X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוחות מרכנתיל דיסקונט לרבעון הראשון:

קיטון ברווח הנקי: 45 מיליון שקלים בלבד

התשואה על ההון הסתכמה בשיעור של 8.8% עלייה של 6% בהכנסות הריבית שהתסכמו ב-230 מיליון שקלים ההכנסות מעמלות - 73 מיליון שקלים לעומת 78 מיליון שקלים בתקיפה המקבילה אשתקד
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

בנק מרכנתיל דיסקונט מדווח (יום ד', 18.5.16) על תוצאות הרבעון הראשון: רושם קיטון ברוח הנקי שהתסכם ברבעון זה ב-45 מיליון שקלים בלבד והתשואה על ההון הסתכמה בשיעור של 8.8%. בנטרול השפעות מס חד-פעמיות הסתכם הרווח הנקי ב-53 מיליון ש"ח והתשואה על ההון הסתכמה ב-10.4%.
בתקופה המקבילה אשתקד הסתכם הרווח הנקי ב-88 מיליון שקליםח והתשואה על ההון הסתכמה ב-19.4% - הרווח בתקופה המקבילה אשתקד הושפע לחיוב מהכנסה חד-פעמית בסך 30 מיליון שקלים, שנבעה מחתימת הסכם שכר חדש.
הכנסות הריבית הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2016 ב-230 מיליון שקלים, לעומת 217 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, עליה בשיעור של 6%. הגידול בהכנסות הריבית נובע בעיקר מעליה בשיעור של 6.8% ביתרה הממוצעת של הנכסים המניבים.
הכנסות המימון שאינן מריבית הסתכמו ברבעון הראשון של 2016 בסך של 2 מיליון שקלים, לעומת 43 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות המימון נובעת מקיטון בסך של 26 מיליון שקלים ברווחים ממימוש אגרות חוב ומקיטון בסך של 9 מיליון שקלים בהכנסות המימון מנגזרים (בעיקר הפרשי הצמדה).
ההכנסות בגין הפסדי אשראי הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2016 בסך של 5 מיליון שקלים, לעומת 2 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהוצאות נובעת בעיקר מקיטון בהפרשות להפסדי אשראי בגין עסקים קטנים.
ההכנסות מעמלות הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2016 בסך של 73 מיליון שקלים, לעומת 78 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בהכנסות נובע בעיקר מיישום הוראות חקיקה שהפחיתו את הכנסות הבנק בתחום זה בכ-3 מיליון שקלים.
ההוצאות התפעוליות והאחרות הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2016 ב-229 מיליון שקלים, לעומת 198 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה בהוצאות התפעוליות נובעת, בעיקר, מגידול בשיעור של 20.5% בהוצאות השכר, המוסבר בקיטון חד-פעמי בסך 30 מיליון ש"ח שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול גורם זה, עלו ההוצאות התפעוליות בתקופת הדוח בשיעור של 0.4% בלבד.
מר שוקי בורשטיין, מנכ"ל הבנק: "בתקופת הדוח המשיך הבנק בהרחבת הפעילות הקמעונאית והמסחרית, לרבות התמקדות בפלחי אוכלוסייה ספציפיים שנצברה בגינם התמחות רבת שנים למתן שירותים בנקאיים התואמים את צורכיהם היחודיים.
באחרונה הודיע משרד האוצר לבנק על החלטתו לבחור בהצעת הבנק ועמיתים - קרנות פנסיה, כאחת מההצעות הזוכות במכרז למתן אשראי בנקאי ומוסדי לעסקים קטנים בערבות המדינה, בהיקף כולל של כ-1.8 מיליארד שקלים. חלקו של הבנק באשראי שיינתן ללקוחותיו במסגרת ייעודית זו, מסתכם בכ-650 מיליון שקלים".

תאריך:  18/05/2016   |   עודכן:  18/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיטון ברווח הנקי: 45 מיליון שקלים בלבד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עו"ד חגי אולמן ימסור דוח בעוד שבוע, ולאחר מכן יחליט אורנשטיין האם להקפיא את ההליכים נגד החברה שבבעלות אורן קובי או לפרק אותה    ביהמ"ש מצביע על תמיהות קשות בנוגע להתנהלות החברה וקובי
מירב ארד
ההכנסות מדמי שכירות ירדו לכ-45.8 מיליון ₪, בהשפעת אי-תשלום דמי שכירות בסך של כ-7.2 מיליון שקלים על-ידי מגה, המתחייבים על-פי הסכמי השכירות
אלעזר לוין
רשות מקרקעי ישראל פרסמה החל מאוקטובר אשתקד שלושה מכרזים למכירת מגרשים בראש העין, במסגרת "מחיר למשתכן"    מועד הגשת ההצעות נדחה שוב ושוב    אירועים מוזרים במיוחד במכרז ל-834 דירות
איציק וולף
יועץ מבקר המדינה לשעבר לענייני שחיתות מאשים את משרד המבקר במתן יחס שלילי לחושפי שחיתויות    העמדה האמיתית של מבקר המדינה מתבטאת בנטישה של רוב חושפי השחיתות בהחלטות שהן לרעתם"
אביתר בן-צדף
הספינה החמקנית עלתה 4.4 מיליארדי דולר    בחודש הבא תושק לינדון בי ג'ונסון, הספינה השנייה מהדגם הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il