הכנסת חברת המשביר 365 החזקות ברבעון הרביעי של 2015 עלו לכ-545 מיליון שקל, כך עולה מדוחות החברה. מדובר בעליה של 36% בהשוואה ל-400 מיליון שקל הכנסות של החברה ברבעון המקביל בשנת 2014.
הקבוצה רשמה ברבעון הרביעי של 2015 רווח נקי של כ-10 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2014.
החברה רשמה בשנת 2015 רווח מפעולות נמשכות בסך של כ-546 אלף שקל, לעומת הפסד של כ-501 אלף שקל בשנת 2014. כמו-כן, צומצם ההפסד הכולל של הקבוצה לכ-5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-19 מיליון שקל בשנת 2014.
במגזר בתי הכלבו נרשמו בשנת 2015 הכנסות של כ-1.02 מיליארד שקל, לעומת הכנסות של כ-1.06 מיליארד שקל בשנת 2014. הרווח התפעולי לפני דמי ניהול הסתכם בשנת 2015 בכ-40 מיליון שקל, בהשוואה לכ-48 מיליון שקל בשנת 2014. התוצאות משקפות את המשך החרפת התחרות והרחבת שטחי המסחר, ומאשררות את החלטת החברה לקצץ בצורה משמעותית בהוצאותיה.
במגזר הדראגסטורים, בו נכללות תוצאות ניו-פארם, נרשמו בשנת 2015 הכנסות של כ-697 מיליון שקל, בהשוואה לכ-733 מיליון שקל בשנת 2014. הרווח התפעולי לפני דמי ניהול הסתכם בשנת 2015 בכ-9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-22 מיליון שקל בשנת 2014.
במגזר התיירות, בו פועלת הקבוצה באמצעות חברת
קשרי תעופה, נרשמה בשנת 2015 עלייה של כ-14% בהכנסות לכ-623 מיליון שקל, בהשוואה לכ-545 מיליון שקל בשנת 2014. הגידול בהכנסות מייצג גידול במספר הנוסעים בהם טיפלה קשרי תעופה בשנת 2015 בהשוואה לשנת 2014. הרווח התפעולי לפני דמי ניהול עלה בשנת 2015 לכ-20 מיליון שקל, בהשוואה לכ-8 מיליון שקל בשנת 2014.
במגזר מועדון והחזקות נרשמה בשנת 2015 יציבות הן בהכנסות שהסתכמו לכ-37 מיליון שקל, בדומה להכנסות בשנת 2014 והןברווח התפעולי לפני דמי ניהול שהסתכם בכל אחת מהשנים בכ-17 מיליון שקל,. ההכנסות וההוצאות משקפות את יציבות פעילות מועדון הלקוחות club 365, המשך הצמיחה ופיתוח המועדון, הן בהרחבת מגוון ההטבות לחברי המועדון על-ידי הכנסת חברות נוספות והן בהעמקת הקשר עם חברי המועדון.