X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השוכר יחתום על חוזה ל-24 שנים במתחם הגן הטכנולוגי וישלם בין 50 ל-60 שקל למ"ר לחודש ישרס דיווחה על העסקה באיחור של חודשיים העסקה תגדיל את שטחי גט"י ב-40%
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת גט"י, בבעלות ישרס ועירית ירושלים, תשכיר לחברת היי-טק בניין משרדים בן 25,000 מ"ר, ועוד חניון תת-קרקעי בן 15,000 מ"ר, במתחם הגן הטכנולוגי, מלחה, ירושלים. הבניין יבנה במיוחד על-פי הזמנתה וצרכיה של החברה. היא תשכור אותו ל-24 שנים, ותשלם דמי שכירות חודשיים שינועו בין 50 ל-60 שקל למ"ר (ממוצע בין שטחי המשרדים והחניון).
גט"י חתמה כבר ב-12 באפריל עם הסכם עקרונות עם החברה, אך היא מדווחת עליו היום, 6 ביוני, כמעט חודשיים לאחר החתימה. זהו איחור בלתי-שיגרתי ובלתי-מקובל. החברה אומרת כי פעלה על-פי סעיף 36(ב) לתקנות ניירות ערך, המתירים לה איחור כזה, אם יש חשש שהדיווח יביא ל"פיצוץ" העסקה או להרעת תנאיה.
קשה לדעת מה החשש של ישרס וגט"י. כמעט כל הפרטים נשמרים בסוד. היזמים לא מסרו עד היום את שם החברה שהמו"מ התנהל אתה בחודשים האחרונים. כן לא מסרו פרטים על שטח הבניין ודמי השכירות, והם מתפרסמים ב-News1 לאחר בדיקה שערך האתר.
גט"י היא בעלת 60,600 מ"ר משרדים, כ-95% מהם מושכרים. העסקה החדשה מהותית מאוד, כי היא מגדילה את שטח פארק ההיי-טק הירושלמי בכ-40%. עם זאת, קיימת בעיה, כי בניית בניין חדש בן 25,000 מ"ר תצריך שינויים בתב"ע המאושרת. מסיבה זו, הפסיקה החברה לפני מספר חודשים, כשהחל המו"מ, עבודות לבניית חניונים תת-קרקעיים חדשים. החברה מקווה שהוועדה המקומית לבניין ערים תאשר תוך ששה חודשים את הפרויקט, ואז אפשר יהיה לחתום על חוזה השכירות.
גט"י נמצאת בבעלות ישרס 74% והרשות לפיתוח ירושלים, שהיא חברה עירונית, 24%. ישרס נמצאת בשליטת שלמה אייזנברג ואברהם גזונדהייט.

תאריך:  06/06/2016   |   עודכן:  06/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לא רק מוניות ושירותי משלוחים: שירות מהפכני של מד"א יאפשר לכל אדם המזמין אמבולנס מד"א לעקוב מהמכשיר הנייד שלו אחר מיקומו של רכב ההצלה    השירות החדש והראשוני של מד"א מהווה פריצת דרך עולמית מבחינת שירותי החרום בארץ ובעולם    השירות יופעל באמצעות הודעת טקסט עם קישור, הפותח מפה עם מיקום רכב ההצלה של מד"א המתעדכן בזמן אמת שתשלח למכשיר הנייד של מזמין השירות.
יצחק דנון
חברת G4S טכנולוגיות, המפעילה את הפיקוח האלקטרוני על עצורים, תובעת מהשב"ס 13.3 מיליון שקל בטענה למחלוקת על הפרשי הצמדה
יפעת גדות
הכרטיס מעניק לעובדים אפשרות לנהל את ההוצאות שלהם ושל משפחותיהם בארץ ובחו"ל דרך הסמארטפון    ופוטר אותם מתלות בעמלות הגבוהות בהמרה למטבע זר וסכנת גניבות
יפעת גדות
עובדי eci מתארגנים בהסתדרות העבודה המאורגנת מגיעה גם ל-eci המעסיקה בישראל כ-850 עובדים ומספקת פלטפורמות תקשורת לחברות בכל רחבי העולם    ועד הפעולה של עובדי eci: "התאגדות בהסתדרות ודיאלוג פתוח עם ההנהלה יאפשרו למצב את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי ההעסקה של כל עובדי החברה"
אלעזר לוין
משתתפי ועידת נדל"ן לצעירים תקפו את גלנט    צעירה הניפה שלט: אני מחכה 18 שנים לדירה    גלנט: בשנה האחרונה סיפקנו 700 יחידות לדיור הציבורי, והפעילות תימשך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il