X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נהג של החברה לא עצר לחייל שהמתין בתחנת אוטובוס בדרך לבסיסו ובהמשך סרב להמשיך בנסיעה כל עוד החייל על האוטובוס
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: שמואל וולף]

נהג של "דן בדרום" לא עצר לחייל שהמתין בתחנת אוטובוס בדרך לבסיסו, ובהמשך אף סרב להמשיך בנסיעה כל עוד החייל על האוטובוס, קילל את הנוסעים ואת אמו של החייל, ועיכב את הנסיעה. כך דווח ברדיו דרום.
נוסעי האוטובוס מתל אביב למועצה האזורית אשכול התרעמו על הנהג שלא עצר בתחנה, ולדבריהם הוא החל לקלל אותם. הסיפור החל כשאמו של החייל נסעה איתו אחרי האוטובוס, ובשלב מסוים עקפה אותו, והורידה את בנה בתחנת כפר סילבר. הנהג עצר והחייל עלה, אך הנהג סרב להמשיך בנסיעתו כל עוד החייל על האוטובוס.
הנוסעת מזל אבישר שהייתה באוטובוס סיפרה: "הייתה קבוצה די גדולה בתחנה, ביניהם ישב חייל והוא לא עצר, הייתה אם לקחת את בנה, הוא היה צריך להגיע לקיבוץ סופה, היא עקפה אותו והוא התחיל לקלל. האימא הגיעה לכפר סילבר, הורידה את החייל, ואז החייל עלה. היא באה אליו ואמרה לו: תגיד לי למה לא עצרת, היית אמור לעצור. אז הוא התחיל לקלל אותה, אומר לו (לחייל): לא, אתה יורד. אני לא ממשיך לנסוע אם אתה לא תרד. קמנו אנחנו, אמרנו: תקשיב, זה לא בסדר, מה זה להוריד חייל, אתה לא תוריד חייל. אז הוא אמר לי: תסתמי את הפה שלך, כמעט הוא היה מגיע גם למכות".
עוזר מנכ"ל דן דרום רועי רוגטקא הגיב לטענות. "אכן מדובר באירוע חמור גם מבחינתנו שתוחקר וטופל. אנחנו קיבלנו את פניות הנוסעים ומיד התחלנו בבדיקה מהירה של הדברים, אנחנו נמשיך עם הבדיקה הזאת. זה אירוע שלא היה צריך לקרות. אנחנו מתנצלים שהוא קרה. לנהג יש את ההסברים שלו. הוא במהלך האירוע טען גם שהוא לא חש בטוב, הוא הזעיק את ניידת מגן דוד אדום כדי לטפל בו, הנושא מטופל בחומרה על ידינו".
האם מונופול התחבורה הציבורית דן בדרום יוצא נגד העובדים שלו? גילויים חדשים לגבי התנהלות מאוד בעייתית בגוף הזה: מכבש של לחצים והפחדות לגבי מי שמנסה להתאגד כדי לבקש את הזכויות הבסיסיות שמגיעות לו. המעשים בגיבוי ההסתדרות.
ועוד בעניין דו בדרום: לפני מספר שבועות, הביא כתב קול ישראל אסף פוזיילוב שורה של גילויים לגבי התנהלות בעייתית בחברה. על פי הדיווח, ההנהלה מנהלת מאבק בעובדים שלה - מנכ"ל דן בדרום, יורי ברונשטיין, מאיים לתבוע 580 אלף שקלים מיו"ר ועד העובדים, בשל כינוס עובדים של חצי שעה שערך - מה שברוטו היה שעתיים בחסות ההסתדרות. הכינוס נערך למען תנאי עובדים, והתקיים בזמן שיא, בו התחילה החברה את הפעלת האשכול הדרומי והשירות לציבור לא היה טוב.
המנכ"ל ברונשטיין מאשים את יו"ר הוועד במכתב ששלח בגזענות, בפעילות עבריינית ובהתבטאויות נגד נשים.
פוזיילוב דיווח כי מי שמנסה למחות נפגע בסידור העבודה, שכרו נפגע ותנאי הנהיגה מורעים. לדבריו, ההסתדרות גוזרת שתיקה על העובדים.
תגובת חברת דן בדרום: "החברה מנהלת משא-ומתן עם עובדיה באופן שוטף למען רווחתם ורווחת הנוסעים. ככל שנעשה טיפול משמעתי בעובדי החברה, הוא נעשה מסיבות ענייניות כדי למנוע פגיעה בשירות הציבור ובהתאם לנהלי החברה. אנחנו לא מעוניינים לדון בתקשורת במקרים אישים של עובדים".

תאריך:  09/06/2016   |   עודכן:  09/06/2016
+מערכת GIS משוכללת תאפשר תכנון מיטבי
23:03 09/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הגישה לנתונים תתאפשר לא רק למפתחי היישומונים אלא לציבור הרחב  ▪  מידע מרוכז ומגוון על תחבורה ציבורית יאפשר פילוח נכון וויסות גודש התנועה והשירות

מערכת ה-GIS

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
מקצת נהגי חברת אפיקים מחו על זימונו לשימוע של אחד העובדים ונטשו את משמרתם    גורם בחברה: התנהלות בריונית
עידן יוסף
הקליניקות המשפטיות אומרות כי בשל חודש הרמדאן אין די נהגים לא-יהודים להפעלת התחבורה הציבורית בשבת ובחג    דורשות ממשרדי התחבורה והכלכלה לעצור את השירות שאמור לפעול שלא כחוק ובניגוד לסטטוס-קוו בחג השבועות ובשבת שלפניו
עידן יוסף
חברת קווים החליטה שבמסגרת המידע לנוסעים יצוין שהאוטובוס אינו נוסע בשבת    בעקבות פניית News1 הורה משרד התחבורה להסיר את הכיתוב האמור
עידן יוסף
את שמונת הקווים האזוריים הקיימים תחליף רשת יעילה של חמישה קווים שתיכנס ליישובים רק בהזמנה    קווי ביתר עילית יוצאים למכרז
עידן יוסף
ייפרסו באזור ירושלים העתיקה וינגישו אותה עד 2025 בתוספת רשת כבישים ורכבות קלות    נגנזה התוכנית לרכבת קלה שתגיע לכותל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il