X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תומכי דאעש יתקפו את ישראל במתקפת רשת על הכוונת: משרדי ממשלה, מוסדות חינוך אקדמיים, רשויות לאומיות, בנקים, ספקיות אינטרנט ושגרירויות
▪  ▪  ▪
בישראל נערכים למתקפה [צילום: דן בלילטי/AP]

מבצע מתקפת הרשת השנתי, מדי שנה ב-7 באפריל, כבר החל. מתקפת הסייבר קרויה OpIsrael 2016. קבוצת פצחנים (האקרים) תומכי דאעש AnonGhost, הודיעה ברשתות הפנימיות שלה כי תתקוף משרדי ממשלה, מוסדות חינוך אקדמיים, רשויות לאומיות, משפטיות ופיננסיות, בנקים, ספקיות אינטרנט ושגרירויות של ישראל סביב העולם.
האתרים והרשתות הפנימיות של אותן מטרות יסבלו ממתקפות מניעת שירות (DDoS), הנדסה חברתית ומתקפות אחרות ושונות לפני מתקפת OpIsrael, הכוללות "ניסוי כלים", איסוף מידע ותצוגת יכולות.
בישראל לא צופים נזק משמעותי, בעיקר לנוכח נסיון העבר, והנזק יהיה בעיקר תדמיתי.
דורון סיון, בעלי חברת MadSec, החוקרת מתקפות רשת, אמר כי "מדינת ישראל תיאלץ להתמודד השנה כנגד גל נרחב של מתקפות שונות כנגד הרשתות והתשתיות שלה. ההאקרים משדרגים השנה את טכניקות התקיפה ומשתמשים בכלים חדשים שלא נראו במבצעים הקודמים. יתרה מכך, על-מנת להגדיל את היעילות של המבצע, ההאקרים מפרסמים מדריכים טכניים לשימוש בכלים ורשימה של מטרות תקיפה. ארגונים נדרשים להתכונן מראש ולבחון את מוכנותם".
סיון הוסיף כי "על חברות וגופים ממשלתיים לשקול הקשחה של מערכות ההגנה המקיפות שלהם על-מנת לזהות סוגי תקיפה שונים, מתקפות מניעת שירות (DDoS) ומתקפות על שירותי אחסון אתרים (Web Application). לעסקים קטנים ומשתמשים בסיסיים מומלץ ליצור קשר עם ספקית האינטרנט שלהם. כמו-כן, עסקים קטנים נדרשים לוודא כי מדיניות אבטחת המידע בארגון מעודכנת וכי ה-Group Policy מוגדר כראוי".
קבוצות נוספות של פצחנים שמשתתפות במבצע כוללות את קבוצת האקטיביסטים Red Cult אשר השתתפה בעבר בהתקפות כנגד דאעש, וקבוצות תוניסאיות דוגמת Fallaga Team.
הפצחנים פרסמו אירועים ברשת הפייסבוק הקשורים לתקיפה מקוונת כנגד מדינת ישראל ב-7 באפריל, וזאת על-מנת לשתף ולחשוף את עבדותם ובכך לגרום לתומכיהם להצטרף ולהשתתף במבצעי התקפה.
צוות המודיעין של MadSec הצליח להשיג מידע על קבוצת טלגרם סודית שהוקמה על-ידי AnonGhost Team לקראת OpIsrael. בקבוצה יעבירו התוקפים בזמן אמת מידע על המתקפות: Telegram.me/OpIsrael.

תאריך:  06/04/2016   |   עודכן:  06/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סביב העולם / Sviv Haolam
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
התביעה ברומניה טוענת כי שני הישראלים דן זורלה ובאבי יאנוס הם יוצאי מוסד וכי ריגלו עם חברתם, 'בלאק קיוב' אחרי מי שעומדת בראש הרשות הרומנית למלחמה בשחיתות    נשיא הכבוד של החברה היה ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן ז"ל
עידן יוסף
לקראת היציאה לחופשת הפסח יאמרו התלמידים ואנשי ההוראה תודה לאנשי המנהלה של מערכת החינוך
אלעזר לוין
חברת התשתיות של עתליה שמלצר חתמה על עסקה כפולה עם ענקית המערכות והשבבים אינטל: אפקון תמכור לאינטל מגרש בקריית אריה, וכן תבנה בעבורה בניינים בשטח של 35,000 מ"ר, למעבדות ולמשרדים
אלעזר לוין
נשיא לשכת המסחר מונה את הפגיעות של "המדיניות הקלוקלת של הממשלה" בפעילות העסקית התקינה    "איננו מבקשים תקציבים, תנו לנו לעבוד ללא חוקים, גזירות ותקנות"
איתמר לוין
ניצן המליץ על חקירת משטרה; וינשטיין העביר את הנושא לגרסטל    הסניגור הציבורי הארצי: מומחה שינה חוות דעת לאור מידע שמסר פרקליט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il