X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המסמך הוצא בניגוד לחוק מתוך תיק חקירה שהתנהל במשטרה נגד עו"ד שרון גלילי בחשד לאיומים וניסיונות סחיטה באותה תקופה יוצגה משפחת גלילי על-ידי עו"ד רונאל פישר, שנמנה עם ידידיו הקרובים של ראש יאח"ה תנ"צ אפרים ברכה ואף ייצג אותו בענייניו שרון גלילי הודה כי נחקר גם על מקור ההדלפה
▪  ▪  ▪
גלילי. נחקר על הדלפה שקיבל
יואב יצחק
קובלנה משמעתית נגד עו"ד שרון גלילי

משפחת גלילי מפעילה טרור באשדוד: איומים סחיטה ודרישות לטובות הנאה
יואב יצחק
תצהיר שהגיש ראש העיר אשדוד לבית המשפט השלום בקריית גת מגלה: מנחם גלילי ובנו עו"ד שרון גלילי משתמשים בעיתונם "השבוע באשדוד" כדי להטיל אימה על בכירים בעיר אשדוד * הם דרשו לעצמם תפקידים בכירים וטובות הנאה בהיקף של מאות אלפי דולרים לשנה * לאחר שנדחו, פצחו במסע טרור והכפשות שכלל פרסומים שקריים ופגיעה בפרטיות של ראש העיר ובכירים נוספים * בתצהירים שהגישו מכחישים מנחם גלילי ושרון גלילי את כל הטענות והחשדות נגדם
לרשימה המלאה

ברכה סייע לטרפד הליך פלילי נגד גלילי כששניהם יוצגו על-ידי פישר
יואב יצחק
תלונה שהוגשה למשטרה נגד מנחם גלילי ובניו, בגין ניסיון לסחוט את ראש העיר אשדוד, טויחה בעילת חוסר אשמה * בא-כוח המתלוננים דרש את חומרי החקירה כדי להגיש ערר * אפרים ברכה התערב, למרות שלא נדרש לכך רשמית, ומנע מסירת חומרי חקירה * באותה תקופה: מנחם גלילי יוצג על-ידי עו"ד פישר; וברכה יוצג גם הוא על-ידי פישר * מקרה? לא ולא - ניגוד עניינים, שחיתות, יחסי שוחד
לרשימה המלאה

יואב יצחק
החשד: מנחם גלילי הטריד מינית בחורה מאשדוד והציע פרסומים אוהדים בעיתונו

עו"ד שרון גלילי, בנו של מנחם גלילי - מו"ל ועורך ראשי של המגזין "השבוע באשדוד", נאלץ להודות בחקירה נגדית בבית המשפט (13.04.16), כי הוא אכן קיבל מסמך מתוך תיק חקירה שהתנהלה נגדו במשטרה. המסמך הגיע לידיו, לפי הודאתו, בטרם חקירתו במשטרה.
המדובר במסמך המתעד את עדותו המלאה של סגן ראש העיר אשדוד, בוריס גיטרמן, נגד גלילי. בעדותו במשטרה האשים גיטרמן את מנחם גלילי ואת שרון גלילי בשורה של פעולות וניסיונות איומים וסחיטה, כולל דרישות שהציגו: "לסדר" למנחם גלילי, לשרון גלילי ולרעייתו, וכן לנאור גלילי, שורה של טובות הנאה כספיות בקופת עיריית אשדוד ו/או מוסדות כלכליים הכפופים לעירייה. בהליך אחר שבו נקט מאשים גיטרמן את שרון גלילי בעבירות מס חמורות.
כפי שחשפנו ב-News1, גיטרמן וגורמים נוספים הלינו במשך תקופה ארוכה על יחס מועדף מצד המשטרה שמקבלים בני משפחת גלילי. על-פי החשד שהעלו, מקורו של היחס המועדף הוא במהלכים מסוימים בהם נקט עו"ד רונאל פישר (בתקופה שקדמה למעצרו), שייצג את בני משפחת גלילי. כידוע, עו"ד פישר ייצג במקביל, לפחות בחלק מהתקופה הרלוונטית, גם את ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה, בתלונות ועתירות שהוגשו נגדו בדרישה למצות עמו את הדין בגין שקריו בכמה הליכים משפטיים. על-פי המידע שהובא ל-News1, ברכה, שהתאבד כידוע מאוחר יותר בעיצומה של חקירה סמויה שהתנהלה נגדו במחלקה לחקירות שוטרים (בכמה פרשות, לרבות בגין קבלת שוחד והדלפות), היה מעורב בשלבים שונים של החקירות נגד בני משפחת גלילי, על-אף ניגוד העניינים המובנה שהיה תלוי ועומד. גם לאחר מעצרו של רונאל פישר המשיך ברכה להיות מעורב בחלק מההליכים נגד בני משפחת גלילי.
החקירה, ההודאה
חקירתו הנגדית של עו"ד שרון גלילי התנהלה כאמור ביום 13.04.16, במסגרת תביעות הדדיות שהגישו גיטרמן ושרון זה נגד זה. גלילי העיד בפני עו"ד עמוס ון-אמדן (המייצג את גיטרמן יחד עם עו"ד שלומית הראל-שוורץ):
שאלה: האם אתה קיבלת לפני שהלכת לחקירת המשטרה שלך בעניין התלונה של מר גיטרמן, חומר מתוך תיק החקירה.
תשובה: שמעתי את הבדיחה הזאת שחקרת את אבי [מנחם גלילי, י.י.] והתשובה היא לא. מה שהתקבל, זה רק העדות של גיטרמן מתחנת משטרת אשדוד אחרי שהתיק נסגר, למיטב זכרוני.
שאלה: תן לי לדייק. אם עכשיו אני כעדות הזמה אבקש לזמן כאן לבית המשפט את חקירתך שלך ביאח"ה כדי למסור גירסה בעיין התלונה של מר גיטרמן, לא יעלה ממנה שאתה קיבלת לפני שהגעת לחקירה חומרים מתוך החקירה.
תשובה: הדבר היחיד שהתקבל עדות של שני עמודים של מר גיטרמן וזה בלבד.
שאלה: זה היה לפני שהלכת לחקירה.
תשובה: למיטב זכרוני, לפני שהלכתי לחקירה.
שאלה: איך קיבלת?
תשובה: במעטפה. הניחו ליד דלת העיתון שלנו, כפי שעושים בהרבה מקרים. אחדד את הענין הזה: גם לגבי זה נשאלתי ביח"א. נתתי הסבר וקיבלו אותו. גם לשאלה איך קיבלתי את שני העמודים, בדיוק הסבר שנתתי לך, אמרו לי בסדר.
שאלה: לפני שהגעת להיחקר ביאח"ה בעניין תלונתו של מר גיטרמן, אלמוני, שאין לך מושג מי הוא, הניח את עדותו של מר גיטרמן במעטפה חומה על יד דלת העיתון.
תשובה: לא זוכר באיזה מעטפה, הניח במעטפה. כל תלונתו של בוריס גיטרמן עוד לפני שקיבלתי אותה עדות שלו ועוד לפני שנחקרתי, נפרסה בכל כלי התקשורת, אותה אג'נדה, מנחם גלילי ביקש אאשר לו ושרון והבת שלו. לא היה שום פרט מוכמן ולא ידעתי, לא הייתי צריך את אותו עמוד וחצי של חקירה. סייע רק בעניין אחד: העובדה שמר גיטרמן מודה שפעל תוך הפרת אמונים של ממש. כל אותה אג'נדה שהייתה רשומה בשני עמודים, שמנחם גלילי רצה שאאשר לו את הבית, דברים שחזר עליהם בכל כלי התקשורת, זה בדיוק מה שכתוב באותו עמוד וחצי שנמסר לנו במעטפה. זה לא פעם ראשונה. בחלק נכבד מן המקרים אנו מקבלים מידע במעטפה, או שולחים בדואר, או שמים במשרד, על זה וההוא, זה לא משהו חריג. בכל מקרה, למיטב ידעתי, התיק הזה שקיבלתי את שני העמודים היה כבר סגור ונפתח לאחר מכן בערר שהגיש בוריס גיטרמן. התיק הזה נסגר כבר, ואז קיבלתי את אותם שני עמודים כשהתיק היה סגור ונחקרתי ביאח"ה והסברתי שקיבלתי אחרי שנפתח התיק שוב והדברים האלה מובאים לידיעתם, נשאלתי והשבתי תשובה.
שאלה: זה לא היה בחקירה הראשונית שלך.
תשובה: בוודאי שלא. אין חקירה ראשונית. הייתה חקירה אחת בלבד שנפתחה לאחר הגשת ערר.
שאלה: האם זה נכון שהחומר היחידי שיש לך מתוך התיק זה העדות של מר גיטרמן.
תשובה: כן.
שאלה: אני אומר לך, שיש נוהל שחשוד יכול לפנות ולבקש מהמשטרה/פרקליטות, לקבל את כל חומר החקירה, צריך לפנות בכתב.
תשובה: בוודאי שכן, אבל לא הייתי חשוד, התיק נסגר. כשהניחו במעטפה, התיק היה כבר סגור.
שאלה: אני מבין שלא פנית ולא ביקשת את כל התיק.
תשובה: למיטב ידיעתי, אני לא פניתי. יכול להיות שעו"ד שלומי הדר ביקש לקבל את כל חומרי החקירה בתיק של לסרי [יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד].
שאלה: אתה לא הגשת בקשה.
תשובה: למיטב זכרוני, אני לא הגשתי. אני חושב שמי שהגיש זה עו"ד שלומי הדר שמיצג אותנו בתיק שמתנהל מול לסרי, שם מיצג עו"ד ון-אמדן.
גלילי נחקר על ההדלפה שקיבל
בעדותו אישר עו"ד גלילי כי הוא קיבל הדלפה מתוך תיק החקירה נגדו. גלילי נמנע לגלות לבית המשפט: ממי בדיוק קיבל את המסמך שהודלף, ותחת זאת בחר למסור שהמסמך הגיע למשרד העיתון ב"מעטפה"... במקביל הוא נמנע להתייחס לחשד שהיה תלוי ועומד: האם נכון החשד לפיו הוא קיבל את המסמך כתוצאה מ"בחישותיו" של עו"ד רונאל פישר וקשריו של פישר עם גורמים בצמרת היחידה הארצית לחקירות הונאה ובראשם עם תנ"צ ברכה. עם זאת, נאלץ גלילי להודות, כי הוא נחקר גם בחשד לקבל מסמכים, שלא כדין, מתוך תיק החקירה נגדו. בשלב זה לא ברור האם מוצתה החקירה.

תאריך:  16/04/2016   |   עודכן:  16/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרון גלילי הודה בקבלת מסמך שהודלף מחקירה פלילית נגדו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תיק גלילי ממש הזוי
מ.ל  |  16/04/16 23:44
2
סגירת תיקי חקירה
שוטר  |  18/04/16 09:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת גלילי
איתמר לוין
News1 טוען בתגובה לתביעה שהגיש גלילי: האיש ניסה לסחוט את ראש עיריית אשדוד, מקיים יחסי שוחד עם נבחרי ציבור, הטריד מינית וביצע עבירות נוספות
איתמר לוין
בעלי המקומון "השבוע באשדוד" תובע 350,000 שקל בטענה ללשון הרע בשורה של ידיעות בעניינו שפורסמו בשנה וחצי האחרונות
יצחק דנון
צחי אבו תובע מיליון שקל מהמקומון "השבוע באשדוד", מבעליו מנחם גלילי ומחברת האופוזיציה הלן גלבר בטענה ללשון הרע
איתמר לוין
דחה את ערעורו של עורך המקומון מנחם גלילי על חיובו לפצות את העירייה ב-15,000 שקל בשל לשון הרע    השופטת דברת כמעט הכפילה את הפיצוי: גלילי ישלם הוצאות של 12,000 שקל
יואב יצחק
רפ"ק יעל הראל עמדה בראש צוות החקירה בפרשת השוחד בעיריית אשדוד    כפי שחשפנו, תנ"צ אפרים ברכה הדליף מידע מוקדם שהגיע לחשודים ובראשם עמרם כנפו על החקירה הסמויה ועל התוכנית לעוצרם    עתה אנו חושפים: זמן קצר לאחר המעצרים (מרס 2012) ולאחר שרונאל פישר הציע לאחד החשודים לשכור שירותיו תמורת 50 אלף דולר, קיבלה רפ"ק הראל לעצור את החקירה; ומנחם גלילי הפסיק את סדרת הפרסומים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il