.3.16) מהחלטתה של סגנית נשיא בית משפט השלום בתל אביב, טל לוי.
בית המשפט העליון קבע לפני שבועיים, כי טענות האונס נגד דניאל היו פרי עלילה יזומה ומכוונת, בה נטלו חלק עו"ד רוני אלוני-סדובניק והיחצ"ן מוטי מורל, והורה למעלילות לפצות אותו במאות אלפי שקלים. לאחר מתן פסק הדין, ביקש וקיבל דניאל צו לפי החוק למניעת הטרדה, נגד מי שממשיכות להאשים אותו בביצוע מעשי האונס - שכאמור לא היו ולא נבראו.
למרות הצו, נמשכו ההטרדות הבלתי-חוקיות, כפי שמצטטת לוי מפיו של דניאל: "המשיבים 'מפגינים' מול ביתו ובשכונה בה הוא מתגורר ואוחזים שלטים בהם נכתב כי המבקש הוא אנס. בגדרי בקשתו טען המבקש כי המשיבים הדביקו שלטים גדולים בבניין ובשכונה בה הוא מתגורר וכי המשיבים עצרו מכוניות על-מנת להציג את השלטים ועוררו מהומה. בגדרי הדיון שהתקיים בפני תיאר המבקש הסלמה בפעילויות המשיבים אשר באה לידי ביטוי ב'הפגנה' נודדת באמצעות מגה-פון תוך קריאות שונות באמצעותו, בהפגנות מול לשכת עורכי הדין, בהפגנות בפתח בתי המשפט ובהפגנות מול בית הוריו".
המפגינות טענו, באמצעות עו"ד ברק כהן (בעצמו מטריד ידוע נגדו הוצאו צווים), כי מדובר בחופש הביטוי וכי מותר להן להציג עצמן כקורבנות של עבירות מין למרות פסיקתו של בית המשפט העליון. לוי דוחה זאת מכל וכל:
"לא רק שהמעשים הינם בבחינת הטרדה מאיימת אלא שהמטרות אף הן, כפי שנפסק על-ידי בית המשפט העליון, אינן לגיטימיות. בבסיס מטרות המתלוננות, כפי שהוכרע על-ידי בית המשפט העליון, עומדת כוונת זדון, אשר הניבה את תלונות השווא. בית המשפט העליון קבע כי המתלוננות בלתי מהימנות, בדו מליבן דברים, הכפישו את שמו של המבקש כאן, סיכנו את חרותו, ניצלו את הדברים כדי לקדם אינטרסים אישיים וככלי לפגיעה באדם חף מפשע".
לוי מצטטת קטעים מפסק דינו של בית המשפט העליון ומסיקה: "לא רק שאין חולק כי מעשי המשיבים עולים כדי הטרדה מאיימת, כך שדרך הפעולה אינה לגיטימית, אלא שאף המטרה (להבדיל מהדרך) היא פסולה מיסודה ונעוצה בכוונת זדון לא חוקית.
"...בנסיבות אלו, ובניגוד לסברתם אותה יש להוקיע מכל וכל, אין זו זכותם של המשיבים לשוב ו'להפגין' באופן דומה תוך שימוש בביטויים שכבר נקבעו כחמורים והוכחו ככאלו שנבדו על-ידי המתלוננות. המתלוננות ומי מקרוביהן אשר בית המשפט העליון מתח ביקורת נוקבת על התנהלותם ממשיכים לנהל מסע נקם של ממש נגד המבקש ומבקשים 'להוציא לפועל' גזר דין - שמעולם לא ניתן, באמצעים לא לגיטימיים".
לוי מדגישה: "המרחב הציבורי אינו הפקר ואינו יכול לשמש כלי ל'חיסול חשבונות', בוודאי לא עבור מי שעניינם כבר הוכרע בבית המשפט העליון. הניסיון לכנות את מעשי המשיבים 'הפגנה' חותר באופן בסיסי תחת הדמוקרטיה ויסודות תקינים של הפגנה - למשיבים אין חופש לבטא ביטוי זדוני או שקרי שמהווה לשון הרע. כך גם אין להם חופש להתארגן בקשר עם ביטוי כזה. בנסיבות אלו אין לנו עניין בהפגנה, אלא במעשים העולים כאמור כדי הטרדה מאיימת".
לוי גם דוחה לחלוטין את טענת המפגינות, כאילו יש להבדיל בין אמת משפטית לאמת עובדתית: "החלטתו של בית המשפט היא המכרעת, לא עמדתם הסובייקטיבית והנוגדת של הצדדים". לוי חייבה את המפגינות בתשלום הוצאות בסך 5,000 שקל. את דניאל ייצג עו"ד אליק רובין.

תאריך:  28/03/2016   |   עודכן:  28/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אורי דניאל / Uri Daniel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המעלילות מכפישות את ה"אנס"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
צודקות.אנס אותן להביט בראי.
חתול רחוב  |  28/03/16 14:34
2
כמה כח נפשי יש לדניאל הזה אני
תהיה חזק  |  28/03/16 16:33
3
אולי מישהו יסביר לי מה הולך פה
אהוד פרלסמן  |  28/03/16 17:17
4
למה הן לא בכלא ? ל"ת
דן ה  |  28/03/16 18:57
 
- כי בסדום והעמורה הפמיניסטית
א.ד  |  28/03/16 19:51
5
ולחשוב שגבר היה נוהג כמוהן.. ל"ת
ארבל הביטי וראי..  |  29/03/16 01:00
6
עלילות עי נשים.
יוסף עמנואל בן בר  |  29/03/16 07:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
קו הטלפון של המטריד ייחסם לתקופות שונות - בתחילה לארבעה ימים, אם ימשיך להטריד לשבועיים ואם ימשכו ההטרדות המספר ינותק באופן קבוע
אלעזר לוין
הרווח הכולל הנקי הגיע ב-2015 ל-360 מיליון שקל, לעומת רווחי 2014, שעמדו על 444 מיליון שקל    התשואה על ההון ירדה מ-12% ל-9%
יפעת גדות
חניכת חדר מיון יולדות חדש ואינטימי עבור היולדת    פרופ' ציון חגי, מנהל חטיבת נשים ויולדות: "מיון יולדות החדש מאפשר תחושת פרטיות והענקת הרגשה נינוחה ותומכת ליולדת"
מירב ארד
אזהרת המסע הוחמרה מרמה 3 ל-2 וכל השוהים במדינה נקראים לצאת ממנה בהקדם האפשרי    החשש: איום גובר לפיגועים נוספים מצד גורמי טרור על יעדי תיירות ובכללם תיירים ישראלים
אלעזר לוין
נקנו 11,900 דירות חדשות - גידול של 15%    זוגות צעירים רבים העדיפו לרכוש דירות יד שנייה בזול, ולא לחכות למחיר למשתכן    משקיעים חזרו והגדילו רכישת דירות, ושילמו 650 מיליון שקל מס רכישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il