X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכון התקנים מבקש לאסור על טיבריו אנקה, שעבד בעבר עם המכון, להציע שירות של מבדקים לקבלת תקן ה-TS אותו דורשים יצרני הרכב הבינלאומיים
▪  ▪  ▪
[צילום: יחסי ציבור]

עובד לשעבר במכון התקנים ומי שהיה קבלן עצמאי שלו, טיבריו אנקה, מנסה להשתלט על תקינת ה-TS - תקינה בה חייבים לעמוד יצרנים בתחום הרכב. כך טוען (10.4.16) מכון התקנים בתביעה שהגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
לדברי המכון, אנקה מנסה לכפות על לקוחות המכון בתחום תקן ה-TSלבטל את התקשרותם איתו ולעבור לעבוד עמו ועם החברה שהקים, UNITED REGISTRAR OF SYSTEMS. המכון מבקש מבית המשפט לאסור על אנקה לפעול בתחום זה עד סוף 2016.
בבקשה נאמר, כי גופים השותפים לשרשרת האספקה של תעשיית הרכב העולמית, חייבים בתעודה המאשרת את עמידתם בתקן TS. הארגון הבינלאומי של יצרני הרכב (IATE) העניק למספר מצומצם של גופים את הזכות לתת תעודות התאמה לתקן TS. בישראל אין גוף כזה, והגופים הזרים העוסקים בהענקת אישורים אלו מבצעים בעצמם את הבדיקות בארץ.
לדברי מכון התקנים, בשנת 2012 הוא התקשר עם קבוצת ROS בהסכם על פיו המכון יבצע את המבדקים, ואילו קבוצת ROS תעניק ללקוחותיו תעודות התאמה לתקן TS על סמך מבדקי המכון. לטענת המכון, בדיעבד הסתבר לו, כי בעוד אנקה עובד מול המכון - ההוא התקשר עם קבוצת ROS והעניק לה מניות בחברה שהקים, במטרה שתעבור לעבוד איתו, תוך שהוא מנצל את הידע שרכש בעבודתו במכון.
עוד טוען המכון, באמצעות עוה"ד יורם סמואל ועינב לוי, כי אנקה הודיע ללקוחות המכון בתחום ה-TS, כי המכון לא יכול להמשיך ולבצע את המבדקים, וכי הוא הנציג הבלעדי של ROS ולכן יש לבצע את המבדקים אצלו. המכון אומר, כי בלא מתן הצו - הוא יאבד הכנסות של מיליון שקל בשנה ואת השקעותיו בתחום ה-TS. טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  13/04/2016   |   עודכן:  13/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי חושף בפסק הדין בנושא "קמפיין שוקה" את נתוניה של החברה עצמה וקובע: החברה ולא הלקוח היא המרוויחה מהפעלת מוקדן במקום סוכן
יצחק דנון
נועם פתחי תובע 965,000 שקל ממשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, בטענה שפוטר לאחר שסירב לחתום על חוזה מקפח בעקבות המכירה לפובליסיס
יפעת גדות
ראשי הערים חיפה וסן פרנסיסקו חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בתחום הביומד והיערכות מפני רעידות אדמה
איתמר לוין
האחים נקש מגיבים לתביעת הבנק נגדם בעקבות ביטול רכישת החברה הכלכלית לירושלים: טוענים שהבנק פעל בניגוד עניינים במטרה להציל לפחות חלק מחובות העתק שלה
עידן יוסף
מאות בחורי ישיבות של הציונות הדתית פתחו במסע הסברה ארצי של אלף שיעורים לציבור הדתי נגד המגמות הרפורמיות שכותרתו "יהדות יש רק אחת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il