X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גברו בהתמחרות על חברות מובילות במכרז בגוש הגדול בתל אביב יבנו בגוש הגדול 212 דירות ו-9,000 מ"ר מסחר הערכה: ישלמו יותר מ-1.5 מיליון שקל לקרקע לדירה ארגנו קבוצה, שרוב חבריה הם בעלי המגרש, שהוציאוהו למכירה בפירוק-שיתוף זהו המגרש החמישי של חג'ג' ברחוב איינשטיין
▪  ▪  ▪
[צילום: טל צ'יקורל]

קבוצת חג'ג' זכתה (יום ד,' 1.6.16 ) בהתמחרות, ורכשה מגרש לבניית 212 דירות ו-9,000 מ"ר מסחר בהמשך המערבי של רחוב איינשטין, הגוש הגדול, תל אביב. היא תשלם בעד המגרש 389 מיליון שקל. האחים חג'ג' גברו בהתמחרות על ששה מתמודדים, בהם גינדי החזקות, קרן ריאליטי בראשות מיקי ורדי, נתנאל גרופ וקבוצת שולץ. את ההתמחרות ערך כונס הנכסים של המגרש, עו"ד שי רווה.
הקרקע נמצאת בבעלות פרטיים, והיא הוצאה למכרז בהליך פירוק-שיתוף. בחודשים האחרונים ארגנה קבוצת חג'ג' את הבעלים הפרטיים לקבוצה, שההצעה הוגשה למעשה בשמה. הפרטיים ירכשו 75% מהמגרש, וחג'ג' ירכשו את 25% הנותרים. בהתחשב בשטח המסחרי, שילמו הקונים יותר מ-1.5 מיליון שקל לקרקע לדירה.
על-פי התוכנית, יבנו ארבעה מגדלים בגבהים שונים. התב"ע מאשרת כיום לבנות שני מגדלים עם 82 דירות בכל אחד. הוועדה המקומית אמורה לאשר תוספת של 48 דירות. האחים חג'ג מתכננים לשנות את התוכנית, ולבנות ארבעה מגדלים.
מתכננים גם קניון
בנוסף, יבנו היזמים על המגרש קניון בן 9,000 מ"ר, האמור להיות המרכז המסחרי המוביל של הגוש הגדול, שבו אלפי משפחות. בנית הקניון מבוססת על ההנחה שהוועדה המקומית תאשר בניית 9,000 מ"ר, שטח גדול פי כמה מהמאושר היום.
המחירים עלו מעסקה לעסקה
האחים חג'ג' העריכו כבר לפני שנים, שמערב רחוב איינשטיין יהיה יעד מרכזי בפיתוח הנדל"ן בגוש הגדול., ביחוד לאור קרבתו לים. בשש השנים האחרונות רכשו ארבעה מגרשים במקום, ועתה זכו במגרש החמישי. ב-2010 רכשו מגרש סמוך למגרש שבו זכו עתה, ושילמו כ-100 מיליון שקל. המחירים עלו מעסקה לעסקה. בשנת 2013 רכשה הקבוצה ב-120 מיליון שקל מגרש ברחוב איינשטיין 33 ב', במסגרת פירוק שיתוף, והיא בונה במקום שני מגדלי מגורים.
המגרש השלישי הוא ברחוב איינשטיין 36א, והמגרש הרביעי נמצא באיינשטיין פינת דרך חיפה. היום רכשו כאמור את המגרש החמישי. יצוין, שחג'ג' פועלים בשם קבוצות רכישה, שהן הבעלים העיקרי של המגרשים.

תאריך:  01/06/2016   |   עודכן:  01/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
21 צעירים נרצחו בידי מחבל מתאבד בחוף תל אביב
עידן יוסף
בשנה האחרונה בוצע אחוז ניכר מהפיגועים בידי בעלי מעמד מכוח איחוד משפחות    דיכטר: "הנתון מחייב מחשבה"    סעדי: "29 מהמפגעים הם במעמד זה בשל סיפוח מזרח ירושלים"
אלעזר לוין
הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים הודיעה כי היא מבטלת את תוכניות הבנייה, לאחר שהוגשו לה 10,000 התנגדויות של תושבים וארגונים ירוקים    עיריית ירושלים הגישה התנגדות, ובצידה תביעה משפטית    "הצלנו את הטבע ואת עדר הצבאים"
איתמר לוין
המשרד לביטחון פנים מבקש שהאיסור על סמים אלו יהפוך מהוראת שעה להוראה קבועה, מציין את פעולות המשטרה נגדם - אך מודה שהם הפכו למכת מדינה
איתמר לוין
משרד הבינוי מציע שרכיב זה בערבות יעבור מהבנקים למדינה, כדי להקטין את העלויות - אך צופה שלמעשה לא יהיה צורך לממש אותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il