X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המועצה האזורית חוף הכרמל גובה מהורים 2,150 שקל לקייטנה של ארבעה שבועות המחיר - אחרי הוזלה של 200 שקל לאחר שהתכוונה לגבות 2,350 שקל ועוררה מחאה הורים: משלמים 7,000 שקל רק על מסגרת ל-3 ילדים לחודש יולי
▪  ▪  ▪
ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, כרמל סלע [צילום: kan-naim.co.il]

הורים לילדים המשתתפים בקייטנות שמפעילה המועצה האזורית חוף הכרמל מתלוננים כי מחירי הקייטנה גבוהים בהרבה מן המחירים המקובלים ברשויות מקומיות אחרות.
ל-News1 נודע כי בתחילה נדרשו ההורים לשלם סכום של 2,350 שקלים על קייטנה בת 21 ימים (ארבעה שבועות, ללא ימי שישי). בעקבות מחאה של הורים הורידה המועצה האזורית חוף הכרמל את המחיר ב-200 שקלים בלבד וכעת יידרשו הורים לשלם 2,150 שקלים על כל ילד.
המועצה האזורית הודיעה עוד כי תקצה סכום נוסף בסך של עד 30,000 שקלים לטובת הנחות עבור משפחות עם יותר מילד אחד ובכפוף לקריטריונים של ועדת הנחות. "לקראת שנה הבאה המועצה תבחן את סוגיית הקייטנות ותביא המלצותיה למליאה לקראת גיבוש תקציב 2017", לשון הודעת המועצה.
בניסיון להביא להוזלה של המחירים פנו הורי ילדי הקייטנות לשר הפנים, אריה דרעי, וליו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דוד אמסלם.
"אנו, הורים במועצת חוף הכרמל פונים אליכם לעזור לנו ביוקר הקייטנות במועצה. לאחר מאבק ארוך המועצה הסכימה להוריד את מחיר הקייטנות מ-2350 ל-2150. ברור לכל שהמחיר הינו שערורייתי. אנו כהורים ל-3 ילדים קטנים רק על חודש יולי משלמים בסביבות 7000!!! ש"ח רק על מסגרות", ציינו.
עוד סיפרו כי בקשות שהפנו אל המועצה האזורית לקבלת פירוט התמחור וכיצד הוא נקבע נענו בשלילה. "מסגן המועצה, מר עוזרד, קיבלנו מייל מתחמק ובלי פרטים... אפילו הלכנו למנכ"ל המועצה בדרישה לראות את התמחור וסרבו לבקשתנו בצורה מאוד תקיפה. אנו מבקשים לשלם מחיר הוגן, הדומה למחירים שנלקחים במועצות אחרות. אנו לא מתלוננים על עוני או קיפוח, אלא על גזירת קופון על חשבון ההורים העובדים שבאמת קורסים תחת העומס כדי לממן את הקייטנה", ציינו.
לשם השוואה, ציינו כי בירושלים נדרשים הורים לשלם 1,390 שקלים, בחיפה - 1,100 שקלים וסכום זהה גם בתל אביב עבור יום ארוך של קייטנה.
בדיון שהתקיים ב-20 ביוני בוועדת הפנים של הכנסת התגלה כי רשויות מקומיות רבות מרוויחות כפול מעלות הפעלת קייטנות הקיץ לילדים. "קייטנה לגיל 4-5 עד אחת בצהריים היא הזולה ביותר במסגרתה מתקיימת כל הפעילות בתוך המבנה. משרד החינוך מתקצב את הסייעת השנייה, כך שלה אין צורך לשלם. לאחר חישוב עלות קייטנה עם 3 חוגים בשבוע - מוזיקה, תיאטרון, ספורט ואנגלית, כולל ארוחות וכוח אדם יצא שהעלות היא 9 שקל לילד לשעה, ללא יציאה החוצה. "הקייטנה אמורה לעלות 675 שקל ואם רוצים עד ארבע אחר-הצהריים - 1080 שקל", נאמר בדיון.
יו"ר הוועדה, ח"כ אמסלם ציין בדיון כי ההורים הם קהל שבוי של הרשויות המקומיות. "הציבור כבר שילם על בתי הספר והמתקנים העירוניים בהן פועלות הקייטנות. הרשויות המקומיות לא אמורות להרוויח על קייטנות. ההורים הם קהל שבוי. הם חייבים להשתמש בשירות. הם צריכים ללכת לעבודה. לכן חייב להיות פיקוח", אמר.
ל-News1 נודע כי אמסלם פנה אל המועצה האזורית חוף הכרמל בבקשה לבירור פרטים על מחירי הקייטנות הגבוהים, אך לא קיבל כל מענה.
המועצה האזורית חוף הכרמל לא השיבה לבקשת התגובה.

תאריך:  03/07/2016   |   עודכן:  03/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
2,150 שקל לקייטנה בחוף הכרמל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רווחים ,רווחים רבותי
סיריוס  |  4/07/16 07:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ח"כ בצלאל סמוטריץ', החבר עם מפלגתו בקואליציה, תוקף את הממשלה שבה חברה הבית היהודי וטוען כי מעל ישיבת המפלגה בממשלה יש "סימן שאלה מאוד מאוד גדול ואדום"
איתמר לוין
מוסלמי שהשמיע את הקריאה לעבר קבוצת יהודים שביקרו בהר-הבית הורשע בהפרעת הסדר הציבורי    בית המשפט: קריאה כזו, הנשמעת גם מפי מחבלים, במקום כה רגיש - עלולה להביא לתבערה
איציק וולף
השר וחבר הכנסת לשעבר הנאשם בקבלת שוחד אושפז במחלקה הנוירולוגית של בית החולים אסף הרופא בחשד כי לקה באירוע מוחי במהלך טיפול דיאליזה
איציק וולף
מערכת הביטחון שללה מכמאל אחמד חסן חמיד, המושל הפלשתיני של מחוז חברון, את אישור הכניסה שלו לישראל לאחר שהיה בביקור תנחומים בבית המחבל שרצח את הלל אריאל בת ה-13.5    "קיווינו שההנהגה הפלשתינית תפעל להרגעת הרוחות, אבל היא עושה דברים הפוכים"
אלעזר לוין
מכרה לחברת אפי קפיטל את רוב חלקה בפרויקטים לבניית מאות דירות בקריית מוצקין ובראש העין    אפי קפיטל תהפוך לבעלת 80%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il