X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רכבת ישראל מכשירה תשתית לקליטת קווי הרכבת החדשים ומשביתה ליומיים את תנועת הרכבות בין הרצליה לת"א התחבורה הציבורית תתוגבר
▪  ▪  ▪
תנופת פיתוח [צילום: יוסי יזראלוב]

תנועת הרכבות בין תחנת הרצליה לתחנת תל אביב (אוניברסיטה) הופסקה זמנית (יום ה', 14.4.16) בשני הכיוונים. היא צפויה להתחדש במוצאי השבת הקרובה, עם שינויים קלים בלוחות הזמנים ותשוב לסדרה ביום ראשון. מדובר בהפסקת פעילות שתשפיע על נוסעים רבים מאוד.
דרומית לתחנת ת"א האוניברסיטה - רכבות הנוסעים תחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנת ת"א מרכז, למעט רכבות בקו ירושלים-בית שמש-הרצליה שתחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת ת"א ההגנה. רכבות בקו הוד השרון-ראשל"צ מערב-באר שבע, תופעלנה במתכונת הרגילה, ללא שינוי.
צפונית לתחנת הרצליה - רכבות הנוסעים מנהריה ומחיפה תופעלנה עד לתחנות בנימינה/בית יהושע, כולל שירות לתחנות הביניים.
משרד התחבורה הנחה את מפעילי התחבורה הציבורית לתגבר את הקווים לאזור המרכז, היוצאים מחיפה/זכרון יעקב/פרדס חנה-כרכור ונתניה. כמו-כן, רכבת ישראל תפעיל שירות היסעיות ללא תשלום, בשעות הלילה, בין נתב"ג לנתניה - בשני הכיוונים.
מהנהלת רכבת ישראל נמסר כי אין ברירה אחרת מלבד השבתת השירות, וזאת לנוכח חיבור המיזמים הרכבתיים הגדולים לרשת מסילות הרכבת הארצית - הקו המהיר לירושלים ורכבת השרון. "קווי הרכבת החדשים הינם חלק משמעותי מתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל וצפויים לשרת עשרות אלפי לקוחות חדשים מדי יום. אנו מודעים לחוסר הנוחות ולהשלכות של הפסקת פעילות רכבות הנוסעים בקו הצפוני, ופעלנו יחד עם משרד התחבורה על-מנת לאפשר בימים אלה חלופות תחבורתיות, נוחות ככל הניתן. אנו מתנצלים בפני נוסעינו על אי-הנוחות הזמנית".
רכבת ישראל נערכת לקליטת קווי הרכבת החדשים. במסגרת חיבור מסילת הרכבת החדשה מהוד השרון, דרך רעננה להרצליה ('רכבת השרון' - פרויקט 531), ולצורך הכנת התשתיות לתחנה הסופית של הקו המהיר בין ירושלים והרצליה - פועלת רכבת ישראל להכשיר את תוואי המסילות בין תחנות הרצליה ות"א האוניברסיטה, ולהכפיל את מספר המסילות בקטע זה משתיים לארבע. הפרויקט, בעלות של כ-650 מיליון שקלים, צפוי להסתיים עד לשנת 2018.
הפרויקט כולל: א. הכשרת המסילות לקליטת קו הרכבת החדש מכיוון הוד השרון ורעננה להרצליה.ב. שדרוג המסילה לקראת הפעלת הקו המחושמל המהיר בין הרצליה לירושלים בשנת 2018. במסגרת הפרויקט תוכשר תחנת הרצליה לתפקד כתחנת קצה לרכבות החשמליות שתפעלנה בקו המהיר לבירה.
כדי לאפשר הקמה של ארבע מסילות בין הרצליה ות"א, במהלך השנתיים הקרובות, נדרשת הסטה של שתי המסילות הפעילות כיום לכיוון מערב והנחת שתי מסילות חדשות ממזרח. במסגרת מבצע התשתית הקרוב, תבצע רכבת ישראל חיבור של מסילה מערבית חדשה. העבודות כוללות פירוק של מסילות באורך של כ-540 מטר, הנחה של כ-530 מטר מסילה חדשה והתקנת מערכת איתות חדשה.

תאריך:  14/04/2016   |   עודכן:  14/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
יצחק דנון
החברה אומרת שארגון כוח לעובדים עומד מאחורי התפרעויות של נהגים    טוענת שחברי הוועד שהיא מבקשת לפטר נמנים על הנהגים הנגבים
עידן יוסף
פרסום ראשון: החברה שהפעילה בחמש השנים האחרונות את מוקד המידע האחוד זכתה במכרז    תספר מידע ושירות לנוסעים    המוקד יפעל רק 19 וחצי שעות ביממה
עידן יוסף
על-פי דיווח בכלכליסט, רכישת המיזם חזרה תשתלם למדינה בטווח הארוך בשל הארכת הקו הצפויה ודרישות כספיות גבוהות של ספקית הקרונות אלסטום    המחיר: פיצוי של עד 400 מיליון שקל לסיטיפס
עידן יוסף
האוצר יבטל את קיצוץ דמי הנסיעה לעובדים שנעשה בעקבות הרפורמה בתחבורה הציבורית    ארגון נוסעי התחבורה הציבורית: "השיטה להמרת תוספות שכר בהחזרי הוצאות רכב צריכה להיפסק"
עידן יוסף
חברת "נתיבי איילון" אחראית כיום על פרויקטים תחבורתיים באזור תל אביב בלבד    משרד התחבורה מחפש שם חדש לחברה שיבטא את מטרותיה החדשות של החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il