X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יחד עם גוגל ניתן למצוא את אמזון, סמסונג ונייקי שהוגדרו בעשירייה הראשונה של המותגים הכי דינמיים בעולם לפי רשימת D100 שדירה את D100 החברות הדינמיות ביותר בעולם
▪  ▪  ▪
גוגל. במקום הראשון [צילום: AP/Paul Sakuma]

גוגל, אמזון וסמסונג בראש רשימת המותגים הכי דינמיים בעולם - כך קובעת רשימת D100 שהשיקה זרוע החזקות המדיה IPG Mediabrands, המדרגת את 100 החברות הכי דינמיות בעולם באמצעות מדדים של העולם החדש.
כדי לבנות את D100, יותר מ-10,000 צרכנים נסקרו בארבעה אזורים גלובליים בחמישה שווקים עיקריים שכללו את ארצות הברית, בריטניה, גרמניה, סין והודו. הצרכנים נשאלו שאלות על מותגים גלובליים ומותגים של שוק ספציפי, ובסך-הכל נבדקו יותר מ-1,200 מותגים. מותגים גלובליים הוגדרו על-ידי חברות רב-לאומיות גדולות שיש להן לפחות נוכחות כלשהי בשוקי מפתח מרובים (לדוגמה, קוקה קולה, נייקי ו-BMW). מותגים של שוק ספציפי היו מותגים קטנים יותר שעשויה להיות להם נוכחות בשוק אחד (לדוגמה Royal Mail בבריטניה או Hajmola בהודו).
על-פי הרשימה עשרת המותגים הכי דינמיים בעולם הם:
1. גוגל
2. אמזון
3. סמסונג
4. נייקי
5. אינטל
6. נאס"א
7. BMW
8. מרצדס- בנץ
9. אאודי
10. לנובו
רשימת D100 היא הפעם הראשונה שהצלחה של מותגים נמדדת באמצעות מדדי העולם החדש, ספציפית:
  • זריזות: המידה שבה מותגים מסתגלים לתנאי השוק המשתנים.
  • היענות: המידה שבה מותג מקשיב ונענה לצורכי הלקוחות ולמשוב מהם.
  • חדשנות: המידה שבה מותגים מנצלים טכנולוגיות חדשות ויוצרים מוצרים ושירותים חדשניים.
  • חברותיות: מידת הגודל והמעורבות של הקהל של המותג במדיה החברתית.
הנתונים על שלושת הממדים הראשונים (זריזות, היענות וחדשנות) נאספו באמצעות התחושות של הצרכנים והרביעי, חברותיות, נאסף באמצעות נתוני מדיה חברתית בפייסבוק, טוויטר ו-Weibo. כל ממד קיבל ציון z ואז חושב ממוצע משותף כדי ליצור ציון דינמי כולל של המותג.
בליבה שלו, המחקר מראה שהעולם השתנה באופן יסודי. פעם כשמותג היה הכי גדול וותיק המשך ההצלחה שלו היה מובטח. אבל בשוק המהיר והמחובר מבחינה חברתית של היום, זה לא עולם חדש לגמרי, אלא עולם מותגים חדש, כשארבעת המדדים האלה משמשים כיסודות של החיוניות והצמיחה המתמדת של המותג.
תואר D100 הראשון הוענק לגוגל, החברה כי דינמית בעולם והוגש לאריק שמידט, יו"ר פעיל, Alphabet Inc. (חברת האם החדשה של גוגל) בפסטיבל היצירתיות קאן ליונס אינטרנשיונל ה-63 בקאן, צרפת.

תאריך:  21/06/2016   |   עודכן:  21/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון  סמסונג
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך מזהיר פרופ' אריה רייך מבר-אילן בכנס בינלאומי שנערך במרכז האקדמי כרמל    הבהיר: בטווח הקצר ישראל נפגעה ועובדה שכעת אין משקיעים המבקשים לחפש גז ונפט פה
מירב ארד
האפליקציה של משרד הכלכלה, המאפשרת לבני הנוער להיות מעודכנים בזכויותיהם, קיימת בגרסה עברית וערבית, וזכתה עד כה ל-250,000 הורדות מאז הושקה, לפני כשלוש שנים.
איתמר לוין
יחזרו לעבודה מחר בבוקר לאחר יומיים של שביתה    הצדדים ינהלו מו"מ אינטנסיבי וידווחו לבית הדין בעוד שבועיים על ההתקדמות בו
מירב ארד
מחקר חדשני מחבר בין חלקי ביציות משתי נשים ליצירת הריון. בשורה לנשים עם בעיה בביציות המונעת הפריה
עידן יוסף
עיתון "הוריאט": סגן שר החוץ הטורקי ייפגש עם שליח ראש הממשלה ועם מ"מ ראש המל"ל    חתימת הסכם תאפשר פתיחת נציגויות דיפלומטיות בסוף יולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il