X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל המשרד עוזי יצחקי פורש במפתיע לאחר ארבע וחצי שנות כהונה טרנר שימשה בשנה האחרונה כסמנכ"ל המשרד
▪  ▪  ▪
טרנר. רוח נשית [צילום: יח"צ]
יצחקי. פורש מהשירות הציבורי [צילום: קובי קנטור]

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ, החליט למנות את המשנה למנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, קרן טרנר (37), למנכ"ל המשרד. זאת לאחר שמנכ"ל המשרד הנוכחי עוזי יצחקי, הודיע לשר כ"ץ על כוונתו לסיים את תפקידו, לאחר ארבע שנים וחצי של כהונה.
קרן טרנר היא האישה הראשונה שממונה לתפקיד המנהלת הכללית של משרד התחבורה מאז הקמתו. לדברי כ"ץ, מינוי אישה לתפקיד הבכיר ביותר במשרד התחבורה יעודד נשים נוספות למצות את כשרונן ולתרום מיכולותיהן בתחומי התחבורה השונים.
"קרן טרנר היא בעלת ניסיון רב בתחום התשתיות והבטיחות בדרכים ומוערכת על-ידי גורמים רבים העוסקים בענף. טרנר הייתה שותפה מלאה לתנופת פיתוח התשתיות של רשת הכבישים, המסילות, מערכות הסעת ההמונים והרכבות הקלות במדינת ישראל".
טרנר משמשת מזה מספר שנים כסמנכ"ל בכירה פיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי במשרד ובשנה האחרונה מכהנת גם כמשנה למנכ"ל משרד התחבורה, לאחר שזכתה במכרז לתפקיד. טרנר היא מינוי מקצועי של השר כ"ץ, ובמשרד התחבורה אומרים כי נבחרה לתפקיד לאור כישוריה הרבים וניסיונה הרב בתחום התחבורה.
טרנר שימשה בין השאר בשורה ארוכה של תפקידים בכירים באגף התקציבים במשרד האוצר, במשך שבע שנים, בהם רכזת בכירה של תחום התחבורה ולאחר מכן כרכזת בכירה של צוות פנים ועובדים זרים. היא בעלת תואר שני (MA) במנהל עסקים מטעם האוניברסיטה העברית ובוגרת תואר ראשון (BA) בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים.
עוזי יצחקי פורש ממשרד התחבורה ומהשירות הממשלתי בתום 22 שנים, לאחר שמילא שורה ארוכה של תפקידים מקצועיים בהם סמנכ"ל בכיר תנועה ויועץ בכיר למנכ"ל המשרד. שמו עלה לפני כחצי שנה לכותרות בעקבות פגישות שקיים עם המאכער דני נוימן. סיבת הפרישה של יצחקי לא נמסרה.
כ"ץ הודה ליצחקי על תרומתו למהפכת התחבורה שמוביל משרדו ביבשה, באוויר ובים וציין כי במשך כל תקופת כהונתו במשרד, פעל יצחקי לקידום מיזמים תחבורתיים משמעותיים, בהיקפים חסרי תקדים. בנוסף, הוביל יצחקי את המשרד לזכייה בפרסי הצטיינות שנה אחר שנה, בשיפור השירות לציבור וצמצום הביורוקרטיה הממשלתית.
יצחקי הודה לשר על ההזדמנות שניתנה לו להיות שותף להישגים רחבי הממדים של המשרד: "השר כ"ץ הוא בולדוזר אמיתי. בזכות מקצועיותו וניסיונו הרב, פעילות משרד התחבורה ניכרת בכל פינה בארץ. מניסיון עבודה עם השר כ"ץ ומהיכרות מעמיקה עמו, אין לי ספק כי הוא ימשיך לשנות את פניה של המדינה גם בשנים הבאות. אני פורש בשיא ובכוונתי להתחיל בדרך חדשה", הוסיף.

תאריך:  14/06/2016   |   עודכן:  14/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל משרד התחבורה הבאה: קרן טרנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברת אחוזת מוריה תובעת מהמכון 2.1 מיליון שקל, בטענה שטעות מצידו גרמה לכך שלא תוכל להפעיל במשך ארבעה חודשים את בית האבות שבשפרעם
יצחק דנון
ארנן פלמן תובע 50,000 שקל מנעמה שולץ, בטענה ללשון הרע כאשר ייחסה לו מסירת מידע כוזב לדירקטוריון בנוגע לסכום שיועבר לממשלה
יצחק דנון
חגי קול, אשר קיבל את הגנת מבקר המדינה כחושף שחיתות, תובע את המשנה לראש העירייה ואת בנו של יזם מקומי בטענה ללשון הרע
עידן יוסף
הסוף להטרדות: ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית - גם ארגונים ועמותות יצטרכו לקבל הסכמה מראש לפני הפצת בקשות תרומה ותעמולה
אביתר בן-צדף
במרכז ללוחמת ג'ונגל באי אוקינאווה נבחנים ארבעה סוגי נעליים    הבחינה תיעשה על-ידי משוב מכ-400 נחתים, שינעלו את הנעליים משך שבועיים-שלושה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il