X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרסום ראשון: החברה שהפעילה בחמש השנים האחרונות את מוקד המידע האחוד זכתה במכרז תספר מידע ושירות לנוסעים המוקד יפעל רק 19 וחצי שעות ביממה
▪  ▪  ▪
המידע לא יהיה זמין בשעות הקטנות של הלילה
לילה בלי כוכב
נוסע שהאוטובוס שלו אמור להגיע אחרי השעה אחת בלילה או שהגיע מלא, ויבקש לקבל מענה בצורת מידע או סיוע בתגבור הקו יעמוד מול שוקת שבורה, בהיעדר נציג אנושי לפנות אליו.
מן הראוי שמשרד התחבורה יעמיד לרשות הנוסעים צוות מוקדנים מצומצם שיוכל לתת מענה גם לנוסעים בלילה או לאלה האמורים לצאת לדרכם מיד בבוקר או לפחות יאפשר ניתוב של השיחות למוקדי תפעול של המפעילים השונים, שיעמידו נציג מטעמם לרשות הנוסעים.
מילה טובה לחברה הזוכה: נסיונה של בזק אונליין צפוי לסייע לה בהקמת המוקד החדש. בשנים האחרונות היא פעלה באופן משביע רצון ומילאה את חובותיה תוך שהיא מקפידה על קיצור זמני ההמתנה ומתן מידע מדויק ככל הניתן. שיעור רמת השירות, הכולל גם מידע בזמן אמת כמו גם סיוע לנוסעים בתחומים מעבר למידע, ידרוש ממנה להעצים את היכולת שלה, להגדיל ראש ככל הניתן ולהצעיד את התחום המדשדש של המידע בתחבורה הציבורית צעד אחד קדימה.

הזמני ייהפך לקבוע. חברת "כל סנטר" של "בזק אונליין", שהפעילה בחמש וחצי השנים האחרונות את מוקד המידע האחוד לתחבורה ציבורית (כוכבית 8787) תמשיך להפעיל אותו גם בשנים הקרובות. מאז החלה פעולתו של המוקד בדצמבר 2010, משרד התחבורה הפקיד ללא מכרז את זיכיון הפעלתו בידי אגד וחברת "כל סנטר". הנימוק הרשמי היה הצורך בהפעלה מהירה של המוקד, אולם המדינה לא הזדרזה לצאת למכרז על הפעלת המוקד, כפי שהצהירה, וכך מלבד שיפורים קלים לא התקדם משמעותית השירות הממשלתי הניתן באתר, שעד היום מוגדר כ"אתר בהרצה".
ל-News1 נודע כי במכרז ההפעלה הראשון של המוקד האחוד זכתה כאמור חברת בזק אונליין.
המוקד האחוד, בדומה למוקד כל-קו הקיים היום, יספק לראשונה מלבד מידע על זמני נסיעות ותעריפים גם מידע בזמן אמת, יהיה מחובר למערכות התפעוליות של המפעילים השונים ויתן מענה מיידי לפניות נוסעים שהושארו בתחנות ויפנה למפעיל בדרישה לתגבור. המוקד יכלול מספר גדול מאוד של עובדים ולא יפעל בשבתות ובמועדי ישראל.
אולם בניגוד לדיווח שנמסר לוועדה לפניות הציבור של הכנסת, ברוב השנה הוא לא יפעל 24 שעות ביממה. פעולתו סביב השעון תהיה רק בתקופת חופשת הקיץ של בתי הספר.
ביום-יום הוא יפעל כך:
  • ימים א'-ד': מ-05:30 עד 01:00
  • יום ה': מ-05:30 עד כניסת השבת
  • מוצ"ש: מצאת השבת ועד 01:00 (למרות שקווי לילה פעילים במוצאי שבת)
מדובר בשעות עבודה רחבות יותר מאשר המוקד הקיים, המתחיל שירות ב-07:00 ומסיים ב-23:00, אך מצומצמות יחסית לזה שנדרשים המפעילים לספק, לפי החוזה המכרזי - החל משעה לפני מועד תחילת השירות וכלה בשעה לאחר מועד סיום השירות.
יצוין, שכיום, רק חברת נתיב אקספרס (וקבוצת עפיפי בכלל) כמו גם חברת אפיקים נותנות שירות סביב השעון 24 שעות ביממה.

תאריך:  12/04/2016   |   עודכן:  12/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק אונליין זכתה במוקד התחבורה הציבורית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
על-פי דיווח בכלכליסט, רכישת המיזם חזרה תשתלם למדינה בטווח הארוך בשל הארכת הקו הצפויה ודרישות כספיות גבוהות של ספקית הקרונות אלסטום    המחיר: פיצוי של עד 400 מיליון שקל לסיטיפס
עידן יוסף
האוצר יבטל את קיצוץ דמי הנסיעה לעובדים שנעשה בעקבות הרפורמה בתחבורה הציבורית    ארגון נוסעי התחבורה הציבורית: "השיטה להמרת תוספות שכר בהחזרי הוצאות רכב צריכה להיפסק"
עידן יוסף
חברת "נתיבי איילון" אחראית כיום על פרויקטים תחבורתיים באזור תל אביב בלבד    משרד התחבורה מחפש שם חדש לחברה שיבטא את מטרותיה החדשות של החברה
יצחק דנון
הסכום המבוקש: 2.7 מיליון שקל    הטענה: מערכת הרב-קו מחייבת בגין נסיעה בין-איזורית גם כאשר הנסיעה היא בתוך האיזור; חלק מהנהגים לא יודעים כיצד לבטל את החיוב השגוי
עידן יוסף
בחודש מרס בוצעו כ-5.4 מיליון נסיעות ברכבת ישראל, גידול של 17% מהחודש המקביל אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il