X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השלדה של ה"City Transformer" מהווה פתרון אולטימטיבי לכמה מן הבעיות העיקריות של התחבורה העירונית. השלדה מהווה קונספט חדש וייחודי אשר נותן מענה מהפכני לבעיית החנייה בתווך האורבני
▪  ▪  ▪
בקרוב אצלכם [צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

במסגרת פרויקט גמר במחלקה להנדסת מכונות ומכטרוניקה, הסטודנטים מוטי שוורץ, פבל חמלניצקי ובנימין כרמי, המסיימים 4 שנות לימוד, בהנחייתם של ד"ר אסף פורמוזה מחברת סיטי טרנספורמר וד"ר איציק ספיר מהמחלקה להנדסת מכונות ומכטרוניקה עזרו לחברת סיטי טרנספורמר בפיתוח מערכת בקרה לרכב חשמלי מתקפל, המסוגל להתנייד בכבישי העיר בצורה בטוחה, ולחנות בתווך האורבני בצורה מהירה ונוחה. הסטודנטים התמודדו עם האתגר בהצלחה, ובהנחייתו ופיקוחו של ד"ר אסף פורמוזה פיתחו את מערכת הבקרה. מערכת הבקרה הוטמעה באבטיפוס אשר גם בפיתוחו השתתפו הסטודנטים והרכב הוצג בתערוכות כגון: Microsoft - Think-Next-, EcoMotion.
"הצורך המרכזי עליו רצינו לענות, מסביר ד"ר אסף פורמוזה, הוא ניידות בתווך האורבני בצורה בטוחה ונוחה, המשלבת את בטיחות הנסיעה ברכב עם הנוחות של החניה עם אופנוע".
המרכב של "City Transformer" מהווה פתרון אולטימטיבי לכמה מן הבעיות העיקריות של התחבורה העירונית. המרכב מהווה קונספט חדש וייחודי אשר נותן מענה מהפכני לבעיית החנייה בתווך האורבני.
מערכת חיישנים
בעזרת מנגנון מתקפל ייחודי, מסוגל המרכב להתקפל מרוחב קונבנציונאלי של רכב (1.6 מ'), לרוחב של אופנוע (1 מ'). בצורה זו, מציאת החנייה הופכת למשימה קלה ופשוטה בהרבה. שילוב בין יתרונות הרכב ויתרונות האופנוע, מעניקים לנהג חוויית נסיעה בטוחה ומציאת מקום חנייה בפשטות.
מטרת הפרויקט הייתה תכנון וביצוע מודל בדיקת היתכנות לצורת הקיפול הרוחבית ותכנון ומימוש מערכת הבקרה למנגנון הפתיחה והסגירה של המרכב.
מנגנון הרכב מבוסס על סרנים טלסקופיים בעלי יכולת התארכות והתקצרות רוחבית. אופן ההתקפלות וההתארכות מתבסס על כוח החיכוך אשר נוצר בין הגלגל לכביש, כאשר כל זוג גלגלים מקבל זווית כלפי פנים או כלפי חוץ ביחס לרכב (פתיחה - זווית הגלגל כלפי חוץ, סגירה - זווית הגלגל כלפי פנים). המערכת הינה אוטומטית ותהליכי הקיפול והפתיחה מפוקחים בעזרת מערכת חיישנים ובקרה מתקדמת.
תהליך התכנון והביצוע של הפרויקט התבצע בליווי צמוד של מהנדסי חברת " "City Transformer תוך הקפדה על מתן עצמאיות ולמידה מרבית של הסטודנטים ובדגש על חניכה מקצועית ואיכותית.
"עבודות הגמר של הסטודנטים במחלקה להנדסת מכונות נותנים ביטוי להשכלה הרחבה אותה רכשו במהלך לימודי התואר", מסבירה פרופסור עידית אברהמי ראש המחלקה למכונות ומכטרוניקה, "במסגרת זו הסטודנטים מתכננים פיתוחים יישומיים ורלוונטים לדרישות המציאות בתחומים מגוונים ושונים כמו בריאות, ביטחון, תעשיה חקלאות ועוד וכן נעשים שיתופי פעולה עם גורמים מסחריים המעוניינים לתמוך בפיתוחים שהוצגו".

תאריך:  31/05/2016   |   עודכן:  31/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הרווח הנקי הסתכם בכ-1.8 מיליון שקל, הכנסות החברה גדלו בכ-9.4% לכ-406 מיליון שקל
אלעזר לוין
אשתקד הרוויחה 82 מיליון שקל ברבעון הראשון    ההפסד – בגלל הירידות בשוק ההון והגדלת העתודות    הפסדים בכל תחומי הפעילות – 237 מיליון שקל בחיים, 62 מיליון בבריאות, 83 מיליון בכללי    גם המבוטחים מפסידים    קשה למכור את החברה
אלעזר לוין
בדיון בוועדת הפנים של הכנסת נחשף: רק חלק קטן מקידוחי הקרקע יהיו בשטח שדה דב, ורובם יהיו בשדה הצבאי, שלא יפונה    מומחי תעופה: להשאיר את השדה במקומו, תוך העתקת המסלול
יפעת גדות
סוכם כי המפעל ישוב לעבוד, אך יצטרך לעמוד בתנאים חדשים ומחמירים
יפעת גדות
הרשויות שיזכו בתמיכה יתחייבו לנקות את החופים מפסולת מסוגים שונים, כולל פסולת ימית הנסחפת לישראל מכיוון מדינות האזור    מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, ישראל דנציגר: "חופי הים שייכים לציבור כולו, ומגיע לאזרחים ליהנות מחופי ים נקיים ומזמינים בכל מקום. אנחנו מסייעים כלכלית לרשויות - שעליהן מוטלת החובה לשמור על ניקיון החופים שבתחומן - לייצר מדיניות קבועה במטרה לשמור על החופים נקיים ולהפחית סיכונים לאוכלוסייה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il