X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה הפסידה 15 מיליון שקל בפרויקט במודיעין, בגלל טעויות בתמחור בונים גם 62 דירות בבית שמש הבנייה הופסקה, אך מבטיחים לחדשה "מו"מ עם בנקים ומשקיעים, כדי להתאושש"
▪  ▪  ▪
תמחור לא נכון במודיעין [צילום: AP]

"אנחנו עושים מאמצים כדי לחזור לפעילות מלאה תוך שבוע". כך אמר ל-News1 עדי קירשטיין, מנכ"ל ומבעלי חברת הבנייה הירושלמית שמעון קירשטיין. החברה הפסיקה בשבוע שעבר את עבודות הבנייה בשני הפרויקטים הנוכחיים שלה - 45 דירות במודיעין ו-62 דירות בבית שמש.
"אנחנו מנהלים מו"מ עם הבנקים ועם גורמים אחרים, כדי להגיע להסדר. במקביל, מתנהלים מגעים עם משקיעים-בכוח, כדי שיכנסו לשותפות. אנחנו מקווים לחדש בשבוע הבא את עבודות הבנייה בשני הפרויקטים", אמר.
שמעון קירשטיין היא החברה הקבלנית של היזמת חברת שרביב, שרכשה בעבר מרמ"י מגרש במודיעין. כן היא הקבלן הראשי של עמותה בשליטת חסידות סקווירא, שרכשה בזמנו מגרש מרמ"י, לבניית דירות נוספות של החסידות בבית שמש.
"המהנדס טעה בתמחור"
מה קרה?
קירשטיין: "הפסקנו 15 מיליון שקל במודיעין. עד עתה כיסינו את כל ההפסדים מכיסנו ומתוך ההון העצמי של החברה. בימים אלו נאלצנו להפסיק את הבנייה".
מדוע הפסדתם?
קירשטיין: "המהנדס שלנו טעה בתמחור. ההוצאות היו גבוהות מהמתוכנן".
אתם מרימים ידיים?
קירשטיין: "בהחלט לא. שמעון קירשטיין היא חברה קבלנית ירושלמית ותיקה, בת 52 שנה, עם מוניטין טוב. איננו מרימים ידיים כל כך מהר. לדעתנו, יש סיכוי סביר שנצליח להסדיר את הבעיות ולחזור לפעילות".
החברה בונה, כקבלן ראשי של שרביב, לבניית 78 דירות בשכונת כרמים, מודיעין. בניית שני בניינים, ובהם 32 דירות, הסתימה. העבודה הופסקה בבניינים האחרים, שבהם 45 דירות. שולי הרווח של קבלנים ראשיים נמוכים מאוד, אחוזים בודדים. טעות של 200 אלף שקל בתמחור דירה מביאה להפסד כולל של 15 מיליון שקל. הטעויות יכולות לנבוע בין היתר מאומדן לא נכון של שכר הפועלים ומחירי חומרי הגלם, המשתנים כל העת.
חברת שרביב, וכן עמותת חסידות סקוריא, עוקבות אחרי מצב החברה, ויפעלו בהתאם. יש להניח שאם החברה לא תתאושש, ישכרו היזמים קבלנים אחרים, שיסיימו את הבנייה.
חברת קירשטיין, שמשרדיה בברחוב הרטום 12, ירושלים, מעסיקה כ-50 עובדים. היא בנתה בעבר בעבור עיריות ירושלים ובית שמש, קופות החולים מכבי ולאומית, משרד החינוך, בנק דיסקונט, עמיגור ויזמים אחרים.

תאריך:  23/05/2016   |   עודכן:  23/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קירשטיין: עושים מאמצים לחזור לפעילות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נשיא בית הדין הארצי לעבודה: אין סיבה שהשופטת דיתה פרוז'ינין לא תדון בתביעתו של גיא אליהו לאחר שקבלה את תביעתו של מני נפתלי
איתמר לוין
עו"ד ששון יצחק, בא-כוחו של היועץ המשפטי לממשלה בכתב אישום על הפרת זכויות עובדים זרים, שלח לדיון עורכת דין ללא הסכמה כדין וללא היכרות עם התיק - וביה"ד החליט שמדובר באי-התייצבות
איציק וולף
גורמים באוצר הביעו התנגדות לדרישת ישראל ביתנו להקצאת כספים לטובת פנסיות לעולים, כחלק מהסכם ההצטרפות לקואליציה
איתמר לוין
עו"ד ארז דרש, בתפקידו ככונס לנכסיו של עדי קדושים, להכניס לקופת הכינוס 51,581 שקל שהתקבלו ממכירת משאית - אך נדחה הן במחוזי והן בעליון    קופת הכינוס חויבה בהוצאות בסך 37,500 שקל - 70% מסכום התביעה שהגיש
יואב יצחק
המשטרה סיימה חקירתה בפרשת מעונות ראש הממשלה    בקרוב ההודעה: לא התגלו ראיות לפלילים נגד שרה נתניהו; נמצאו ראיות נגד סיידוף והחשמלאי    המידע הכוזב שפרסם רביב דרוקר בפרשת ביביטורס בחשד למימון כפול, הופרך    בנסיבות אלה יכול בנימין נתניהו להרחיב את ממשלתו בלא סיכון לחקירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il