X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מגרש המטקות הראשון מסוגו בארץ נפתח בחיפה וכולל קירות אימון מותאמים לסגנונות משחק שונים וראות אופטימלית בכל תנאי מזג האוויר המגרש מתפרש על שטח של 1.5 דונם ובעתיד יארח טורנירים ארציים
▪  ▪  ▪
פתרון אולטימטיבי [צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה]
המשחק הלאומי [צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה]

במעמד ראש העיר [צילום: מישל דו קום]

אימונים [צילום: מישל דו קום]

ראש העיר חיפה יונה יהב:
"מכל ענפי הספורט, המטקות הוא הענף הישראלי ביותר. כיליד חיפה, חלמתי תמיד שלחובבי המטקות שלנו יהיה מגרש ראוי. אני שמח לצרפו למתקני הספורט החדישים בחיפה שביחד מיצבו את העיר לבירת הספורט של ישראל".

עבור רבים מאתנו זהו המשחק הלאומי עבור אחרים מטרד. כל שנה הריטואל חוזר, חובבי המטקות מחכים בכיליון עיניים לפתיחת עונת הרחצה ומאותו הרגע הם בחוף משחקים כאילו היה זה המשחק האחרון שלהם. מנגד, הרוחצים בחוף, אשר עבורם המשחק הוא מטרד של ממש מלינים על כך שהשקט והשלווה מופרים בהפגנתיות על-ידי חובבי המטקות המושבעים.
בעיריית חיפה החליטו למצוא פתרון אולטימטיבי באמצעות מגרש מטקות ייחודי. המגרש שהוקם בעלות של כ-450 אלף שקל בחוף נאות בקריית חיים יאפשר לחובבי המטקות לשחק בכל עונות השנה בתנאים אופטימליים מבלי להוות מטרד ליתר הרוחצים בים. המגרש הפתוח חינם לציבור הרחב בכל ימי השבוע.
דימוי עצמי
בעיריית חיפה כבר בוחנים אפשרות לארח במגרש טורנירים ארציים ובטוחים כי מהר מאוד המודל יאומץ על-ידי ערים נוספות, מה שיוביל לפיתוח הענף המזוהה כל כך עם ערי החוף בישראל.
משחק המטקות, שהוא ללא ספק אחד מענפי הספורט הפופולריים בארץ, מאפשר משחק משותף ומהנה לכל בני המשפחה בכל הגילאים. בעתיד הקרוב מתכננת העירייה לשלב בני נוער בסיכון בפעילות משולבת במגרש החדש במטרה לחזק את הדימוי העצמי של אותם נערים ולשפר את הכושר הגופני שלהם.
אליפויות ארציות
נעם לנקר, תושב קריית חיים ומשחקני המטקות הבולטים בחוף, הודה באופן אישי לראש העיר בשם חובבי המטקות על היענותו ליוזמה שהביאה לדבריו "להקמת מגרש מטקות יחיד במינו בארץ וככל הנראה בעולם כולו. חוף קריית חיים" אומר לנקר "מזוהה יותר מכל חוף אחר בארץ עם משחקי המטקות. בחוף משחקים כ-350 שחקני מטקות, מהם כ-200 שחקנים פעילים לאורך כל השנה המשתתפים בטורנירים ובאליפויות ארציות".
המגרש החדש נחנך בסוף השבוע האחרון במעמד ראש העיר יונה יהב ורשות הספורט העירונית. עשרות שחקני מטקות מובילים הדגימו מגוון סגנונות משחק תחרותיים, התקפים והגנתיים בזוגות ובשלשות להנאת הקהל שהשתתף בחניכת המגרש.

תאריך:  20/06/2016   |   עודכן:  20/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יונה יהב / Yona Yahav
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
העובדים פתחו בשעה 10 בשביתה ללא הגבלת זמן    הדיונים צפויים להיפגע בשל העדר קלדניות למעט בנושאים דחופים, המזכירויות לא יפעלו והגשת מסמכים תתאפשר רק באמצעות "נט המשפט"
אריאל י. לוין
ראש עיריית ירושלים מדגיש עם זאת: השמירה על חיי האזרחים היהודים בעיר חשובה יותר מאיכות החיים של האזרחים הערבים
מירב ארד
אבישי ממיה מקבוצת זאפ יחליף את שגב וימונה לסמנכ"ל כספים
מירב ארד
מדובר במקרה מיוחד ובניתוח הדורש שיתוף פעולה של מספר מערכות בו זמנית. לאורך הניתוח הוכחה יעילות הקונספט של מתחם חדר ניתוח סגור בתוך פגייה פעילה. למרות הפעילות הניתוחית האינטנסיבית לא הופרעו הצוות וההורים לקיים את פעילותם לצד התינוקות האחרים בפגייה
איתמר לוין
19 פעילים בתחומי כוח האדם והצ'יינג'ים נעצרו, בחשד לתרמית ענק שנועדה להתחמק מתשלום מס ולהוליך שולל את הרגולטורים    בין הנחקרים: עדי צים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il