X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רוכשת את Extrakt Chemie הגרמנית העוסקת במיצוי של חומרי גלם טבעיים ייחודיים לתחום הפארמה, תוספי התזונה, המזון והקוסמטיקה, תמורת כ-6 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
אורי יהודאי [צילום: עדי לם]

פרוטרום תעשיות בע"מ ממשיכה את תנופת הרכישות ןמודיעה כי רכשה 100% מהשותפות הגרמנית Extrakt Chemie Dr. Bruno Stellmach GmbH &Co. KG ("Extrakt Chemie") וכן את הנדל"ן בו שוכן המפעל של Extrakt Chemie, בתמורה במזומן של כ-6 מיליון דולר ארה"ב (כ-5.3 מיליון אירו) ונטילת חוב (נטו) של כ-2.2 מיליון דולר ארה"ב (כ-2 מיליון אירו). הכנסותיה של Extrakt Chemie בשנת הכספים שהסתיימה בפברואר 2016 עמדו על כ-10 מיליון דולר ארה"ב (כ-9 מיליון אירו). הסכם הרכישה כולל מנגנון תמורה עתידית המותנית בביצועיה העסקיים של Extrakt Chemie במהלך השנים 2016 ו- 2017. העסקה מומנה ממקורות עצמיים.
Extrakt Chemie נוסדה בשנת 1969 ולה ידע רב שנים ומוניטין במיצוי חומרי גלם ייחודיים בעיקר לתחום הפארמה, התרופות הטבעיות, תוספי התזונה, למזון ולקוסמטיקה. Extrakt Chemie מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות ייחודיים של מיצויים טבעיים, אשר בחלקם משולבים באנזימים ממקור צמחי, שמשמשים בעיקרם כחומרי גלם (API) בשוק הפארמה, והינם בעלי פונקציונליות מוכחת המסייעת, בין היתר, בטיפול במחלות כבד, במחלות בדרכי העיכול ובמניעת זיהומים.
ל-Extrakt Chemie מעמד מוביל בשוק הגרמני ובין 150 לקוחותיה נמנות חברות פארמה גלובליות מובילות עמן יש לחברה מערכות יחסים ארוכות שנים. בנוסף, לחברה פעילות במדינות נוספות במערב אירופה, ביניהן דנמרק, שוויץ, צרפת ואוסטריה וכן בשוק האוסטרלי. לחברה אתר ייצור יעיל ב-Stadthagen, בקרבת העיר Hannover בצפון מערב גרמניה, בעל כשירות GMP למוצרי פארמה, הכולל מעבדת מחקר ופיתוח. Extrakt Chemie מעסיקה כ-35 עובדים.
יכולות הייצור של Extrakt Chemie ומוצריה מחזקים את התשתית הייצורית והטכנולוגית ואת סל הפתרונות הטבעיים של פרוטרום בתחום הפארמה. פרוטרום תפעל לניצול אפשרות האופטימיזציה של משאביה הגלובליים בתחום המיצויים הטבעיים לצד אפשרויות ה- Cross Selling הגלומות ברכישה להרחבת המחקר, הפיתוח והייצור של פתרונות טבעיים ייחודיים המשלבים טעם ובריאות, במענה לדרישות הצרכנים ולמגמות העיקריות בשווקי התרופות, תוספי התזונה, המזון והקוסמטיקה העולמיים למוצרים טבעיים ובריאים יותר. תחום זה צומח בקצבים גבוהים ויכולותיה הייחודיות של פרוטרום מקנות לה יתרון תחרותי מובהק.
בעלי Extrakt Chemie, ובראשם הטכנולוג הראשי שלה והמנהל המסחרי שלה, יצטרפו לשדרה הניהולית של פרוטרום בתחום חומרי הגלם הטבעיים הייחודיים.
לדברי אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של קבוצת פרוטרום "פרוטרום ביצעה בשנתיים האחרונות מהלך אסטרטגי משמעותי לחיזוק מעמדה כיצרנית עולמית מובילה של חומרי גלם טבעיים ייחודיים: רכשנו את מונטנה הפרואנית, ויטיבה הסלובנית ואת נוטרפור ואינגרנט הספרדיות, העוסקות, בין היתר, במיצויים טבעיים מצמחים, ובצבעים טבעיים, את סקנדיה ו-Citrasource האמריקניות, המתמחות בחומרי גלם ייחודיים טבעיים מהדרים, וכן את אלגלו ו-Grow, שהינן בעלות טכנולוגיות ייחודיות למיצוי חומרי גלם טבעיים.
"רכישת Extrakt Chemie הינה המשך טבעי של מגמת חיזוק התשתיות הגלובליות שלנו בתחום המיצוי של חומרי גלם טבעיים, תוך גיוון והרחבת היכולות וכושר הייצור שלנו בתחום הפארמה והתרופות הטבעיות תוך הוספת בסיס ייצור יעיל, איכותי ובעל מוניטין למערך הייצור גלובלי של פרוטרום".

תאריך:  03/05/2016   |   עודכן:  03/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 פרוטרום תעשיות בע"מ
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דיין חויב לשלם לבנק דיסקונט 25 מיליון שקל בשל ערבותו לחובותיו של מלון מג'יק סנרייז באילת, שהוא היה אחד מבעליו - ולא פרע את החוב
איתמר לוין
אישר מעצר עד תום ההליכים לנאשם בתכנון פיגוע מתוך הזדהות עם הארגון: אין למדינה צורך ועניין בייבוא לשטחה של פעילות ארגונים נוספים כמו דאעש, בבחינת "ונוסף גם הוא על שונאינו"
יצחק דנון
החברה ניהלה מסחר אינטרנטי במט"ח ואומרת שבשיאה השקיעו אצלה 400 לקוחות 8 מיליון דולר    טוענת שהתמוטטה בשל פעילות רשות ני"ע ופרסומים בתקשורת
יצחק דנון
דב בייגל, לשעבר מנהל פארק רעננה, תובע 800,000 שקל לאחר שזוכה מאשמת עבירות מין ובית המשפט מתח ביקורת קשה על החקירה בעניינו
איציק וולף
ישראלי תושב השומרון ניסה להבריח לתוך תחומי המועצה המקומית קרני שומרון שני פלשתינים תוך שהם מתחזים ליהודים דתיים    שומר ערני הבחין בשניים והביא למעצרם    תלונה הוגשה במשטרה נגד הישראלי המבריח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il