X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכרטיס מעניק לעובדים אפשרות לנהל את ההוצאות שלהם ושל משפחותיהם בארץ ובחו"ל דרך הסמארטפון ופוטר אותם מתלות בעמלות הגבוהות בהמרה למטבע זר וסכנת גניבות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

אחת מההוצאות הכבדות של עובדים זרים הן עלויות העברת הכספים לבני משפחותיהם בחו"ל. גורמי התיווך שמחים לגזור עמלות שמנות על חשבונה של האוכלוסייה המוחלשת התלויה בהם ושוחקים מההכנסות הדלות. מי שמנסה לעקוף את המערכת הבנקאית נופל לעיתים טרף לשרלטנים ולפורצים ששודדים ממנו את המזומנים.
הסטארטאפ "נימה" משיק כרטיס אשראי ראשון מסוגו שמצמצם דרמטית את הוצאות העובדים. כל עובד מקבל שני כרטיסים: האחד נשאר עימו לשימושו האישי והשני נשלח לבני משפחתו ומאפשר להם למשוך כספים בפיקוח וניהול תזרימי שלו. הכרטיס מונפק בשיתוף עם מאסטרקארד העולמית ומאפשר למהגרי עבודה לשלם חשבונות באינטרנט, לקנות און ליין ולשלם בחנויות כמו כל כרטיס אחר.
ללא חשש
כרטיס האשראי החדש הוא היחיד בישראל ומהיחידים בעולם שאינם מחייבים בעמלות מט"ח. מודל העמלות של נימה מבוסס על תשלום חודשי של 10 דולר בחודש בלבד לשני הכרטיסים ללא כל תשלומים נוספים. לשם השוואה, כשישראלים משלמים במטבע זר והחיוב נעשה בשקלים הם יפסידו כ-4% על עמלות ושערי חליפין גרועים וזאת לרוב מבלי שישימו לכך לב.
אפליקציית ניהול מאפשרת לעובד הזר לשלוט דרך הטלפון הסלולרי על הכרטיס שנשלח לבני המשפחה בחו"ל. האפליקציה מאפשרת לטעון כסף על כרטיס המשפחה בכל עת ובקצה השני של העולם יכולים למשוך אותו במזומן מכל כספומט או לגהץ אותו. הכרטיס מאפשר למהגר העבודה לנהל את תקציב משפחתו ולהעביר כסף הביתה ללא עמלות ששוחקות את הכסף היקר המשמש בעיקר למזון, רפואה והשכלה וללא חשש שבני משפחה יבזבזו כמות גדולה של כסף בזמן קצר.
חברת נימה (Neema) הוקמה ומנוהלת על-ידי ברק בן עזר, יזם בעל-רקע טכנולוגי ובשוק ההון, בוגר חיל המודיעין ולשעבר מנהל פרויקט בחטיבת המובייל של מיקרוסופט, יחד עם אסי סיון בעל-רקע קמעוני שהקים רשת חנויות ומסעדות בארה"ב וקנדה.

תאריך:  06/06/2016   |   עודכן:  06/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט  עובדים זרים
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
עובדי eci מתארגנים בהסתדרות העבודה המאורגנת מגיעה גם ל-eci המעסיקה בישראל כ-850 עובדים ומספקת פלטפורמות תקשורת לחברות בכל רחבי העולם    ועד הפעולה של עובדי eci: "התאגדות בהסתדרות ודיאלוג פתוח עם ההנהלה יאפשרו למצב את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי ההעסקה של כל עובדי החברה"
אלעזר לוין
משתתפי ועידת נדל"ן לצעירים תקפו את גלנט    צעירה הניפה שלט: אני מחכה 18 שנים לדירה    גלנט: בשנה האחרונה סיפקנו 700 יחידות לדיור הציבורי, והפעילות תימשך
איציק וולף
ועדת הכספים פועלת לגיבוש פתרון שיאפשר להם לפעול גם לאחר חקיקת החוק שיחייב את הרשויות בישראל לדווח לרשויות המס בארה"ב על נכסים של אזרחים אמריקנים בישראל
איתמר לוין
איגוד חברות הביטוח טוען שהגבלת שכר הבכירים איננה חוקתית, סותרת את הקונצנזוס המקצועי ומהווה התערבות חסרת תקדים במתחם שיקול הדעת העסקי
איציק וולף
לשכת ראש הממשלה מתייחסת לטענות המיליארדר הצרפתי ארנו מימרן, כי תרם מיליון אירו לקמפיין הבחירות של נתניהו ודוחה אותן    "שקל משולל כל יסוד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il