X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צוות משימה שיורכב מנציגי משרדי הכלכלה והאוצר והארגונים ידון בשלושת החודשים הקרובים בקידום מערך מעונות ובמעמד המטפלות
▪  ▪  ▪
[צילום: איציק וולף]

משרדי האוצר והכלכלה הגיעו במהלך הלילה (יום ה', 26.5.16) להסכמות עם הארגונים החברתיים המפעילים את מעונות היום. בעקבות ההסכמות בוטלה השביתה שתוכננה להיום, ל״ג בעומר, המעונות יפעלו כסדרם ושנת הלימודים תפתח כסדרה.
במסגרת ההסכמות יוקם צוות משימה שיורכב מנציגי משרדי הכלכלה והאוצר והארגונים, שידון בשלושת החודשים הקרובים בנושאים המהותיים לקידום מערך מעונות היום לגיל הרך, ובכלל זה מעמד המטפלות, שיפור הבטיחות והתקינה, הגדלת היצע מעונות היום ועוד.
בנוסף, סוכם על תקציב חרום של 60 מלש״ח לשנת 2016 המיועדים לאפשר את פתיחת שנהל תשע״ז כסדרה וגובש מתווה להעמדת תקציב נוסף של עד 50 מלש״ח נוספים בשנים 2017-2016.
שר הכלכלה והתעשיה, רה"מ בנימין נתניהו, אמר הבוקר כי "מערך מעונות היום הוא נדבך משמעותי במדיניות התעסוקה המעודדת ומסייעת לאימהות להשתלב ולהתקדם בשוק העבודה. הדאגה לחינוכם ולשלומם של הפעוטות מוטלת על המטפלות המסורות במעונות היום, והסיכום שהושג יאפשר תוספת משאבים וקידום הנושאים המהותיים לשיפור וביסוס מערך הגיל הרך בישראל".
שר האוצר, משה כחלון, ברך על ההסכם: "נמשיך להשקיע במעונות היום מתוך דאגה לעתיד ילדינו ובמטרה להעלות את שיעורי התעסוקה בקרב נשים״.
ראשי הארגונים המפעילים את מעונות היום – ויצו, נעמ"ת, אמונה, נאות מרגלית, נשי חרות, המועצה האזורית מטה בנימין, מעונות היום בית יעקב והמועצה האזורית הר חברון - אמרו כי ההסכמות שהושגו מייצרות מתווה טוב לשיפור וקידום מערך מעונות היום לגיל הרך ומהווה בשורה להורים ולמטפלות. עם זאת הוסיפו ראשי הארגונים כי כעת חיבת הממשלה להשלים רפורמה מקיפה בחינוך לגיל הרך כדי לאפשר למאות אלפי הורים וילדיהם חינוך איכותי ונגיש במחיר השווה לכל נפש.

תאריך:  26/05/2016   |   עודכן:  26/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דוח ביקורת רשמי של משרד הבריאות קובע כי החוסים במוסד הסיעודי-גריאטרי בית האלה שבבית שמש שוהים שם בתנאי זוהמה קיצוניים    "עם הכניסה למוסד, ריח חזק של שתן וריחות רעים נוספים עמדו באוויר"    מטפלים במוסד אינם מחליפים כפפות בין מטופל למטופל, במחלקה סיעודית נמצאו מטופלים הסובלים מפטרת שנגרמה מהתנהלות לא הגיינית של המטפלים    רישיון המוסד הוגבל לשלושה חודשים ונאסרה קבלת מטופלים חדשים
עידן יוסף
שרת המשפטים הודיעה שתפעל לכך שחשיפת הפרוטוקולים שאמורים להיחשף רק בעוד 55 שנים ייחשפו כעת, אך כדי לעשות זאת נדרשת החלטת ממשלה
יואב יצחק
בלעה כדורים רבים ואיבדה את הכרתה    בני משפחתה פינו אותה בבהילות לבית החולים    הרופאים ממתינים להתעוררותה על-מנת שניתן יהיה לאבחן האם נגרם לה נזק חמור
איציק וולף
מחלקת המדינה האמריקנית מביעה ספקות ביחס להצהרות ראש הממשלה על כוונתו לחידוש התהליך המדיני עם הפלשתינים    "ממשלת ישראל תיבחן לפי מעשיה"
איציק וולף
התרומות הכספיות שמעבירים יהודי ארצות הברית לישראל הוכפלו ב-25 השנים האחרונות    ב-40 השנים האחרונות עלו לישראל 115 אלף מיהודי ארצות הברית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il