X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ZENCITY היא הזוכה בתחרות פיתוח אפליקציות תחבורה בת קיימא בגוש-דן מבין 5 יישומים שעלו לגמר בתחרות פיתוח יישומונים בתחום התחבורה
▪  ▪  ▪
[צילום: רועי רוחלין]

ביום חמישי (19.5.16) נבחר היישומון LiteWait - שפיתחה חברת ZenCity כזוכה בגמר תחרות פיתוח יישומונים של עיריית תל אביב-יפו וקהילת EcoMotion לתחבורה חכמה. זאת השנה השנייה בה עיריית תל אביב-יפו ו-EcoMotion משתפות פעולה בקיום האקתון בנושא פתרונות תחבורתיים. בתחרות השתתפו למעלה מ-200 משתתפים, בהם יזמים, מעצבים ומתכנתים שהתחלקו לקבוצות עבודה ועמלו על פיתוח רעיון ומימושו. בגמר התחרות, הגיעו לקו הסיום 5 הקבוצות הזוכות שהתחרו על המקומות הראשונים ועל פרסים כספיים מדורגים.
דירוג הקבוצות שהתחרו בגמר וזכייתן:
  • מקום ראשון - ZENCITY- 35,000 ש"ח
  • מקום שני - -ECHOPARK 25,000 ש"ח
  • מקום שלישי - 20,000 -SPACESEAT ש"ח
  • מקום רביעי - BDROP- 5,000 ש"ח
  • מקום חמישי - 5,000 - PARKIN ש"ח
LiteWait - שפיתחה חברת ZenCity הוא יישומון השולח בדחיפה את זמני האמת של האוטובוסים המתקרבים ישירות למכשיר הנייד של הנוסעים הממתינים ברגע שהם מגיעים לתחנה בהתבסס על טכנולוגיה של ביקונים המוצבים על התחנות עצמן, ומנגישה להם תוכן קריאה, משחק או אפשרות לרכוש בעסקים מסביב בזמן ההמתנה לפי משך ההמתנה הצפוי. ZenCity היא חברת הזנק צעירה המפתחת פתרונות להידודיות דיגיטלית בין תושבים לערים.
EchoPark - מאתרת חניות פנויות באמצעות ההדים (Echoes) שמייצר הרכב עצמו. למעשה היישומון "מקשיב" לחניות. מקומות החניות המאותרים בדרך זו, מעודכנים במאגר נתונים מרכזי והמידע מונגש בזמן אמת לציבור מחפשי החנייה באמצעות האפליקציה.
Space-Seat - מציעה פתרון חכם לפיזור גודש בתחבורה הציבורית בזמן אמיתי, על-מנת לשפר את חווית המתנייד ובמקביל לייעל מדדי תפעול של ספקיות השירות. הפתרון כולל ניטור של מספר הנוסעים באמצעי התחבורה השונים באמצעות חיישנים, והנגשת המידע למשתמש דרך האפליקציה על-מנת לייצר עבורו את חוויית הנסיעה הנוחה ביותר.
BDROP - תשמש כ"תחנת עגינה מדומה" אשר תאפשר העברת אופני תל-אופן בין משתמשים מחוץ לעמדות עגינה. היישומון יתחשב במיקום היעד של נסיעת המשתמש, ויאפשר למצוא משתמשים באזורים בהם אין תל אופן אשר ברצונם לבצע החלפה ממקומם הנוכחי. בעת מפגש המשתמשים תתאפשר העברה של האופניים.
Parkin - הוא יישומון המפשט את תהליך מציאת החניה החוקית בעיר, זאת לאור חוקי החניה הרבים. הוא מציג את אזורי החניה בעיר - לאופנועים, לתושבי האזור, חינמית או בתשלום, על מפה בזמן אמת ומאפשר למחפשי החניה לדעת היכן מותר לחנות ללא חשש לדוח.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "עיריית תל אביב-יפו רואה חשיבות גבוהה בקידום יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא ושימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, לשיפור השירות בתחבורה הציבורית. מערכת התחבורה הציבורית בישראל נדרשת בשיפור דחוף ואנו נמשיך לפעול באמצעים העומדים לרשותנו לשיפורה בעיר ובמטרופולין. תחרות פיתוח האפליקציות, מהווה צעד נוסף במסגרת הפעולות הרבות אותן מקדמת ומיישמת העירייה בתחום התחבורה. ברכותיי לזוכים".

תאריך:  23/05/2016   |   עודכן:  23/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
אריאל י. לוין
שר המודיעין מעריך שנמל חיפה ורכבת העמק יהוו גשר בין ישראל לבין המזרח, ומבטיח שהרשות הפלשתינית תחובר מג'נין למסילה זו
עידן יוסף
שר התחבורה מקדם את שיתוף הרכבת התחתית בחיפה ואת הרכבל העתידי הצפוי לעבור במרכז חיפה במערך התחבורה הציבורית    גורמים בענף: ההפעלה - גם בשבת    במשרד התחבורה אומרים כי מתווה הפעלתם טרם סוכם ומוקדם להעריך הערכות
עידן יוסף
לקראת ההילולה בל"ג בעומר מעריכים במשרד התחבורה כי עוד מעט יגיעו האוטובוסים למקסימום הקיבולת    "80% יגיעו בתחבורה ציבורית"
איציק וולף
עובדי חברת-הבת של 'דן', המפעילה את שירותי האוטובוסים בערים רבות בדרום הארץ, טוענים כי הנהלת החברה לא משלמת שכר בהתאם לשעות העבודה של הנהגים, מאחרת בתשלומים ומנהיגה סידורי עבודה לא הוגנים    ההנהלה: הטענות מוגזמות ולא מבוססות
עידן יוסף
מבצע ההיסעים לקבר הרשב"י יבוצע באמצעות כ-1,500 אוטובוסים, שיופעלו ביותר מ-30 ריכוזים חרדיים ברחבי הארץ, באמצעות 25 קווי תחבורה ציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il