X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: רכבת ישראל]
ממשיכים לסלול...
חלקו הראשון של מבצע חיבור רכבת השרון לרשת הארצית ותחילת העבודות בתחנת הרצליה על הרכבת המהירה לירושלים - בעיצומם

תאריך:  16/04/2016   |   עודכן:  16/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
אחוות שימש במשך חמש שנים כסגן ראש המינהל ובשנים האחרונות שימש כמנכ"ל חברת התחבורה הציבורית אפיקים    עזיבתו יוצאת חלל עמוק בחברה
עידן יוסף
רכבת ישראל מכשירה תשתית לקליטת קווי הרכבת החדשים ומשביתה ליומיים את תנועת הרכבות בין הרצליה לת"א    התחבורה הציבורית תתוגבר
יצחק דנון
החברה אומרת שארגון כוח לעובדים עומד מאחורי התפרעויות של נהגים    טוענת שחברי הוועד שהיא מבקשת לפטר נמנים על הנהגים הנגבים
עידן יוסף
פרסום ראשון: החברה שהפעילה בחמש השנים האחרונות את מוקד המידע האחוד זכתה במכרז    תספר מידע ושירות לנוסעים    המוקד יפעל רק 19 וחצי שעות ביממה
עידן יוסף
על-פי דיווח בכלכליסט, רכישת המיזם חזרה תשתלם למדינה בטווח הארוך בשל הארכת הקו הצפויה ודרישות כספיות גבוהות של ספקית הקרונות אלסטום    המחיר: פיצוי של עד 400 מיליון שקל לסיטיפס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il