X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארביב תובע מיניב 20 מיליון שקל, בטענה שבעל השליטה הוליך אותו שולל ומשך לעצמו כספים מהפרויקט ארביב אומר שהשקיע בפרויקט מיליוני שקלים ומחזיק ב-12% ממניותיו
▪  ▪  ▪
"תמונה קשה ובעייתית"

יצחק ארביב, שותף ב-Ice Mall באילת, תובע 20 מיליון שקל משותפו, נסים יניב.
לדברי ארביב (12.4.16), הוא השקיע בפרויקט 3 מיליון דולר ולאחר מכן עוד 5.5 מיליון שקל, והיה זכאי לקבל 12% ממניותיו ולמנות דירקטור אחד. בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי במסגרת ההסכמים נקבע, כי ארביב זכאי יהיה לקבל בחזרה את הלוואות הבעלים שהעניק.
ארביב אומר, כי הפרויקט הוקם בשנת 2012 וזכה להצלחה רבה, ואולם הוא מודר מכל הפעולות וההחלטות שנעשו בו, לא זומן לאסיפות בעלי מניות וממילא לא לישיבות דירקטוריון. לטענתו, יניב עשה בפארק הקרח כבשלו ונמנע מלעדכן אותו אודות הפעולות השונות שנקט, ביניהן הקטנת הלוואותיו לפארק הקרח מבלי להשיב לו במקביל את החזר הלוואותיו היחסי, והקטנת סכומי הריבית המגיעים לו.
בשנת 2013, סמוך להחלטתו לעלות לישראל, ביקש התובע לקבל מידע ומסמכים על-אודות השקעותיו ומצב הפרויקט, ואולם בקשותיו נענו באופן חלקי ביותר ולשיעורין. בשלב מסוים, אומר ארביב, נאות יניב לשלם לו 420,000 שקל, "לפנים משורת הדין" כהגדרתו, על חשבון החזר הלוואות הבעלים.
בתחילת שנת 2015, אומר ארביב, גילה שטרם הוקצו לו 2% נוספים מהמניות כפי שסוכם, ואז דרש לקבל את כל המסמכים. הללו נמסרו לו טיפין-טיפין במשך שנה, ולטענתו העלו שיניב הוליך אותו שולל לאורך שנים תוך שהוא מפיק לעצמו טובות הנאה על חשבונו ותוך קיפוחו. עם זאת, ממשיך ארביב, עדיין רב הנסתר על הגלוי, שכן יניב ממשיך להסתיר מסמכים ולהימנע ממתן הסברים.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד אבישי חלפון ומאיה יעקובי, נאמר, רו"ח עופר אלקלעי - מומחה לביקורת חקירתית - העלה תמונה קשה וחמורה בנוגע להתנהלותו של יניב בכלל ומול ארביב בפרט. בין היתר מצא אלקלעי, כי יניב משך כספים מפארק הקרח וכך הקטין את יתרות הלוואות הבעלים שלו. לדברי אלקלעי, יש צורך בבדיקה מעמיקה יותר של מעשיו של יניב, המעלים תמורה קשה ובעייתית.
ארביב מבקש מבית המשפט לחייב את יניב בתשלום הפיצוי המוסכם בשיעור 10% מסך הלוואות הבעלים שנתן ולפצות אותו על המשיכות שביצע יניב עצמו. טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  14/04/2016   |   עודכן:  14/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רכבת ישראל מכשירה תשתית לקליטת קווי הרכבת החדשים ומשביתה ליומיים את תנועת הרכבות בין הרצליה לת"א    התחבורה הציבורית תתוגבר
אלעזר לוין
נשיא לשכת סוכני ביטוח משבח את פסק הדין, שבו הורה בית המשפט ל"ביטוח ישיר" להפסיק מיד הקרנת תשדירים הפוגעים בסוכנים    ביטוח ישיר נערער בבית המשפט העליון
אביב לוי
דודי ויסמן מכיר היטב את שוק הדלק המקומי: עד שהודח בידי שותפיו מניהול אלון רבוע כחול, הוא שימש גם כיו"ר החברה הבת דור אלון    סונול מפעילה כ-230 תחנות תדלוק וכ-190 חנויות נוחות, ומעסיקה כ-2,000 עובדים
איציק וולף
היחידה לניהול המערכת בחברת החשמל הועברה מחטיבת הייצור והאנרגיה    תיקרא מעכשיו "האגף למערכת החשמל"
איציק וולף
שלמה (מומו) דרעי, אחיו הצעיר של שר הפנים אריה דרעי, הוא המקורב שנחקר אתמול באזהרה ביחידה להב 433
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il