X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת הכספים השוותה למעשה את תנאי המימון ללינת שרים וסגני שרים לאלו של חברי הכנסת ח"ג גפני: נקיים דיון מקיף בנושא על-מנת להשוות את מכלול התנאים של כל השרים וסגני השרים החל מראש הממשלה
▪  ▪  ▪
שיירת רה"מ. סופג את עליות הרכב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ועדת הכספים נענתה בחיוב לבקשת החשבת הכללית באוצר, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, בנוגע להשוואת תנאי המימון ללינת שרים וסגני שרים לתנאים שקיימים בנושא עבור חברי הכנסת. בדיון מיוחד שקיימה (יום ג', 29.3.16) הוועדה נוכח בקשת החשבת בעניין, נעתרו חברי הכנסת לבקשה ואישרו מימון מלא של לינת שרים וסגני שרים, במקרים בהם הם נאלצים לעבוד עד לשעות המאוחרות של הלילה ושמקום מגוריהם נמצא במרחק מעל 50 ק"מ ממשרדם.
בכך, הושוו תנאי השרים וסגניהם לאלו של חברי הכנסת וכן לתנאיהם של עובדי מדינה בתפקיד, שמקבלים החזר הוצאות לינה במידה שעבודתם מחייבת אותם להישאר בעבודה אל תוך שעות הלילה. המצב טרם אישור בקשת החשכ"לית הוא שלגבי שר המתגורר מעל 100 ק"מ ממשרדו אין בעיה ומקבל מימון מלא ואילו שר המתגורר במרחק פחות מ-100 ק"מ עושים לו גילום במס.
"מצב אבסורדי"
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני אמר כי "בכוונתו לקיים דיון מקיף בנושא על-מנת להשוות את מכלול התנאים של כל השרים וסגני השרים החל מראש הממשלה. כך למשל רכבי שרד, שהם כלי עבודה, האם הם צריכים לשלם על זה מס. האם זה נקרא חלק מהשכר של השר. ראש הממשלה נוסע ברכב ממוגן כי כך זה מחויב ע"י הגורמים הרלוונטיים וכך שרים מסוימים ויו"ר הכנסת. האם לאור זאת הם חייבים לשלם על-כך מס. הגיע הזמן לתת את הדעת להגדרה החוקית של הנושא הזה".
גפני דרש מנציגי אגף החשכ"ל, לקבל את עמדתה של החשבת הכללית לקראת הדיון שיקיים בנושא. "כשראיתי שעלות הרכב של ראש הממשלה היא 12 אלף שקלים והוא אמור לספוג את זה, זה גרם לי לחשוב שיש בעיה בהתנהלות שלנו כמדינה מתוקנת. נדרש לקיים דיון יסודי בכל הסוגיה אחת ולתמיד" אמר.
ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני) וחברי ועדה נוספים הביעו נכונות לאשר את בקשת החשבת והצטרפו להכרה בצורך לקיים דיון מעמיק בסוגיה. טרכטנברג: "כיום המצב אבסורדי. ייתכן מצב שפקיד באוצר שנשאר במשרד לתוך הלילה יקבל מימון לינה מלא ואילו שר האוצר המתגורר מעל 50 ק"מ ישלם על זה מס".
גפני סיכם: "במדינה מתוקנת כל מנגנוני השכר ותנאי העבודה של הבכירים מראש הממשלה, השרים, סגני השרים, חברי הפרלמנט, שופטים ואחרים מתואמים ומוסדרים בצורה יסודית. ועדת הכספים תיכנס לעובי הקורה בנושא".

תאריך:  29/03/2016   |   עודכן:  29/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מימון ללינת שר המרוחק מעל 50 ק"מ מהבית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מ"מ מזכיר הממשלה אריה זהר הסכים בדיון בוועדת השקיפות לפרסם את החלטות ממשלה המתקבלות בהתאם לסעיף 19ב' לתקנון הממשלה, שאפשרו לממשלה להעביר החלטות ללא הצבעה    שפיר: "אמון הציבור יורד כי הוא רץ קדימה עם הטכנולוגיה לפתיחת מידע – ואילו הממשלה מתעכבת מאחור"
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הרפורמה בענף הרכב    היו"ר כבל: מדובר בחוק מהפכני שיוריד את מחירי הרכב לציבור    שר התחבורה: זה החוק הצרכני החשוב ביותר בשנים האחרונות    למעלה מ-200 סעיפים נועדו לטפל בכל ענף הרכב
איתמר לוין
רשות ניירות ערך חושדת: נשואה רשמה רווחים של 3.7 מיליון שקל על חשבון עמיתי הפניקס, תוך גביית עמלות גבוהות מהמותר באמצעות חשבונות תיווך
מירב ארד
זאת לעומת 21.6 מיליון שקלים שנה שעברה    ההכנסות גדלו ב-9.1% והחברה חילקה דיבידנד בהיקף של 7 מ"ש
מירב ארד
במסגרת החוק שייכנס לתוקף בינואר 2017 תופסק חלוקת שקיות בחינם ברשתות השיווק הגדולות וכל שקית תעלה 10 אגורות    הישראלים צורכים יותר מ-2.2 מיליארד שקיות מזהמות בשנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il