X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התרסקותו של מועדון הפאר לשעבר

בקשה להקפאת הליכים למכבי נתניה

ארגון השחקנים מבקש להקפיא את ההליכים נגדה ולמנות לה נאמן, לאחר שלא נמצא לה קונה אם תתקבל הבקשה, תתחיל הקבוצה את העונה הבאה במינוס תשע נקודות
▪  ▪  ▪
חמש אליפויות [צילום: איתי חסיד]
שכר השחקנים נחשף
בקשת הקפאת ההליכים חושפת את שכרם החודשי נטו של שחקני מכבי נתניה, שעברה את אחת העונות הגרועות ביותר אי-פעם של קבוצה כלשהי בליגת העל. שיאני השכר הם השחקנים הזרים מילאן סמילאניץ' (33,463 שקל) ואקסנטה יונוט (32,780 שקל). בין הישראלים מוביל ברק לוי (28,078 שקל) ואחריו יצחק כהן (22,979 שקל). ערן לוי, השחקן המוביל של הקבוצה שלא שיחק רוב העונה בשל פציעה, אינו מופיע ברשימה.

ארגון שחקני הכדורגל מבקש (יום ו', 13.5.16) מבית המשפט המחוזי מרכז להקפיא את ההליכים נגד מכבי נתניה ולמנות את עו"ד אמיר פלמר לנאמן. הבקשה הוגשה לאחר שלא נמצא לקבוצה רוכש והשופטת עירית וינברג-נטוביץ תדון בה ב-16.5.16.
באופן רשמי, שייכת עדיין מכבי נתניה - שירדה מליגת העל לליגה הלאומית - לאלי שגב, אך בפועל הוא ניתק עצמו ממנה כאשר מונה דורון אוסידון ליו"ר בידי ראש העירייה, מרים פיירברג. אוסידון התפטר לפני חודשיים בטענה לאיומים על חייו. בשבוע שעבר התברר, כי מי שהוצג כרוכש המיועד של הקבוצה, אליהו מננה, לא עמד בהתחייבויותיו ואף נשמעו טענות לפיהן ההצעה הייתה בגדר נסיון תרמית.
השחקנים ויתר עובדי הקבוצה לא מקבלים את שכרם בצורה סדירה מזה מספר חודשים, וזו העילה בגינה הם מבקשים להקפיא את ההליכים. אם תתקבל הבקשה, תתחיל מכבי נתניה את העונה הבאה במינוס תשע נקודות.
לטענת הארגון, מזה מספר חודשים לא מבצעת הקבוצה את ההפרשות לתנאים הסוציאליים לשחקניה וליתר עובדיה. משכורות מארס ואפריל טרם שולמו ל-27 השחקנים, ומשכורות פברואר-אפריל לא שולמו לרוב 80 העובדים האחרים בקבוצה, נטען עוד. למיטב ידיעתו של הארגון, הגרעון של הקבוצה עומד על 15-12 מיליון שקל, ויש לה חובות לבנקים ולספקים בהיקף שאינו ידוע לארגון.
עוד נאמר בבקשה, כי הביטוח הלאומי הטיל לפני מספר שבועות עיקול על חשבונות הקבוצה אצל צדדי ג' נוספים, בשל חוב כלפיו. חשבון בנק אחד של הקבוצה כבר הוגבל, ומחשבון אחר חזרו תשע צ'קים כך שגם הוא צפוי להיות מוגבל בקרוב. בנוסף לכך, נותקו הדלקנים ומכשירי הטלפון הסלולרי של השחקנים.
לצד זאת אומר הארגון, כי קיימים מספר מתעניינים ברכישת הקבוצה, אך הם נרתעים בשל מצבה הכספי - ולכן הקפאת הליכים עשויה לסייע במציאת רוכש. הארגון גם תולה את יהבו בכך שאוהדי הקבוצה יתגייסו לעזרתה, ואומר שגם אם רק חלק מרבבות האוהדים יתרמו 1,000-500 שקל כל אחד - יהיה בכך כדי לסייע רבות בהבראתה. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד אופיר רונן ורן קידר.
מכבי נתניה הוקמה בשנת 1934 וזכתה בחמש אליפויות בשנים 1982-1971. בשנותיה הגדולות שיחקו בה כמה מן הכדורגלנים המובילים בישראל, ובהם מרדכי שפיגלר, עודד מכנס, גד מכנס, יצחק ויסוקר, דוד לביא, חיים בר, משה גריאני, דוד פיזנטי, שלמה שירזי, בני לם, שלום תקווה, מוטי איווניר, רוני לוי, משה גלאם, ראובן עטר, טל בניין ואיציק זוהר.

תאריך:  13/05/2016   |   עודכן:  13/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקשה להקפאת הליכים למכבי נתניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ירידות ביצוא הענפים הדומיננטיים השפיעו על ירידה של כ-11% ביצוא בחודשים פברואר-אפריל 2016    יצוא ענפי התרופות, הרכיבים והכימיקלים ירד בשיעור חד של כ-25%    יצוא יתר הענפים צמח בשיעור של כ-2%
איציק וולף
יו"ר ארגון המצילים הארצי וההסתדרות הודיעו על חידוש העיצומים של המצילים    "על ציבור המתרחצים לנקוט משנה זהירות"
איתמר לוין
דוחה בחריפות את טענותיה של ח"כ נורית קורן, החברה בוועדה למינוי שופטים    "משום כבודה של קורן ומעמדה, לא אומר כאן את כל אשר על ליבי"
איתמר לוין, איציק וולף
ביהמ"ש דחה את בקשת המדינה להאריך את הרחקתו של ראש עיריית אשקלון, החשוד בעבירות מין ושוחד - אך עיכב את ביתוע ההחלטה כדי שהמדינה תוכל לערער
איציק וולף
משרד החינוך ומשרד המשפטים האמריקני מפרסמים מכתב ובו הנחיה למוסדות החינוך לאפשר לתלמידים טרנסג'נדרים להיכנס לתאי שירותים על-פי ההגדרה המינית העצמית שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il