דוחות הרבעון הראשון של שנת 2016 שמפרסמת רשת חנויות המזון
רמי לוי שיווק השקמה מציגים עלייה של 7.4% בהכנסות הרשת. מדובר בהכנסות של 1.01 מיליארד שקלים לעומת כ-944.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2015.
העלייה במכירות נרשמה על-רקע פתיחת סניפים חדשים, ועל אף ירידה במכירות חנויות זהות בשיעור של 1.9% בעקבות הורדת מחירים לצרכן בניסיון לשמור על מיצובה של הרשת כזולה ביותר בכל האזורים בהם היא פועלת. בנוסף, טוענים בחברה כי גל הטרור השפיע לרעה על חנויות בקו התפר ובאזור ירושלים.
רשת רמי לוי רכשה במהלך הרבעון הראשון של 2016 שישה סניפים שהופעלו בעבר על-ידי רשת "you" בתמורה כוללת של כ-40.7 מיליון שקל, וששטחם הכולל כ-22,200 מ"ר. הסניפים הנרכשים ממוקמים בראשון לציון, חדרה, בת-ים, לוד, רעננה ובאר-שבע (מתוכם נפתחו שני סניפים). בסך-הכל, עד לסוף הרבעון הראשון של שנת 2017 מתכוונת הרשת לפתוח 9 סניפים חדשים בערים: ראשון לציון (הסניף ייפתח מחר, יום ג'), באר שבע (מתחם ביג), לוד, חדרה, מבשרת ציון, חולון, אריאל, בית שמש ועטרות. בסניפים החדשים תיצור הרשת עוד כ-1,500 מקומות עבודה.
הרווח הנקי של רמי לוי שיווק השקמה ברבעון הראשון של שנת 2016 גדל בכ-17.1% לרמה של כ-21.3 מיליון שקל, לעומת כ-18.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2015. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של רשת רמי לוי שיווק השקמה טיפס ברבעון הראשון של 2016 לכ-110 מיליון שקל, לעומת כ-100.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2015.