X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגי מאות רוכשי הדירות מתייצבים במשרדו של עו"ד איתן ארז, המנסה למצוא פתרון לבניינים שנתקעו הרושם הכללי: "יהיה קשה" אור מחפשת קורת גג - יצאה מהדירה השכורה בתוכנית ל', לא מצאה דירה בסי אנד סאן, עזבה דירה שכורה במלון ווסט ונאסרה כניסתה לדירתה בגבעתיים
▪  ▪  ▪
איתן ארז. נציגי הקונים דורשים פתרון [צילום: מן הטלוויזיה]

נציגים של מאות קוני הדירות ב-12 בניינים שענבל אור הבטיחה לבנות, ולא בנתה, התייצבו (יום א', 17.4.16) בזה אחר זה במשרדו של המפרק עו"ד איתן ארז. המפרק, שותפו עו"ד יואב בן-פורת וצוות המשרד מנסים למצוא פתרון לכל קבוצה. אם אפשר, להתחיל או להמשיך בבניה, כאשר כל קונה יחויב לשלם סכום נוסף. במקרים אחרים יבוטל הפרויקט, והקונים יפסידו את דמי הקדימה ששילמו, בין 100 ל-700 אלף שקל.
מקור המקורב לשיחות אומר ל-News1 שהרושם הוא שיהיה קשה. שני פרויקטים גדולים, רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן. ובכל אחד מהם כ-100 לקוחות ששילמו דמי קדימה, כנראה אבודים. |נעשים ניסיונות לסיים בניית כמה בניינים קטנים יותר", אמר.
אור יושבת על הארגזים
יש אולי צדק פואטי בכך, שענבל אור, שהבטיחה ב-10 השנים האחרונות לספק קורת גג למאות משפחות, ולא עמדה בדיבורה, מחפשת עכשיו בעצמה קורת גג. היא עזבה את הדירה השכורה ברחוב שוסטקוביץ 17 בתוכנית ל', ולא מצאה דירה לשכור בסי אנד סאן. ימים מספר שהתה בדירה קטנה במלון ווסט בחוף הצוק, תל אביב שמעבר לירקון.
בשבוע שעבר (יום ה 14.4.16) ניסתה לפלוש לדירה בבעלותה ברחוב הל"ה בגבעתיים, וכבר הביאה ארגזים עם כלי בית ורהיטים. המפרק ארז הבהיר לה, שהדירה משועבדת לבנק מזרחי-טפחות, שגם הוא וגם המנפק מסרבים להתיר לה להיכנס לדירה. ענבל אור יושבת עתה על הארדזים ומחפשת מקום ללון בו.

מזרחי-טפחות: החוב 6.9 מיליון

בנק מזרחי-טפחות ומפרק חברות ענבל אור בקשים מבית המשפט המחוזי בת"א לאפשר לבנק לתפוס 4 מהדירות של חברות ענבל אור ולמכרן, כדי לסלק חלק מחובותיהן. אור נתנה ערבות אישית לכל ההלוואות. החברות חייבות לבנק בגין 4 הדירות 6.9 מיליון שקל. כל הסכומים הם יתרות משכנתאות שלא נפרעו.
הפירוט: יהושע 56 ר"ג – חוב משכנתה של 2.3 מיליון שקל, ריינס 34 גבעתיים – חוב של 2.2 מיליון, רחוב הל"ה 52 גבעתיים – חוב כ-1.5 מיליון, בן-אליעזר 12 ר"ג – חוב 0.9 מיליון.
סך הכל חייבות אור וחברותיה לבנק, בגין משכנתאות, (גם על דירות אחרות) 8.25 מיליון שקל. בנוסף, חייבת אור לבנק כ-10-9 מיליון שקל בגין יתרות חובה בחשבון העו"ש שלה, שנחסם. נראה שהבנק החליט לגמור את הענייניים עם אור, לאחר שהתברר, שהיא ניסתה לפני שלושה ימים להיכנס להתגורר בדירה בגבעתיים, בניגוד לצו בית המשפט.

תאריך:  17/04/2016   |   עודכן:  17/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרבנות ענבל אור במרתון אצל המפרק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ענבל אור
איתמר לוין
פרשת ענבל אור: הלקחים בתחום הנדל"ן, כמה מחשבות על אריזה מול תוכן, ריבוי עורכי הדין והטענות לרואי החשבון, ההתנהלות של איתן ארז ואובדן הפרופורציות בטיפול התקשורתי
אלעזר לוין
נשיא לשכת רואי החשבון חושף לראשונה, בראיון ל-News1, מדוע התפטר מתפקיד היועץ המקצועי של ענבל אור, שלושה ימים לאחר שמונה    "הצעתי לה לממש את רכושה הפרטי, והיא סירבה"    "אינני בטוח שהיא מבינה מה היא עושה"    "טענותיה על מעילה - לא רציניות"
גיא חזן
תקראו לי תמים אך אני כל פעם נפעם איך אנשים מכל המגזרים ומכל העדות, נשים וגברים, משכילים ומשכילים פחות – נופלים כפרי בשל לנוכלויות שקופות וברורות כל כך
איתי וייס
האם העובדה שאור וברמלי, השקיעו עשרות מיליוני שקלים מכספי לקוחותיהם ברכישת שטחי פרסום גרמה לכלי התקשורת להקל על הכנסת תוכן שיווקי מטעמם? ידיעות שהוגשו לציבור כחדשות ובפועל קידמו עבור אור וברמלי את תדמית ילדי הפלא עם מגע יד הזהב הביאו מאות ישראלים שנואשו מהסיכוי לרכוש דירה, לאבד את מעט החסכונות שיש להם
אלעזר לוין
חקירתה של אור החלה בשעה 15:30    עשרות סוחרים הגיעו למשרדי אור סיטי במגדלי עזריאלי לבחינת רכישת הציוד מידי המפרק    התכנון: מכירת הציוד ב-100 עד 200 אלף שקל, כמקשה אחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il