X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שבועון טען שהמשנה לשעבר לראש לשכת עוה"ד פעל ברשלנות או אפילו ניסה להביא לעדות שאינה אמת - ותביעת הדיבה של כמאל נגדו נדחתה ביהמ"ש: קיבל במסגרת פשרה 27% יותר ממה שתבע מאעבלין
▪  ▪  ▪
כמאל. התצהיר והעד [צילום מסך]

שופטת בית משפט השלום בחיפה, רויטל באום, מציבה סימן שאלה סביב התנהלותו המקצועית והציבורית של עו"ד זכי כמאל, לשעבר המשנה לראש לשכת עורכי הדין ונשיא המכללה הערבית לחינוך בחיפה.
באום דחתה (28.3.16) תביעת לשון הרע שהגיש כמאל נגד השבועון כל אל-ערב ומנכ"לו, פאיז אשתיוי. התביעה הוגשה בעקבות ידיעה שפרסם השבועון בדצמבר 2012 בנוגע לפסק בוררות שניתן בעניינו של כמאל, ובאום קבעה שהיא הייתה דיווח נכון על פסק הבורר, השופט בדימוס מנחם נאמן.
נאמן קבע בין היתר, כי המועצה המקומית אעבלין שילמה לכמאל 800,000 שקל כ"הסכם פשרה" בעקבות שתי תביעות שהגיש נגדה לתשלום שכר טירחה. אולם סכום זה היה גבוה ב-172,000 שקל (27%) מהסכומים שתבע כמאל עצמו. שאלתו של השבועון כיצד אירע הדבר, במיוחד כאשר ידוע שבדרך כלל בהסכמי פשרה מקבל התובע פחות מאשר תבע, היא לגיטימית - ודאי כאשר מדובר בכספי ציבור, פסקה באום.
פיסקה נוספת בפסק הבוררות עסקה בעדותו של ראש המועצה דאז, מארק אסיא, אשר זומן לעדות בידי כמאל. נאמן ציין, כי אסיא חתם על תצהירו דקות ספורות לפני עדותו בפניו ובעדותו אמר שאינו זוכר פרט עליו הצהיר. "הדבר נובע, כנראה, מכך שהעד לא היה ער לכתוב בתצהיר שהוכן על-ידי התובע [כמאל] ונמסר לו לחתימה כאמור רגעים ספורים לפני הגשת התצהיר כעדות ראשית", כתב נאמן.
כל אל-ערב כתב, כי אסיא לא העיד כפי שכמאל ציפה ממנו, ועל כך אומרת באום: אמירה זו "יכולה להצביע, במקרה הפחות גרוע, על חוסר מקצועיות מצידו של התובע כעורך דין, שלא הכין את עדיו לדיון מבעוד מועד, ובמקרה היותר גרוע - על ניסיון להעיד עד עדות שאינה מדויקת או שאינה אמת כלל". כאמור, באום דחתה את תביעתו של כמאל גם בנושא זה.
באום לא זיכתה את כל אל-ערב בהוצאות, משום שמצאה שהיה פגם בהתנהלותו של השבועון שפנה לקבל את תגובתו של כמאל רק 48 שעות לפני הפרסום - שנעשה חודש לאחר מתן פסק הבורר. כמאל לא הגיב בסד זמנים זה, והשבועון טען שלא נענה לפניותיו.

תאריך:  24/04/2016   |   עודכן:  24/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית ניצל את ועידת האקלים שהתקיימה במטה האו"ם בניו-יורק להמשך ההסתה נגד ישראל    השר גבאי חתם בשם ממשלת ישראל על הסכם גלובלי להאבקות בשינויי האקלים
איציק וולף
ליטר בנזין 95 אוקטן צפוי לעלות כ-6 שקלים בשירות עצמי ועד 6.23 שקל לליטר בשירות מלא
איציק וולף
הנשיא האמריקני איחל לחוגגי חג הפסח, בישראל ובעולם, את מיטב האיחולים שלו ושל רעייתו מישל    "מה נשתנה הלילה הזה? עבורנו זה ליל הסדר האחרון בבית הלבן"
יואב יצחק
700 אלף ש"ח דרשה ש' מסילבן שלום, כדמי שתיקה, שאם לא כן היא תתלונן נגדו במשטרה    לאחר שסורבה, טענה כי הוטרדה מינית    באירוע קודם ניסתה לסחוט את ע'    בתביעה שהגיש ע' היא נאלצה להשיב לו כספים ולשלם 99 אלף ש"ח
מחלקה ראשונה
הח"כ שמבקש להנהיג את מפלגת העבודה מגיב לסרטון הבוטה ואומר שהציבור צריך גם שפה של כוח ולא רק שפה של צדק    על דברי הרצוג בגנות הערבים: "לא מוכן שידברו ככה ל-20% מהחברה הישראלית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il