X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קו הטלפון של המטריד ייחסם לתקופות שונות - בתחילה לארבעה ימים, אם ימשיך להטריד לשבועיים ואם ימשכו ההטרדות המספר ינותק באופן קבוע
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Rogelio V. Solis]

ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת אישרה (יום ב', 28.3.16) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התקשורת (הטרדת מוקד חרום).של חברי הכנסת ניסן סלומינסקי, עמר בר לב, ומרב מיכאלי.
הוועדה אישרה שהצעת החוק תכלול קביעה שלפיה ייחסם קו הטלפון של המטריד לתקופות שונות - בתחילה לארבעה ימים, אם ימשיך להטריד - לשבועיים ואם ימשכו ההטרדות המספר ינותק באופן קבוע. לנחסם תעמוד זכות השימוע.
"הגשתי את החוק אחרי חטיפת הנערים לפני יותר משנה. ההקלטה המצמררת בה גיל-עד מנסה לפנות למשטרה אך קריאתו נופלת על אוזניים ערלות היא אירוע שאסור שיתרחש בשנית. כיום מחצית מהפניות אל מוקדי החרום הן פניות שווא ומאז תחילת ההסלמה הביטחונית אני חוזר ואומר שעלינו להרגיע את הרוחות", אמר ח"כ בר לב. לדבריו, גל טרור, שלא כמו לחימה בשטח אויב, פוגע בבטן הרכה של אזרחי המדינה. לפיכך, על-מנת לאפשר לכוחות הביטחון ולדרג המדיני לבצע את עבודתו, מוטלת על כל אזרח ואזרח החובה המוסרית לנהוג באחראיות ובאיפוק.
"החוק הזה המונח על שולחן ועדת החוקה הוא חוק מרתיע מפני התנהגות אזרחית קלוקלת שעשויה, כפי שלצערי כבר ראינו, לפגוע ממש בחיי אדם. בימים מורכבים בהם נדרש מכלל האזרחים משנה זהירות, החוק הזה הוא עוד אמצעי למניעת היסטריה ותפעול נכון של אירועי אמת", אמר.
ח״כ מרב מיכאלי הוסיפה כי מי שמתקשר למוקדי החרום כדי 'לעשות דחקות' ולהטריד גורם לסכנת חיים ממש. "התיקון שלנו לחוק נועד להעניש את אלה שגורמים לקווי החרום להיות לא-פנויים ולא נגישים ובעיקר למנוע את התופעה. שירותי החרום שומרים על החיים של כולנו, הם חייבים להיות פנויים לפניות אמת", ציינה.

תאריך:  28/03/2016   |   עודכן:  28/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הרווח הכולל הנקי הגיע ב-2015 ל-360 מיליון שקל, לעומת רווחי 2014, שעמדו על 444 מיליון שקל    התשואה על ההון ירדה מ-12% ל-9%
יפעת גדות
חניכת חדר מיון יולדות חדש ואינטימי עבור היולדת    פרופ' ציון חגי, מנהל חטיבת נשים ויולדות: "מיון יולדות החדש מאפשר תחושת פרטיות והענקת הרגשה נינוחה ותומכת ליולדת"
מירב ארד
אזהרת המסע הוחמרה מרמה 3 ל-2 וכל השוהים במדינה נקראים לצאת ממנה בהקדם האפשרי    החשש: איום גובר לפיגועים נוספים מצד גורמי טרור על יעדי תיירות ובכללם תיירים ישראלים
אלעזר לוין
נקנו 11,900 דירות חדשות - גידול של 15%    זוגות צעירים רבים העדיפו לרכוש דירות יד שנייה בזול, ולא לחכות למחיר למשתכן    משקיעים חזרו והגדילו רכישת דירות, ושילמו 650 מיליון שקל מס רכישה
איתמר לוין
טוענת שהנהלת חברת-הבת דינמיקה סלולר פוגעת בהתארגנות עובדיה במסגרת ההסתדרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il