X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופט צבי זילברטל מצביע על פגמים של מיכאל דוידוב ודוד חכמוב, הן בניהול תביעה שהגישו לבית המשפט המחוזי והן בערעור שהגישו לבית המשפט העליון
▪  ▪  ▪
סורסקי. תביעה וחקירה

שופט בית המשפט העליון, צבי זילברטל, מצביע (21.4.16) על התנהלות פגומה של עוה"ד מיכאל דוידוב ודוד חכמוב בתביעה שהגישו בנושא תיירות מרפא.
התביעה שהגישו דוידוב וחכמוב, בשמם של שלושה תושבי אוקראינה, מייחסת למרכז הרפואי סורסקי בתל אביב ולאחרים הן רשלנות רפואית והן סחיטה. שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, דליה גנות, החליטה לדון תחילה בטענה לרשלנות ורק לאחר מכן בטענות לסחיטה, לנוכח העובדה שהמשטרה חקרה את הפרשה.
לדברי גנות, למרות החלטה זו - דוידוב וחכמוב המשיכו להגיש בקשות נוספות בעניין זה ואף התעלמו ממנה, כשבתצהירי העדות הראשית שהוגשו במסגרת הדיון בעילה הנזיקית בדבר הרשלנות הרפואית, הם כללו גם טענות הנוגעות לעילה הכספית. לפיכך, היא שבה וקבעה שהפיצול בעינו עומד והורתה למחוק מן התצהירים את הטענות האחרות.
זילברטל דחה על הסף את ערעורם של התובעים על החלטה זו ועל החלטה נוספת של גנות, בו דחתה את בקשתם להורות למשטרה למסור להם את חומר החקירה בפרשה. הוא אומר, כי דוידוב וחכמוב לא ערערו על החלטת הפיצול המקורית, ואין ממש בטענתם לפיה גנות הסכימה שההחלטה על הפיצול תפוג מאליה עם תום החקירה המשטרתית.
היו אלו דוידוב וחכמוב שהצהירו: "אנו חוזרים בנו מהבקשה לחזור בנו מההסכמה הדיונית בדבר פיצול הדיון, אנו מסכימים כי בראש ובראשונה ישמעו ראיות בשאלת הרשלנות רפואית, ושאלת הסחטנות הכספית הנטענת על ידינו תידון, ככל שיהיה בכך צורך, בסיומה של החקירה המשטרתית". אולם מציין זילברטל, בניגוד לדבריהם - גנות לא נתנה תוקף של החלטה להצהרה זו.
לבסוף אומר זילברטל, שגם הגשת הערעור בידי חכמוב ודוידוב הייתה לקויה: "בשולי הדברים אציין, כי לבקשת רשות הערעור לא צורף כל החומר שאמור להיות מצורף אליה, כמו הבקשה שהגישו המשיבים לבית משפט קמא ותשובת המבקשים לבקשה זו. זאת בניגוד לחובה לצרף את כל כתבי בי-הדין שהוגשו בערכאה הדיונית. אין לצפות שבית המשפט יתור בעצמו אחר מסמכים אלה, גם אם טכנית יש כיום בידו האפשרות לעשות כן (ואף זאת לא בכל המקרים). חובה זו מתגברת כאשר מתבקש גם עיכוב ביצוע, דהיינו - סעד האמור להינתן בדחיפות יחסית".

תאריך:  24/04/2016   |   עודכן:  24/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התנהלות פגומה של עוה"ד דוידוב וחכמוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שבועון טען שהמשנה לשעבר לראש לשכת עוה"ד פעל ברשלנות או אפילו ניסה להביא לעדות שאינה אמת - ותביעת הדיבה של כמאל נגדו נדחתה    ביהמ"ש: קיבל במסגרת פשרה 27% יותר ממה שתבע מאעבלין
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית ניצל את ועידת האקלים שהתקיימה במטה האו"ם בניו-יורק להמשך ההסתה נגד ישראל    השר גבאי חתם בשם ממשלת ישראל על הסכם גלובלי להאבקות בשינויי האקלים
איציק וולף
ליטר בנזין 95 אוקטן צפוי לעלות כ-6 שקלים בשירות עצמי ועד 6.23 שקל לליטר בשירות מלא
איציק וולף
הנשיא האמריקני איחל לחוגגי חג הפסח, בישראל ובעולם, את מיטב האיחולים שלו ושל רעייתו מישל    "מה נשתנה הלילה הזה? עבורנו זה ליל הסדר האחרון בבית הלבן"
יואב יצחק
700 אלף ש"ח דרשה ש' מסילבן שלום, כדמי שתיקה, שאם לא כן היא תתלונן נגדו במשטרה    לאחר שסורבה, טענה כי הוטרדה מינית    באירוע קודם ניסתה לסחוט את ע'    בתביעה שהגיש ע' היא נאלצה להשיב לו כספים ולשלם 99 אלף ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il