X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זו הפעם השלישית בהיסטוריה שהפועל באר שבע זוכה באליפות, והראשונה מ-1976
▪  ▪  ▪
אליניב ברדה, שחקן העונה [צילום: מן הטלוויזיה]

הפועל באר שבע זכתה (מוצ"ש, 21.5.16) באליפות המדינה בכדורגל לאחר שניצחה 1:3 את בני סכנין במחזור הנעילה של ליגת העל. זו הפעם השלישית בהיסטוריה שהפועל באר שבע זוכה באליפות, והראשונה מ-1976.
ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אני מברך את קבוצת הפועל באר שבע על ההישג העצום. ב״ש היא עכשיו לא רק בירת הסייבר, אלא גם בירת הכדורגל. כל הכבוד״.
סגן שר הביטחון, אלי בן דהן, ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של ב"ש: "באר שבעי הוא לעולם באר שבעי. אני שמח באליפות של הפועל, ועוד יותר שמח שהמשחק היה במוצ"ש".
ראש האופוזיציה יצחק הרצוג: "מזל טוב באר שבע וכבוד ומברוכ לבני סכנין על העונה המרשימה. מגיע לבאר שבע. מגיע לכם שחקני הנשמה של הקבוצה הזו, מגיע לכם תושבי באר שבע, הקהל הכי מרגש בישראל, קהל אוהב, מגוון ותומך שחיכה והתפלל ונלחם כל העונה- ארבעים שנה צעדתם ושיחקתם במדבר - עכשיו הגעתם לארץ המובטחת. מגיע לרוביק דנילוביץ' ראש העיר על התמיכה והמגרש המפואר ובמיוחד מגיע לך אלונה ברקת מלכת האמונה והנחישות, שכמעט מידי שבת נושאת תפילה בבית הכנסת השכונתי שלנו. בירת הנגב הפכה ללילה אחד לבירת ישראל. באר שבע על המפה לא רק בכדורגל אלא המרכז המפה הישראלית".
שרת הספורט ח"כ מירי רגב: ״ארבעים שנה המתינו אוהדי הפועל באר שבע והעיר כולה לחזור לקדמת הספורט הישראלי והערב זה קרה -  בירת הנגב הפכה לבירת הכדורגל. אני מברכת את הקבוצה על זכייתה באליפות המדינה ומברכת את אלונה ברקת על מפעל חיים ספורטיבי וחברתי שראוי לכל שבח. כבוד גדול מגיע גם למכבי תל אביב על שנתנה פייט ראש בראש עד הסוף. אני מאחלת להפועל באר שבע עוד הרבה הצלחה ומקווה שתביא לנו כבוד גם באירופה״.
אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל: ״אין ראויה יותר מהפועל באר שבע לזכות העונה באליפות. התואר היום מגיע לאחר תהליך ממושך, ומהווה הוכחה לכך שבכדורגל אין קיצורי דרך. אני שמח בשמחת האוהדים, העיר, הבעלים, השחקנים והצוות המקצועי בראשות ברק בכר על הזכייה. אין לי ספק כי גם בשנים הבאות באר שבע תתמודד על כל תואר וברור לי כי המועדון ימשיך להתפתח. מדובר בקבוצה שנמצאת כל הזמן במגמת שיפור ובמועדון שרק הולך ומתפתח. זה בהחלט דבר חשוב לכדורגל הישראלי וגם נבחרת ישראל תצא נשכרת מכך. חיבוק גדול לחברים הרבים וברכות מקרב לב לאלופה החדשה שלנו״.
עופר עיני, יו״ר ההתאחדות: ״זהו יום חג עבור העיר באר שבע, אוהדי הקבוצה והכדורגל הישראלי כולו. הברכות מגיעות בראש ובראשונה לבעלים, אלונה ברקת, שהשכילה בסבלנות ובחכמה לבנות מועדון מפואר למרות לא מעט קשיים בדרך. אני מקווה שאנשים ונשים נוספים יאמצו את הדרך הזאת ויצטרפו לכדורגל. מחמאות גדולות לצוות המקצועי ולשחקנים, ובראשם הקפטן אליניב ברדה, על עונה מצוינת. החברה הישראלית והכדורגל שלנו צריכים היום להיות גאים בזכייה של באר שבע ובבשורה שמגיעה עמה. נולדתי וגדלתי בבאר שבע וזכורות לי היטב האליפויות האחרונות, החשיבות והגאווה שהעניקה הקבוצה לתושבי העיר. זאת הייתה עונה מצוינת עבור ליגת העל וביום שלישי אני משוכנע כי גמר גביע המדינה בין מכבי ת״א למכבי חיפה חייב להיות אקורד סיום שיעשה את כולנו גאים בכדורגל שלנו״.

תאריך:  21/05/2016   |   עודכן:  21/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלופת המדינה בכדורגל: הפועל ב"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אגודת ישראל ודגל התורה הגיעו להבנות לפינן מאיר פרוש יתפטר מן הכנסת וימשיך לשמש כסגן שר, ובמקומו ייכנס יעקב אשר כח"כ ביהדות התורה
עידן יוסף
קוראת להניח בצד את האגו    לשכת ליברמן: אהוד ברק השאיר אחריו עסקות ביטחוניות מפוקפקות    שמולי: פרישת יעלון מנתקת את הליכוד מהימין הליברלי השפוי והממלכתי
עידן יוסף
עיתון הגרדיאן: הביקור צפוי לצאת לפועל בחודש יולי, לפני ועידת המפלגה הרפובליקנית    יוזם הביקור - איל ההון שלדון אדלסון
עידן יוסף
שר התחבורה מקדם את שיתוף הרכבת התחתית בחיפה ואת הרכבל העתידי הצפוי לעבור במרכז חיפה במערך התחבורה הציבורית    גורמים בענף: ההפעלה - גם בשבת    במשרד התחבורה אומרים כי מתווה הפעלתם טרם סוכם ומוקדם להעריך הערכות
יואב יצחק
בקשת המעצר הוגשה על-ידי התובע ברומניה זאת במקביל לכתב אישום שהוגש נגדם באשמה שביצעו עבירות שוחד    בא-כוחם: "לא דבק שום רבב בפעילותם העסקית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il