X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משלם משכורות - או קנה דירת יוקרה?

סכסוך בין בעלי קפיטל טרייד

קובי לוצקי וברק נוריאלי מאשימים זה את זה בהוצאת כספים שלא כדין מחשבונה של החברה שעסקה במסחר אלוגריתמי במט"ח ובסחורות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

סכסוך בין קובי לוצקי לבין עו"ד ברק נוריאלי, בעליה לשעבר של חברת קפיטל טרייד שעסקה במסחר אלוגריתמי במט"ח ובסחורות, והמצויה כיום בידי נוריאלי לבדו. לוצקי מבקש (17.4.16) מבית המשפט המחוזי בתל אביב למנות בורר בינו לבין נוריאלי.
לדברי לוצקי, בחודשים האחרונים ולאחר שהתגלעו המחלוקות בין הצדדים, הוא מזרים לבדו מיליוני שקלים לקפיטל טרייד לצורך סיום פעילותה, שהועברה לחברת אף.סי.איי.ג'י, בעוד נוריאלי אינו עושה זאת. מדובר בעיקר בהחזרת כספים ללקוחות.
עוד טוען לוצקי, כי נוריאלי משך כספים רבים שלא כדין מקפיטל טרייד, וכי בכובעו כעו"ד הוא אף הוציא לחברה בדיעבד חשבוניות בסכומים משמעותיים, וזאת מבלי שיש בין הצדדים הסכם לאספקת שירותים ומבלי שיש זכר לעבודות בהיקפים הנזכרים בחשבוניות. לדברי לוצקי, הוא ונוריאלי לא הצליחו להגיע להסכמה על זהותו של הבורר, ולכן הוא מבקש מבית המשפט למנותו.
בבקשה, שהוגשה באמצעות עוה"ד בעז בן-צור ועמית בן-ארויה, נטען עוד, כי נוריאלי ביטל את יכולתו של לוצקי להתחבר מרחוק לחשבון הבנק של החברה ולבצע פעולות עסקיות יומיומיות. עוד נטען, כי לוצקי דרש מנוריאלי להחזיר כספים לשלושה לקוחות, אך הלה החזיר את הכסף ללקוח אחד בלבד - ולכן נאלץ לוצקי לעשות זאת. עוד נטען, כי לוצקי מממן את משכורות העובדים ותשלומים שונים של החברה, לרבות תשלומי מיסים.
בתגובה טען נוריאלי, כי לוצקי הפר את הסכם השותפות ונטל סכומים נכבדים, בהם רכש דירת פאר ושני רכבי יוקרה, ואף טס לחו"ל במחלקת עסקים - הישג נאה למי שעד לאחרונה היה מוכרז כ"חייב מוגבל באמצעים". עוד טען נוריאלי, כי התנהלותו הפסולה של לוצקי הביאה לכך שכספי הלקוחות אינם מצויים בחשבון הבנק, דבר שהסב להם לחברה נזקים משמעותיים. לדברי נוריאלי, לוצקי קיבל הלוואה בסכום נכבד שאותה לא פרע, והוא האחראי למצב הבלתי-תקין בחשבונה של החברה.

תאריך:  27/04/2016   |   עודכן:  27/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אסון צ'רנוביל דורג כאסון הגרעיני החמור ביותר בהיסטוריה
איציק וולף
המועצה התכנסה לדיון בעקבות הצהרת ראש הממשלה בדבר נצחיות האחיזה הישראלית בגולן    השגריר דנון: הדיון - תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות במזרח התיכון
איציק וולף
ח"כ ענת ברקו קוראת לחבריה לליכוד לפנות אל יו"ר המחנה הציוני ולהביא לחבירתו לממשלת אחדות    "יש בסיעת המחנה הציוני גורמים של שמאל רדיקלי שמנותק לחלוטין מן המציאות, אבל יש באותה סיעה גם גורמים איכותיים ורציניים"
אלעזר לוין
"מינהל מגורים בראשותו תתקשה לגייס 1.06 מיליארד שקל, כדי לשלם בעד המגרש"    "סכנה במכירת מגרים לקבוצות רכישה"    גינדי החזקות הפסידה ב-110 מיליון שקל למינהל מגורים, ומחכה לנפילתה,    רמ"י דחתה בפליאה את הדרישה    פלד: "הקבוצה איתנה"
איציק וולף
ראש הממשלה פנה אל היועץ המשפטי לממשלה והנחה אותו לבדוק האם יש היבטים פליליים בהזמנת אביו של המחבל בהא עליאן להרצות בפני תלמידי בית ספר בשכונת ג'בל מוכבר בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il