X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כל מנהלי הקרנות אימצו את המתווה האחיד שפירסמה רשות ני"ע והתחייבו לא להעלות את שכר של מנהל הקרן או את שיעור ההוספה בקרנות שבניהולו במהלכה של שנה קלנדרית
▪  ▪  ▪
פרופ' האוזר. מונע אי ודאות בציבור המשקיעים [צילום: גיא אסאייג]

כלל מנהלי קרנות הנאמנות (19 גופים המנהלים כ-1,380 קרנות) הודיעו (יום ב', 4.4.16) כי יאמצו את מתווה רשות ני"ע להגבלת תדירות העלאת דמי הניהול בקרן נאמנות, במסרגתו יעלו דמי הניהול בקרנות אלה אחת לשנה.
ברשות ניירות ערך מדגישים כי שינויים תכופים בשכר מנהלי הקרנות יוצרים אי-וודאות בקרב ציבור המשקיעים ויועצי ההשקעות המייעצים להם, אשר במסגרת שיקולי ההשקעה שלהם שוקלים גם את גובה דמי הניהול הנגבים בקרן.
האפשרות לשינויים בשכר המנהל מאלצת את המשקיע, לעקוב באופן שוטף אחר שינויים אלו ולהגיב אליהם במידת הצורך, באופן שלעיתים מקצר את משך ההחזקה בקרן ומייצר אירוע מס שלא לצורך. שינויים אלו עלולים אף לפגוע בתדמית המוצר בעיני הציבור ובעיני היועצים בבנקים כהשקעה שאינה בהכרח מיועדת רק לטווח הקצר אלא גם ככזו המתאימה לטווח הבינוני והארוך.
מסיבה זו יוזמת הרשות תיקון חקיקה לפיו תוגבל התדירות שבה יתאפשר למנהל קרן להעלות את שכרו וכן לייצר וודאות לגבי המועדים בהם ניתן לשנות שכר באופן שמנהל קרן יהא רשאי להעלות את שכרו אחת לשנה, ביום 1 בינואר של כל שנה. ביחס לקרן חדשה הוצע לקבוע כי מנהל הקרן יוכל להעלות את שכרו לראשונה רק כעבור חצי שנה מיום הצעת יחידותיה לציבור לראשונה, ובכל מקרה רק ב-1 בינואר.
עד לעיגון הנושא בחקיקה ולאור חשיבותו של נושא זה לשמירה על עניינם של המשקיעים בקרנות הנאמנות, גיבשה הרשות מתווה אחיד לנטילת התחייבויות בנושא העלאת דמי ניהול, שביחס אליו תפרסם באופן שוטף נתונים באשר לאימוצו או אי-אימוצו בידי מנהלי קרנות. על-פי המתווה מתחייב מנהל קרן שלא להעלות את שכרו או את שיעור ההוספה בקרנות שבניהולו במהלכה של שנה קלנדרית.

תאריך:  04/04/2016   |   עודכן:  04/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דמי הניהול בקרנות הנאמנות יעלו אחת לשנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אבידן בסטקר, שהיה חשב שכר בעירייה, מואשם שגנב ממנה כספים בצורה שיטתית, תוך זיוף תשלומים לעובדים לשעבר והעברתם לחשבונות הבנק שלו
יפעת גדות
ההסכם כולל תוכנית פרישה מרצון של עובדים המעניקה להם פיצויים מוגדלים, תיקון עיוותי שכר ומנגנון שמירה על שכר העובדים במקרה של ניוד    יו״ר איגוד הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי: "יותר ויותר עובדים ומעסיקים בהיי-טק מבינים מהי הדרך הנכונה להסדיר את יחסי העבודה בענף"    יו"ר ועד העובדים, עמיר בריגה: "ההנהלה הבינה שבשיתוף פעולה אפשר לעשות טוב לעובדים ולחברה ולהמשיך יחד לדרך של צמיחה"
איתמר לוין
"לא אתן להקים לנו משטרת קמפיינים"    אומר על התקפות הממשלה נגד בג"ץ בעקבות מתווה הגז: הדמוקרטיה היחידה בעולם שבה הממשלה מנהלת מסע הסתה נגד בית המשפט העליון שלה
עידן יוסף
ממחר בלילה: קטע נוסף של כביש חוצה ישראל, מלהבים ועד רהט, ייפתח לתנועה
איציק וולף
יו"ר בית הנבחרים האמריקני הגיע היום אל הכנסת והתארח אצל יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין    "רציתי לבוא לישראל תחילה, כדי להדגיש עד כמה מחויבותה של ארצות הברית לישראל חשובה לנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il