X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחוזי הפחית שנה מעונשו של גמליאל חסין, שהעלים 2.7 מיליון שקל מהכנסותיו, וקבע שירצה 18 חודשים מציין את הנסיבות האישיות ואת ההסדר עם רשות המיסים, לצד חומרת העבירה
▪  ▪  ▪
עדן. הקלה חלקית [צילום: פלאש 90]

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הקל (יום ד', 25.5.16) בעונשו של גמליאל חסין, שהורשע בהעלמת 2.7 מיליון שקל. חסין ירצה 18 חודשי מאסר - שנה פחות מהעונש שגזר עליו בית משפט השלום.
חסין הודה, כי העלים את הכנסותיו מזכיינים של מפעל הפיס. הוא ביקש בבית משפט השלום לחזור בו מהודאתו, אך בקשתו נדחתה. גם בבית המשפט המחוזי ביקש תחילה לערער על הרשעתו, אך לאחר מכן חזר בו והסתפק בערעור על חומרת עונשו.
השופט יואל עדן מזכיר, כי הפסיקה היא שהעונש על עבירות מס צריך לכלול מאסר בפועל, ולא ניתן לקבל את בקשתו של חסין להסתפק בעבודות שירות. היקף העבירות, העובדה שהתמשכו על פני שלוש שנים והשיטתיות בה בוצעו - כל אלו מחייבים "הטלת מאסר משמעותי מאחורי סורג ובריח בהתאם לעקרון ההלימה".
עם זאת, ממשיך עדן, המאסר שגזר שופט השלום רון סולקין מחמיר מדי ואינו מידתי. "הענישה לעולם אינדיבידואלית, ולצד שיקולי ההרתעה והחומרה של העבירות וחומרת נסיבות ביצוען, אין להתעלם מהנסיבות האישיות של חסין, הגם שהמשקל שצריך להינתן להן צריך לאיזון מול שיקולי הענישה האחרים". עדן מציין שחסין הוא אב לשישה ילדים ואשתו בהריון מתקדם, הוא סועד את אמו והגיע להסדר עם שלטונות המס.
עוד קבע עדן, כי הקנס שהוטל על חסין ייוותר בעינו - 150,000 שקל. החברות שבבעלותו נקנסו ב-200,000 שקל. הנשיא יוסף אלון והשופטת יעל רז-לוי הסכימו עם עדן. את חסין ייצג עו"ד ירון הראל.

תאריך:  25/05/2016   |   עודכן:  25/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועדת הפנים סירבה להפוך את צו הכניסה לישראל לקבוע והאריכה את הוראת השעה עד סוף 2016    יו"ר הוועדה: נאשר צווים רק לאחר דיון מעמיק
עידן יוסף
דיון סוער בהצעת חוק להגברת השקיפות    ח"כ ענת ברקו: האינטרס של העמותות, הוא חתרנות ודה-לגיטימציה    יועמ"ש הוועדה: "אין הכרח שבהגברת חובת הדיווח, תהיה תוספת שקיפות, אלא יש בה השפלה"
עידן יוסף
מבקר המדינה בוועדה לביקורת: משרד המשפטים השתמש במינויים-זמניים, ללא מכרז, פי ארבעה יותר ממשרדים אחרים
עידן יוסף
נושא הביקורת הראשון בו יתקיים הפיילוט - טיפול בקשישים סיעודיים    מנכ"ל הביטוח הלאומי פרופ' שלמה מור-יוסף: אין להשוות בין גיל הפרישה של נשים וגברים    יו"ר מגדל דנינו על הסעיף להגדלת הפנסיות בהסכם הקואליציוני: לא יכול להיות שפתאום צצים 1.5 מיליארד שקלים לנושא זה
איתמר לוין
מחזיקי אג"ח ישראליות שגובו בשטרי התחייבות של ליהמן גרמניה יקבלו 1.86 אגורה לכל אג"ח    התובעים יקבלו 236,000 שקל, עורכי דינם יקבלו 1.57 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il