X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלב ראשון של תמ"א 38/2 68 דירות נמכרו עוד לפני תחילת הבנייה בפרויקט כולו יהיו 418 דירות תוך הריסת 136 דירות ישנות שבעליהן יקבלו בחינם דירות חדשות פנטהאוזים ב-2.7 מיליון שקל במרכז העיר לא כמו הפגמים של קבוצות רכישה
▪  ▪  ▪
אגרובנק חולון [צילום: אתר העירייה]

חברת לוינסקי-עופר החלה בבניית השלב הראשון של פרויקט תמ"א 38/2, אחד הגדולים בארץ, בשכונת אגרובנק במרכז חולון. יהיו בו 418 דירות חדשות, תוך הריסת 136 דירות ישנות. החברה קיבלה זה עתה היתר בנייה מהעירייה. לשלב הראשון, ובו 150 דירות. הן ייבנו על הריסות בניינים ישנים שבהם מגוררות 56 משפחות. המשפחות פונו לדיור זמני בשכירות, עם גמר הבנייה יקבלו, כמקובל בשיטה זו, ללא תשלום, דירות חדשות ומוגדלות.
בשלב זה, משווקת לוינסקי-עופר את 94 הדירות שהן חלקה בבניינים. 68 דירות, כלומר כמעט נמכרו עוד לפני תחילת הבנייה. החברה מתחייבת למחיר ומועד מסירה סופיים ונותנת לקונים ערבות חוק מכר על-פי החוק, להבדיל מקבוצות רכישה שבהן אין התחייבויות וערבות לקונים. דירות 2 חדרים נמכרו ב-1מיליון שקל, ופנטהאוז נמכר ב-2.7 מיליון שקל.
לאור ההצלחה והשיווק המהיר, ייתכן שהחברה תקדים את בניית השלב השני, שבו 171 דירות, מהן 123 דירות למכירה ו-38 לדיירים הותירים. בשלב השלישי יהיו 97 דירות, מהן 65 למכירה ו-32 לוותיקים. הקמת השלבים הבאים מותנית, כמקובל, בהסכמי ליווי עם הבנק ובקבלת היתרי בנייה מהעירייה.
היחס הכולל בפרויקט הוא 3.1 דירות חדשות מול כל 1 דירה ישנה. יחס זה מבטיח, על-פי קני מידה מקובלים, רווחיות סבירה של הפרויקט. החברה מתכננת פרויקט נוסף בשיטה זו, בן שלושה בניינים, ברחוב נרקיס בגבעתיים.
יוסי לוינסקי הוא מוותיקי הקבלנים הפרטיים, בעל ותק של כ-25 שנה. כיום הוא גם מכהן כסגן נשיא התאחדות בוני הארץ ויו"ר הארגונים המקומיים. גם שותפו עופר ארביב הוא קבלן ותיק. שני הקבלנים בנו, תחילה בנפרד ואחר כך בחברה המשותפת, כ-4,000 דירות במקומות שונים בארץ.

תאריך:  14/04/2016   |   עודכן:  14/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוינסקי-עופר החלה בבניית 150 דירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
דבריו של סגן המפקחת יואב גפני נקטעו שוב ושוב בקריאות ביניים ובצעקות    הודיע על חוזה שהמפקחת שלחה ועתה מבטלים אותו    "לא מבינים מילה מדבריך"    הסוכן הוותיק משה ראובני: "אתם חושבים שאנחנו עיזים? תפסיקו לחשוב שתפקידנו הוא לשרת אתכם"
איתמר לוין
שי בן-אסולין ודגנית באשא-שגב הודו שסייעו לכ.א.ל לסלוק בצורה בלתי חוקית פעילות של אתרי הימורים    צפויים להעיד נגד הנאשמים המרכזיים בפרשה
עידן יוסף
האקדמיה ללשון העברית מכשירה את השימוש במילה מסך לציון מרקע הטלוויזיה    מחליפה את הקונפורמיסט ב"תלמני" ומוצאת תחליף להאשטאג
עידן יוסף
מתחילת החודש הבא תיאסר נסיעת משאיות בדרום בשעות השיא בכל הצירים המרכזים המובילים לרצועת עזה
אלעזר לוין
גינדי השקעות של מנור גינדי תובעת 100 מיליון שקל מאורתם-סהר    גינדי החזקות, בראשות בן-דודו אבי גינדי, מגיבה בהקמת שותפות עם אורתם סהר, לבניית דירות ב"מחיר למשתכן", ומשקיעה - כמובן במקרה לגמרי - סכום זהה, 100 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il