X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר הרש"פ תקף את ישראל בחריפות בנאומו בבריסל טען כי הפלשתינים בעד פתרון של שתי מדינות על בסיס גבולות 1967 קודם לכן סירב לקיים פגישה עם הנשיא ריבלין
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן. מסרב להסדר ביניים [צילום: STR/פלאש 90]

יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס תקף בחריפות (יום ה', 23.6.16) בנאומו מול פרלמנט האיחוד האירופי בבריסל את ישראל והאשים אותה כי היא מעודדת את הטרור. "הכיבוש רק מעודד קיצונים לחולל טרור", אמר אבו-מאזן, והוסיף כי ישראל הפכה את המדינה שלנו לכלא באוויר הפתוח".
עוד הוסיף אבו-מאזן כי "אנו מתנגדים לכל הצעה של גבולות זמניים או להסדר ביניים כי זה בזבוז של זמן שאינו מוביל לשום מקום. אנחנו בעד פתרון של שתי מדינות על בסיס גבולות 1967 עם מזרח ירושלים כבירתה, והפתרון יהיה מבוסס על יוזמת השלום הערבית כי היה שאושרה בשנת 2002 ללא שינויים בה".
ריבלין: "לא נבנה אמון אם לא נתחיל לדבר באופן ישיר"
קודם כן סירב יו"ר הרש"פ להיפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין לאחר שנשיא הפרלמנט ביקש לקיים פגישה בין שני האישים, וריבלין נתן את הסכמתו לקיום הפגישה.
"חלק גדול מעבודתי מוקדש לבניית גשרים בין יהודים וערבים, ולקידום השוויון עבור כל אזרחי ישראל. הסכסוך בין ישראל לפלשתינים הוא טרגדיה גדולה, וזוהי האחריות שלנו והרצון שלנו לבנות גשרים של אמון בין שני העמים. גם אם איננו יכולים להשיג הסכם יציב בזמן זה, אנו חייבים לפעול כדי לבנות אמון בין כל הצדדים. במסגרת האמון הזה, אנו חייבים להתמקד במשא-ומתן בילטרלי בנינו לבין הפלשתינים. שיחות ישירות הן הדרך האפשרית היחידה לבנות אמון ולשקם את התנאים לשלום בין הפלשתינים לישראלים...אני חייב לומר כי תמוהה בעיניי העובדה שהנשיא מחמוד עבאס מסרב שוב ושוב להיפגש עם מנהיגים ישראלים, וכי בחר לפנות שוב שוב לקהילה הבינלאומית לקבלת תמיכה. בהזדמנות זו חשוב לי לומר כי נענתי בשמחה ליוזמת גורמים באיחוד האירופי לקיים מפגש ביני ובין עבאס המבקר בימים אלו בבריסל. אני מצר על כך שדחה את היוזמה למפגש. לא נוכל לבנות אמון בנינו אם לא נתחיל לדבר באופן ישיר, ללא מתווכים, כשאנו ממוקדים במה אפשר לעשות, ולא במה שאי-אפשר לעשות- ואפשר לעשות הרבה", אמר הנשיא ריבלין עם סיום ביקורו הרשמי בבלגיה.
אתמול נאם ריבלין מול הפרלמנט וטען כי היוזמה הצרפתית סובלת מפגמים מהותיים. לדבריו, יוזמת השלום הצרפתית סובלת מאותם פגמים ומאותן תפיסות - שנכשלו בעבר. הוא ציין כי מדינת ישראל מעריכה את המאמצים שמשקיעה הקהילה הבינלאומית בכלל והאיחוד האירופי בפרט בחתירה של שלום לעתיד בין הצדדים, אך האחריות לבניית האמון בינינו מונחת בראש ובראשונה על כתפיהם של שני הצדדים.

תאריך:  23/06/2016   |   עודכן:  23/06/2016
+ריבלין: תמוה סירוב עבאס להיפגש
20:14 23/06/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הנשיא הגיב על סירוב ראש הרשות הפלשתינית להיפגש עמו  ▪  "מצר על כך שדחה את היוזמה למפגש. אין קיצורים ומעקפים במזרח התיכון"

מוגריני וריבלין בבריסל [צילום: מארק ניימן, לע"מ]
+אחיי המוסלמים, לקרב!
18:52 23/06/16  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

מחכים אנו לכם, מוסלמי העולם כולו, שתעלו על גבולות מדינת היהודים ותרמסו אותם לעפר דק. לא הייתה ולא תהיה מדינה ליהודים על אדמה מוסלמית! בואו לעזרתנו, מחכים אנחנו לכם

מדינה יהודית? מה פתאום! [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ישראל מעודדת את הטרור"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אמת דיבר.עיתון הארץ והסמול מעו
בבר  |  23/06/16 15:13
2
מעט מפתיע?!
7 שחור  |  23/06/16 15:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
המשרד לביטחון פנים מבקש לעגן דרך קבע את הוראת השעה משנת 2002, ולפיה לא יתועדו חזותית חקירות המשטרה והשב"כ בעבירות ביטחון - ובמקום זאת יופעלו "פיקוח ובקרה אקראי בזמן אמת"
אריאל י. לוין
עוד רשמים מהכנס שערך השבוע ארגון שורת הדין: מי מסייע להישרדותו של משטר אסד? מה יקרה אם המערב יביס את דאעש בסוריה? ותנחשו איזה עמוד הסתה הורידה פייסבוק ואיזה נשאר
מנחם רהט
פרשת המרגלים שנקראת השבת, מוכיחה ששיתוף פעולה עם מוציאי דיבת הארץ, חמוּר לא פחות מחטא המרגלים עצמם    בעקבות הסרט 'המתנחלים', המכפיש התורן
איציק וולף
נשיא המדינה נאם בפרלמנט האירופי וקרא למדינות האיחוד האירופי לפעול לבניית אמון בין ישראל לפלשתינים ולא ללחוץ באמצעות חרמות ועצירת השקעות
צ'לו רוזנברג
השר בנט: "תושבי בית אל היקרים, אני אוהב אתכם. במהלך הלילה נעשה פה מעשה פזיז, קיצוני ובעיקר מיותר, מעשה שלא תואם את רוח הממשלה שאנחנו חברים בה. אנחנו לא ניתן לזה יד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il