X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ניצולי שואה תקפו בחריפות בוועדת הכספים את קופת חולים כללית וגופים שאמונים על הטיפול בניצולים יו"ר הוועדה גפני: "אקדם חקיקה שתאלץ את המדינה וכל הנוגעים בדבר להעניק את מלוא הזכויות לניצולי השואה"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

האשמות קשות של ניצולי שואה נגד גופים שונים האמונים על הטיפול בהם נשמעו (יום ד', 25.5.16) בדיון מיוחד שקיים יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, לצורך מעקב אחר יישום החלטות ועדת הכספים בנוגע לניצולי השואה ועל-מנת לקדם טיפול מהיר בבעיות קשות עימן הניצולים נאלצים להתמודד.
הטענות הקשות ביותר הושמעו נגד קופת חולים כללית, נוכח העובדה שמזה שנים רבות היא קיבלה ואף מוסיפה לקבל, מאות מיליוני אירו מממשלת גרמניה לצורך מתן טיפולים ותרופות לניצולים. כמו-כן, העלו הניצולים טענות קשות על-כך שיותר מדי גופים עוסקים בטיפול ובניהול כספים המיועדים לניצולי השואה ועל מה שהם כינו 'פסטיבל השואה' שמתקיים מדי שנה סביב יום השואה ושלאחריו חוזרים הניצולים להתמודד עם אותה מציאות קשה ללא מענה אמיתי לצרכיהם ומבלי שכל זכויותיהם מתמלאות.
האשמות קשות במיוחד הוטחו בקופת חולים כללית, וזאת בגין אי-העברת כספים שהקופה קיבלה מממשלת גרמניה לצורך מימון טיפולים לניצולים, כולל פטור מלא מהשתתפות עצמית. מדברי הניצולים, נציגיהם וגורמי ממשלה שהשתתפו בדיון, עולה שמדובר בכספים בהיקף של מאות מיליוני יורו שקיבלה הקופה לאורך השנים ונמנעה מלייעד אותם לטובת הניצולים עקב טענות ביורוקרטיות שונות. בין השאר טוענים בקופה, כי לא קיבלו את רשימות הניצולים שבגינם התקבלו הכספים.
יעל קובו, בת להורים ניצולי שואה שמתו זה מכבר, ושעומדת מאחורי תביעה ייצוגית נגד הכללית: "הכללית הסתירה את העובדה שקיבלה מגרמניה מאות מיליוני אירו מהניצולים וכן שהם זכאים לטיפולים חינם. אנשי הכללית עשו הכל על-מנת להתיש את הניצולים ובני משפחותיהם והעמיסו את כל התהליך לבירור הסוגיה בהמון ביורוקרטיה וטענות משפטיות. עתה לאחר שהושגה פשרה בבית המשפט, על המדינה לדאוג לכך שהכסף שנצבר בכללית לא יישאר אצלה אלא יעבור לניצולים שעוד בחיים". גזבר הכללית, אבי שטיינברג: "לא היו לנו הרשימות של הניצולים". מנהלת הרשות לזכויות ניצולי השואה, עפרה רוס: "יכולתם לבקש מממשלת גרמניה את הרשימות במקביל לקבלת הכספים".
היו"ר גפני דרש מאנשי הכללית "להעביר בהקדם לוועדת הכספים מידע מקיף, כמה כסף קיבלה הקופה מגרמניה, מה קרה ברבות השנים, כמה הוצא על ניצולי השואה ואלו קרובי משפחה מקבלים ויקבלו החזרים. זה דיון התחלתי ולא נרפה מהנושא". קובו: "אסור שהכסף הזה יישאר בקופה, כי זה בבחינת 'הרצחת וגם ירשת' וצריך להפנותו למטרות ציבוריות, למען הדורות הבאים. אני תוהה, איך הייתה מדינת ישראל מגיבה אם היה מתברר לה שדבר כזה נעשה במדינה אחרת ומה יקרה אם שלטונות גרמניה ידעו שהעבירו כספים למען אנשים מסוימים והם לא קיבלו וחייהם התקצרו??!". עו"ד אמיר דולב המייצג את הכללית אמר ש"על-פי הסדר הפשרה שהושג בבית המשפט, משפחות הניצולים שנפטרו יזכו לקבל פיצויים בגין כספים שהוציאו על טיפולים וכן ניצולים שעודם בחיים". עפרה רוס: "אנחנו מכירים את ההסכם. הסכומים לא יגיעו לכל המשפחות אלא מתאריך מסוים בהתאם לפסק הדין. הגרמנים נתנו את הכסף והיה על הכללית לבקש מהם גם את רשימת המוטבים. חבל שזה לא נעשה".
חבר העמותה הפרלמנטרית לזכר השואה, מרדכי הראלי: "הכללית גררה את הרגליים, הרבתה בביורוקרטיה". קובו: "אם כל-כך רצו לאתר את האנשים, יכלו לצאת בקול קורא בכליי התקשורת, אבל אפילו עכשיו לא עושים את זה. גם במקרים כמו של אימא שלי שידעו שהיא זכאית לטיפולים חינם, הם התעלמו". גפני שב והדגיש ש"לא ירפה מהנושא עד שכל הזכאים ובני משפחותיהם יקבלו החזרים בגין הוצאות עבר או טיפולים חינם לניצולים שעוד חיים".
חברי הכנסת שהשתתפו בדיון דרשו ללחוץ על הכללית להציג בפני הוועדה את הרשימות לאלתר. ח"כ מיקי לוי (יש עתיד): "אני דורש למען אלו החיים, לדעת מי נמצא ברשימות הקופה ושיקבל את הטיפול הטוב ביותר. הטענה שזה כולל רק טיפול המחלות שנגרמו בגין השואה לא תאמן. הקופה קיבלה מאות מיליוני יורו ושעתה, תואיל להעניק טיפול לניצולים ללא תלות בטפסים וביורוקרטיה".
בדיון עלו בעיות נוספות, בין השאר: פיזור הסמכויות לטיפול בניצולי השואה בין משרדי ממשלה שונים, עמותות וגופים רבים מדי, דבר שמונע טיפול אופטימלי בניצולים ומונע מהניצולים מלממש את מלוא זכויותיהם. כמו-כן, מניעת כפל קצבאות עקב חוק ההטבות שחוקק ב-2014 שהביא להפחתת או אף ביטול הרנטה במקרים רבים, העובדה שהעלאת שיעורי הנכות של ניצולים שעברו את גיל 68 יכולים להיעשות רק אם מצבם הבריאותי הורע ב-30%, כך על-פי החוק הגרמני, דבר שמצריך טיפול של גורמי ממשלה רלוונטיים בישראל, הגדלת הפטור מארנונה לניצולי שואה מ-66% פטור עבור דירה של 70 מ"ר ל-100% פטור לדירת 100 מ"ר, כמו שנהוג לגבי אזרחים ותיקים. הדבר מצריך תיקון חקיקה, הקלה בפרוצדורות למתן תו חניה לניצולי שואה ועוד בעיות נוספות.
ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו): "חייבים לשנות את המצב של הניצולים בנושא הביטוח הסיעודי. הבדיקות שהם עוברים משפילות. בן אדם בן 90 פלוס מקבל את זה קשה ובסוף לא מקבל את העזרה שמגיעה לו. יזמתי הצעת חוק שכל מי שמעל גיל 80 יקבל את הטיפול רק על בסיס המלצה של רופא גריאטרי. גם לגבי אחוזי נכות אנשים מוותרים כי לא יודעים לעמוד על זכויותיהם ולא מבינים שמעל 70 אחוזי נכות תגדל הקצבה שלהם משמעותית". פלוסקוב קראה לחברי הוועדה לתמוך ביוזמת החקיקה שלה.
ניצול השואה, יעקב אגמון, תקף בחריפות עמותות וגופים שונים שעוסקים בניצולי השואה: "אני מבקש לסגור את כל העמותות שמגלגלות כפסים רבים לטיפול בניצולי השואה, כי אני כניצול שואה לא נתקלתי בהן אף פעם. אני מתכוון לעמותות כמו של קולט אביטל ולימור לבנת. מסתובב שם כסף גדול ללא הצדקה עם משכורות מנופחות. יש המון כסף והוא צריך להיות בידי גוף רשמי אחד של המדינה ולעבור ישירות לניצולים". אגמון קרא להפסיק את השימוש בשואה ובסמלים נאציים וכד' בוויכוחים פוליטיים וחברתיים. כן קרא "לעצור את התופעה של עורכי דין קוראים בפרסומים בעיתונות לניצולים לפנות אליהם למען מימוש זכויותיהם או לקידום תביעות בחו"ל. הם מנצלים את התמימות של הניצולים, לוקחים כסף ולא עושים דבר. מעל לכל, יש לוודא שאכן הניצולים מקבלים את זכויותיהם ולא להסתפק ב'פסטיבל' השנתי סביב יום השואה".
גפני סיכם את הדיון והודיע: "זהו רק דיון ראשוני ויהיו עוד הרבה. לא נרפה מהנושא עד שנפתור את כל הבעיות. אני קורא למשרד לשוויון חברתי להעביר את סמכויותיו בנושא לרשות לזכויות ניצולי השואה, שם יש את כל המידע והנתונים לגבי הניצולים וכן לצמצם את מספר הגופים המטפלים בנושא".

תאריך:  25/05/2016   |   עודכן:  25/05/2016
+שקד פועלת לחשיפת פרשת ילדי תימן
00:59 26/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שרת המשפטים הודיעה שתפעל לכך שחשיפת הפרוטוקולים שאמורים להיחשף רק בעוד 55 שנים ייחשפו כעת, אך כדי לעשות זאת נדרשת החלטת ממשלה

ילדים שעלו מתימן [צילום: זולטן קלוגר/לע"מ]
+תרומת יהודי ארה"ב לישראל: 2 מיליארד ד' בשנה
20:02 25/05/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

התרומות הכספיות שמעבירים יהודי ארצות הברית לישראל הוכפלו ב-25 השנים האחרונות  ▪  ב-40 השנים האחרונות עלו לישראל 115 אלף מיהודי ארצות הברית

115 עולים בארבעים שנה [צילום: שחר עזרן]
+אמסלם: לא אדון בשום צו שעומד לפקוע
17:14 25/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הפנים סירבה להפוך את צו הכניסה לישראל לקבוע והאריכה את הוראת השעה עד סוף 2016  ▪  יו"ר הוועדה: נאשר צווים רק לאחר דיון מעמיק

ח"כ דוד אמסלם [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+"אתה חצוף ובריון במתק שפתיים"
17:04 25/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דיון סוער בהצעת חוק להגברת השקיפות  ▪  ח"כ ענת ברקו: האינטרס של העמותות, הוא חתרנות ודה-לגיטימציה  ▪  יועמ"ש הוועדה: "אין הכרח שבהגברת חובת הדיווח, תהיה תוספת שקיפות, אלא יש בה השפלה"

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"למנוע מינוי עובדי ציבור מאנ"ש"
16:57 25/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מבקר המדינה בוועדה לביקורת: משרד המשפטים השתמש במינויים-זמניים, ללא מכרז, פי ארבעה יותר ממשרדים אחרים

דיין. היום השתנו הנורמות [צילום: יח"צ]
+בטרומית: גמלה לאברכים וסטודנטים שיש לפחות ילד אחד בחזקתם
15:56 25/05/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבטחת הכנסה (תיקון - גמלה לתלמיד), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת משה גפני וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה כי תלמידים הלומדים במוסד להשכלה גבוהה, בישיבות ובמוסדות תורניים יהיו זכאים לגמלה מכוח החוק אם בנוסף להיותם תלמידים יש עמם ילד אחד לפחות בהחזקתם. לעניין האוכלוסייה האמורה, דירת מגורים שבבעלותה לא תיחשב לעניין הכנסה. כמו כן, הורים עצמאים יהיו זכאים לגמלת הבטחת הכנסה אם הם לומדים במוסד להשכלה גבוהה, בישיבה או במוסד תורני, ללא צורך בעמידה במבחנים נוספים. גפני: החוק הזה היה צריך לבוא בחקיקה ממשלתי אבל מאז נובמבר עדיין אין חוק ממשלתי. מדובר על המקרים החמורים ביותר מחינה כלכלית, שלא יהיה לילד כוס חלב בבוקר, כשבודקים את רוחב הסנדוויץ' שנותנים לילד שאפשר לתת לילד. על זה מדובר".

+"150 מיליון לדיור ציבורי? לא מכיר"
15:15 25/05/16  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה

שר השיכון יואב גלנט מודה, בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת: "אינני מכיר את הסעיף בהסכם הקואליציוני, המבטיח 150 מיליון שקל לדיור ציבורי"  ▪  המשמעות: נתניהו וליברמן מידרו את גלנט מהדיון בנושא - למרות שהוא אחראי עליו  ▪  גלנט מסביר את חלוקת התפקידים בינו לבין כחלון

נתניהו וליברמן. גלנט מודר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בטרומית: ניתן יהיה להפיק בישראל שידורי חדשות בינלאומיים
14:51 25/05/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון - שידורי חדשות בינלאומיים המופקים בישראל), התשע"ו-2016, של חבר הכנסת נחמן שי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע שבעל רישיון כללי לשידורי כבלים ובעל רישיון כללי לשידורי לווין, רשאים להעביר שידורי חדשות בינלאומיים, דהיינו שידורי חדשות המופקים ומשודרים בשפה שאינה עברית וללא כתוביות בעברית והמיועדים בעיקרם לשידור מחוץ לישראל, אשר הופקו בישראל או על ידי תאגיד הרשום בישראל. הוראות סעיף 6כ2 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), שעניינן, בין היתר, חובת הפקת שידורי החדשות על ידי מפיק חדשות עצמאי וסמכות המועצה לקבוע כללים מיוחדים לעניין שידורי חדשות, לא יחולו על שידורי חדשות בינלאומיים.

+באופוזיציה אצליח לקדם נושאים חברתיים
14:36 25/05/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברת הכנסת מישראל ביתנו שהחליטה לא להצטרף לממשלה אומרת כי בזכותה הושגו פנסיות שוויוניות והתנגדותה היא שהלחיצה את כחלון

לוי-אבקסיס. זוקפת לזכותה [צילום: מן הטלוויזיה]
+בטרומית: איסור התניה בחוזה על פתיחת עסק או מתן שירות בשבת
13:09 25/05/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שעות עבודה ומנוחה (תיקון - איסור התניה בחוזה על פתיחת עסק או מתן שירות), התשע"ו-2016, של חבר הכנסת יגאל גואטה וקבוצת חברי הכנסת. מוצע בה לאסור להתנות את קיומו של חוזה, בכך שבית עסק יפעל בימי המנוחה השבועית ללא היתר כדין. כמו כן, מוצע כי תניה כזו תהיה בטלה וכי לא ניתן יהיה לבטל את החוזה או לדרוש פיצויים בשל אי הפעלת בית העסק ביום המנוחה השבועי. ח"כ גואטה: נדרשתי לעניין בעקבות פנייה של בחור בעל עסק ממתחם שרונה שפתאום גילה שהוא מחויב לפתוח את העסק בשבת. הוא לא אדם דתי אבל העדיף להיות עם המשפחה בשבת והוא נקנס על זה ב-3,000 ש"ח. ההצעה הזו באה לעזרת העסקים הקטנים וגם תורמת לשמירה על התא המשפחתי. ח"כ איתן ברושי: אנחנו עדים לאיומים הפוכים על משתלות ועסקים וכמעט עבר פה חוק שמחייב עסקים לסגור בשבת. אני מסכים שאי אפשר לכפות פתיחה בשבת אבל גם אי אפשר לכפות סגירה בשבת. ח"כ אחד התנגד להצעת החוק.

+בטרומית: "ילד נטוש" יוחלף ב"ילד נעדר עוגן משפחתי"
12:59 25/05/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק הבטחת הכנסה (תיקון - ילד נעדר עוגן משפחתי), התשע"ו-2016, של חברת הכנסת מירב בן ארי וקבוצת חברי הכנסת. מוצע להחליף בחוק הבטחת הכנסה את המונח "ילד נטוש" במונח "ילד נעדר עוגן משפחתי". ח"כ בן-ארי: "הגיעה אלי פנייה מילדים שאמרו שהם לעתים מובכים כאשר הם מגיעים לסניפי הביטוח הלאומי בגלל ההגדרה הזו והם ביקשו לשנות זאת".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר דולב /  Amir Dolev"  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב אגמון  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קולט אביטל  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצולים: "להפסיק עם 'פסטיבלי השואה'"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
איציק וולף
ראש הממשלה ויו"ר ישראל ביתנו חתמו בכנסת על ההסכם הקואליציוני    נתניהו: בלהט הויכוח נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר    קרא למחנה הציוני להצטרף אל הקואליציה
עידן יוסף
כך מגלה דוח מרכז המידע והמחקר של הכנסת לרגל יום השפה הערבית בכנסת    נציגת הממשלה: יש נכונות, אבל גם מורכבות
עידן יוסף
משרד התקשורת: בעקבות פניית יו"ר ועדת הכלכלה והדיון שהתקיים נפנה למועצת התאגיד בבקשה ליצור פלטפורמה לחדשות מקומיות    היו"ר כבל הודיע כי ייפגש בשבוע הבא עם מנכ"ל משרד התקשורת ונציגי התאגיד והאוצר כדי למצוא פתרון בתוך זמן קצר
עידן יוסף
משרד התחבורה אומר כי ערבים הורסים שילוט דיגיטלי בתחנות בכפריהם    עד סוף אוגוסט יתורגם השילוט בתחבורה הציבורית לערבית    הצגים באוטובוסים רבים אינם מותאמים לאותיות הערבית המעוגלות
איתמר לוין
זהו מספר ה"מצביעים" ששהו מחוץ לישראל ולא היו בחיים ביום הבחירות    "חבר מביא חבר": אנשי הנהלת בתי המשפט השתלטו על ועדות הבחירות האיזוריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il