X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש העסקים הדתי חנך השבוע, בהשקעה של 50 מיליון שקל, את מקבץ בתי הקולנוע העשירי של חברת גלובוס מקס, שבשליטתו חוזה ל-25 שנה הערכה: ישלם עד כ-140-130 שקל למ"ר לחודש 15% מהחברה בבעלות ג'יימס דה-פראסיו, שיקבל את ההכנסות מהפעילות בשבת
▪  ▪  ▪

איש העסקים בנט קפלן חנך (יום א', 17.4.16) את הסניף העשירי של רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס, שבשליטתו. הוא שכר מחברת מליסרון כ-7,000 מ"ר בגרנד קניון חיפה. מליסרון משכירה את שטחי הקניון, 48,400 מ"ר, ב-169 שקל למ"ר לחודש בממוצע. אך מכיוון שמדובר בעסקה גדולה, יש להניח שקפלן קיבל הנחה של 20% לפחות, כך שישלם 140-130 שקל למ"ר לחודש, ואולי פחות.
החוזה הוא ל-25 שנה, עם זכות יציאה של קפלן בכל עת. קפלן אישר ל-News1 את פרטי החוזה, אך נמנע מלהתייחס לגובה דמי השכירות. הוא אמר, שהשקיע 50 מיליון שקל בציוד משוכלל. ההשקעה הגבוהה מאפשרת להניח, שעסקת השכירות איננה לטווח קצר.
עוד אמר קפלן ל-News1, כי מאחר שהוא שומר מצוות, לקח שותף לא יהודיבכ-15%, שיקבל את ההכנסות והרווחים מהפעלת בתי הקולנוע בשבתות וחגים. השותף הוא ג'יימס דה-פראסיו, איש עסקים מניו-יורק. אפשר להניח, שלאחר תקופה ראשונה יעשה חישוב של גובה ההכנסות והרווחים בשבתות וחגים מול יום רגיל, ובמידת הצורך יתוקן חוזה השותפות בהתאם. שיטה זו אושרה הלכתית בעבר על-ידי כמה רבנים.
גלובוס מקס תופס כ-15% מהשטח המסחרי הכולל של הגרנד קניון, ובתור שכזה נחשב לעוגן מסחרי.
מערכות קול ושמע משוכללות
מקבץ בתי הקולנוע הוא בן 23 בתי קולנוע, מהם שישה VIP, כמקובל במקבצים אחרים בישראל. בנט אמר היום, שהיחודיות של בתי הקולנוע היא במערכות קול ושמע משוכללות ביותר, במסכים גדולים, במושבים מרווחים ובדרגה לנוחות הצופים. "זוהי מתנה שלי לחיפה" אמר.
קפלן, שהיה תחילה בעליהם של בתי קולנוע באילת, הקים ב-2007 את גלובוס מקס, בשותפות בינו לבין יורם גלובוס. ביוני 2014 רכש את חלקו של גלובוס. המקבצים הוקמו בפתח תקוה, במודיעין, באשדוד, באשקלון, בבאר שבע, בנתניה, בקריית אתא, בעפולה ובנהריה. קפלן אמר היום, שהחברה מתכננת לפתוח מקבצים נוספים. נודע, שארבעה מהם יהיו ברחובות, כר סבא, מעלה אדומים וכרמיאל. ככל הנראה, ייעשו גם העסקות הבאות בשכירות.

תאריך:  17/04/2016   |   עודכן:  20/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
נציגי מאות רוכשי הדירות מתייצבים במשרדו של עו"ד איתן ארז, המנסה למצוא פתרון לבניינים שנתקעו    הרושם הכללי: "יהיה קשה"    אור מחפשת קורת גג - יצאה מהדירה השכורה בתוכנית ל', לא מצאה דירה בסי אנד סאן, עזבה דירה שכורה במלון ווסט ונאסרה כניסתה לדירתה בגבעתיים
יצחק דנון
שניים מתושבי השכונה מבקשים לחייב את המדינה ועיריית תל אביב לפצות אותם, בטענה לעשרות שנים של אי-קיום הבטחות ותנאי חיים ירודים
איציק וולף
כמה ימים לאחר הערכת המשטרה על גיבוש תשתית ראייתית נגד ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, אלי אבוטבול, בעבירת איומים הודיע אבוטבול על התפטרותו    עורך דינו: ההתפטרות - למרות שלטעמנו לא בוצעה עבירה פלילית, מתוך עולם הערכים של אבוטבול ומהאחריות המוטלת עליו
אלעזר לוין
קצב ההתייקרות השנתי - כ-5%    נחמה קטנה: שכר הדירה עלה רק ב-0.1%
איציק וולף
בית משפט השלום ברחובות זיכה את רונן לולוי שהכה כלב, זרק לעברו ענף וניסה לפגוע בו באמצעות אבן    "אין זה מקרה שאין עבירת תקיפת בעלי חיים בספר החוקים; אין מדובר בהתנהגות קשה ואכזרית או ביחס בלתי אנושי לכלב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il