הזמני ייהפך לקבוע. חברת "כל סנטר" של "בזק אונליין", שהפעילה בחמש וחצי השנים האחרונות את מוקד המידע האחוד לתחבורה ציבורית (כוכבית 8787) תמשיך להפעיל אותו גם בשנים הקרובות. מאז החלה פעולתו של המוקד בדצמבר 2010,
משרד התחבורה הפקיד ללא מכרז את זיכיון הפעלתו בידי אגד וחברת "כל סנטר". הנימוק הרשמי היה הצורך בהפעלה מהירה של המוקד, אולם המדינה לא הזדרזה לצאת למכרז על הפעלת המוקד, כפי שהצהירה, וכך מלבד שיפורים קלים לא התקדם משמעותית השירות הממשלתי הניתן באתר, שעד היום מוגדר כ"אתר בהרצה".
ל-News1 נודע כי במכרז ההפעלה הראשון של המוקד האחוד זכתה כאמור חברת בזק אונליין.
המוקד האחוד, בדומה למוקד כל-קו הקיים היום, יספק לראשונה מלבד מידע על זמני נסיעות ותעריפים גם מידע בזמן אמת, יהיה מחובר למערכות התפעוליות של המפעילים השונים ויתן מענה מיידי לפניות נוסעים שהושארו בתחנות ויפנה למפעיל בדרישה לתגבור. המוקד יכלול מספר גדול מאוד של עובדים ולא יפעל בשבתות ובמועדי ישראל.
אולם בניגוד לדיווח שנמסר לוועדה לפניות הציבור של הכנסת, ברוב השנה הוא לא יפעל 24 שעות ביממה. פעולתו סביב השעון תהיה רק בתקופת חופשת הקיץ של בתי הספר.
ביום-יום הוא יפעל כך:
- ימים א'-ד': מ-05:30 עד 01:00
- יום ה': מ-05:30 עד כניסת השבת
- מוצ"ש: מצאת השבת ועד 01:00 (למרות שקווי לילה פעילים במוצאי שבת)
מדובר בשעות עבודה רחבות יותר מאשר המוקד הקיים, המתחיל שירות ב-07:00 ומסיים ב-23:00, אך מצומצמות יחסית לזה שנדרשים המפעילים לספק, לפי החוזה המכרזי - החל משעה לפני מועד תחילת השירות וכלה בשעה לאחר מועד סיום השירות.
יצוין, שכיום, רק חברת
נתיב אקספרס (וקבוצת עפיפי בכלל) כמו גם חברת אפיקים נותנות שירות סביב השעון 24 שעות ביממה.