X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר כ"ץ מבקש לאסור על משאיות לנוע בשעות השיא בצירים המרכזיים המובילים לרצועת עזה אך מועצת המובילים והמסיעים מתנגדת
▪  ▪  ▪
[צילום: אנה קפלן/פלאש 90]

בית המשפט במחוזי בירושלים מעכב את החלטת רשות התמרור במשרד התחבורה, לאשר מערך שילוט ותמרור הקובע כי תיאסר נסיעת משאיות שמשקלן מעל 12 טון בשעות שיא בבוקר ובשעות שיא אחר-הצהריים, בכבישי הנגב המערבי.
החלטת שר התחבורה ישראל כ"ץ הייתה אמורה להיכנס לתוקף מחר, אך השופט ארנון דראל קיבל את עתירת מועצת המובילים והמסיעים בישראל ונתן צו ארעי, במעמד צד אחד, תוך שהוא קובע ל-5 במאי דיון מוקדם לעתירה להוצאת צו ביניים.
כ"ץ מבקש לאסור תנועת משאיות וכלי רכב כבדים בצירי תנועה מרכזיים המובילים למעבר כרם שלום בעזה בין השעות 07:00 ועד 09:00 בבוקר, ומ-15:00 ועד 17:00 אחר-הצהריים.
זאת בעקבות נתונים שהוצגו בפניו ולאחר בדיקה שנעשתה בנושא, תוך התייעצות ושיתוף פעולה עם משטרת התנועה וראשי הרשויות המקומיות של ישובי הנגב.
"אני נחוש לבצע את ההחלטה למרות התנגדותם של גורמים שונים. שמירה על חיי התלמידים ותושבי הנגב החשופים לסכנות ותאונות בדרכם לבית הספר קודמת לצורך לספק מוצרים לשלטון החמאס בעזה", אמר כ"ץ.
האיסור על תנועת משאיות בשעות השיא אמור היה לחול על הצירים הבאים: מצומת בית קמה ועד צומת בית הנשיא (כביש 264), מצומת אופקים ועד צומת מעון (כביש 241), מצומת בית קמה ועד צומת בית הגדי (כביש 293), מצומת רהט דרום ועד צומת הנשיא (כביש 310), מצומת שער הנגב ועד כרם שלום (כביש 232), מצומת צאלים ועד צומת גמה (כביש 222), מצומת צאלים ועד צומת רעים (כביש 234) ומצומת נתיבות ועד מעבר קרני (כביש 25).
בשעות ההגבלה, ניתן יהיה לחנות באחד מהחניונים הבאים: תחנת הדלק בית קמה (כביש 293), אזור התעשיה רהט (כביש 310), אזור התעשיה אופקים (כביש 241), אזור התעשיה נתיבות, אזור התעשיה בית הגדי (כביש 25) ואזור התעשיה שדרות (כביש 232).
חברת נתיבי ישראל הציבה בימים האחרונים עשרות שלטי ענק המציינים את ההגבלות החלות על כלי הרכב הכבדים, בכל הכבישים והצירים שהוגבלו לנסיעה בשעות הבוקר ואחר-הצהריים. בימים הקרובים תושלם הצבתם של שאר השלטים בכל אותם צירים, בהם מבקש משרד התחבורה לאסור תנועת משאיות בשעות העומס.

תאריך:  01/05/2016   |   עודכן:  01/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש עיכב הגבלת תנועת משאיות בדרום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי קצבורג
BeatBot הוא הבייבי החדש של פומה, ותפקידו לעודד אצנים לשפר את התוצאות שלהם    הרובוט יכול לפתח מהירות עצומה של כ-45 קמ"ש בקו ישר שאורכו כ-100 מטר
אלה לוי-וינריב
הסדר הפשרה, שנחתם באוגוסט אשתקד, נחשף לאחרונה בעקבות בקשה שהגיש אחד מנושי מעריב, יצחק פרג'ון    הנאמנים: "ההסדר היטיב עם קופת הנושים"
איתמר לוין
האישה דרשה לקבל נתח משמעותי מנכסיו של מי שבבעלותו חברות אנרגיה ועסקי נדל"ן בארץ ובחו"ל    ביהמ"ש: בין השניים לא היה שיתוף בנכסים, לנוכח העובדה שהאישה קיבלה מהמיליארדר החזרי הוצאות - לאחר שבדק כל שקל במאות "רשימות מכולת" שהגישה לו
אלעזר לוין
בנק ישראל מתיר מהיום לבנקים לתת לרוכשי "מחיר למשתכן" הלוואות של עד 75% משווי השוק של הדירה, ולא לפי המחיר שישלמו בעדה    לא תמיד יהיה להוראה ערך מעשי, כי הבנק יתן בכל מקרה הלוואה על-פי יכולת ההחזר של הקונים    מה יקרה אם הלווה יפגר בפירעון?
אלעזר לוין
ניסיון אחרון של אלפי תושבי רמות ואחרים למנוע בניית 1,400 דירות על מתחם בן 415 דונם, המהווה חלק גדול משמורת הטבע במערב ירושלים    גם הקרן הקיימת - מבעלי הקרקע הגדולים במדינה - מתנגדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il