X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדיון בבקשת משרד התחבורה להוציא צו מניעה כנגד השבתת הטסטים נדחה לאחר שנטען כי נציגת ההסתדרות לא הופיעה לדיון שנקבע היום
▪  ▪  ▪
השופט אייל אברהמי

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים דחה את הדיון בבקשת משרד התחבורה (פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי), באמצעות עו"ד אבי זיידנברג) להוציא צו מניעה כנגד השבתת מערך מבחני הנהיגה המעשיים ליום ראשון הקרוב, בשעה 15:00 אחר-הצהריים.
הבקשה הוגשה כנגד הסתדרות העובדים החדשה בעקבות שביתה הבוחנים הנמשכת מיום 20.3.16. השביתה החלה לאחר החלטת המשרד על הפרטת שירות זה, כפי שהוחלט בעבר על הפרטת שירותים אחרים. בבקשה צוין כי השביתה גורמת לפגיעה קשה בציבור, ועד כה בוטלו כ40,000 טסטים. מכיוון שחלק גדול מציבור תלמידי הנהיגה הינם בני נוער וצעירים לפני בחינות בגרות וגיוס לצה"ל, התמשכות השביתה גורמת לפגיעה מיוחדת בהם. תלמידי בית הספר התיכוניים אשר פתחו גם הם בשביתה אף ציינו את שביתת הבוחנים כאחת העילות לשביתתם.
המדינה טוענת, כי מדובר בשביתה פראית, מעין פוליטית, אשר העובדים נוקטים בה תוך סירוב מוחלט להידבר עם המשרד, ולפיכך מבקשת המדינה מתן צו שימנע את המשך השביתה ויורה לבוחני הנהיגה לשוב לעבודה, להימנע מעיצומים ולשבת לשולחן המשא-ומתן.
נשיא בית הדין לעבודה, השופט אייל אברהמי, דחה את הדיון בעתירה, לאחר שנטען כי באת-כוח ההסתדרות אינה יכולה להתייצב לדיון שנקבע להיום (ה', 5.5.16), בשעה 16:00.
משרד התחבורה פנה לבית הדין לעבודה בבקשה להוציא צו מניעה כנגד בוחני הנהיגה המשביתים את מבחני הנהיגה המעשיים מזה שבעה שבועות. השביתה גרמה נזקים וסבל מתמשך לצעירים רבים העומדים בפני גיוס לצה"ל, וכן לציבור המורים ותלמידי הנהיגה, המבקשים לממש את זכותם להוציא רישיון נהיגה.
משרד התחבורה טוען כי בוחני הנהיגה, המחזיקים כבני ערובה מאות אלפי צעירים וחיילי צה"ל, רק כדי לשמור על המונופול, פתחו בשביתה פראית כנגד החלטת משרד התחבורה לבצע רפורמה במערך מבחני הנהיגה המעשיים. "מדובר ברפורמה שנועדה לשפר את השירות בצורה משמעותית, ולקצר את זמני ההמתנה למבחנים באופן דרסטי".
"בוחני הנהיגה מתנהלים בחוסר תום לב, ובניסיון למנוע ממשרד התחבורה לבצע את הרפורמה, תוך הפעלת לחץ בלתי חוקי, שנועד למנוע ממשרד התחבורה לבצע את מדיניותו, כפי שהוחלט על-ידי הנהלת המשרד. במשך שנים ניסה משרד התחבורה לשפר את מערך מבחני הנהיגה, ולהביא את הבוחנים ונציגיהם לשולחן הדיונים, זאת בטרם נעשתה כל פעולה מעשית ליישום הרפורמה. לצערנו, כל הניסיונות נענו בסירוב מוחלט על-ידי הבוחנים. בשנים האחרונות ננקטו צעדים משמעותיים רבים, שהביאו להגדלת מספר הטסטים. למרות זאת, לא חל כל שינוי בזמני ההמתנה הארוכים למבחני הנהיגה. מדובר בין השאר במתן אפשרות לבוחנים לבצע בחינות בימי שישי, תוספת שעות נוספות בכל יום, גיוס בוחנים חדשים ושחרור בוחנים מביצוע בחינות עיוניות לטובת המבחנים המעשיים", תגובת דובר המשרד.

תאריך:  05/05/2016   |   עודכן:  05/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדיון בשביתת הטסטרים נדחה לשבוע הבא
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש תחליף לטסט נהיגה!!
דניאל143   |  6/05/16 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עומק המנהרה - כמעט 30 מטרים    מרוחקת כמה ק"מ מהמנהרה שאותרה בחודש שעבר וכמה מאות מטרים מבתי אחד הישובים    לא ברור אם נחפרה אחרי מבצע צוק איתן
איתמר לוין
בג"ץ מותח ביקורת על הדרך בה החליט וינשטיין שלא לחקור הדלפת מצגת צה"לית מסווגת מישיבת הקבינט
מחלקה ראשונה
ביהמ"ש השלום בחיפה האריך בחמישה ימים נוספים את מעצרו של בייזנרי בעקבות הכוונה להגיש נגדו כתבו אישום    הוא נחקר בחשד ל-4 מקרי רצח, אונס והצתה אך המשטרה הצליחה לקשור אותו רק לשני מקרים
יצחק דנון
אחד ממשקיעי JDATE תובע מזיסו 3.75 מיליון שקל, בטענה שהוליך אותו שולל בהשקעה בחברת הזנק ולא עמד בהתחייבותו להחזיר לו את כספו
יצחק דנון
המדינה: ירדן-אורן הפעילה את משרדה בדירת מגורים, אך כאשר מכרה אותה - דיווחה בכזב שהיא שימשה למגורים והתחמקה ממס בסך 127,000 שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il