X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה יצא לביקור ראשון בארבע מדינות אפריקניות היום ישתתף בטקס לציון 40 שנה למבצע שחרור החטופים הישראלים באנטבה שבו נהרג אחיו הגדול לשכת רה"מ: עלות הביקור 12.5 מיליון שקל ולא 28 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
ביקור ראשון באפריקה. נתניהו [צילום: לשכת ראש הממשלה]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המריא (יום ב', 4.7.16) לביקור ממלכתי ראשון מסוגו בארבע מדינות אפריקניות. נתניהו ינחת היום באוגנדה, שם יתקיים טקס לציון 40 שנה למבצע אנטבה, לשחרור החטופים הישראלים, שבו נהרג אחיו הגדול יוני נתניהו.
מלבד אוגנדה יבקר נתניהו גם בקניה, ברואנדה ובאתיופיה. בכל אחת מן המדינות האפריקניות הוא צפוי לפגוש מנהיגים ואנשי עסקים מקומיים.
"אני יוצא עכשיו לביקור היסטורי באפריקה. הביקור ייפתח בפגישת פסגה עם מנהיגים משבע מדינות באפריקה שבאים במיוחד לאנטבה ואוגנדה כדי לקיים את הפגישה הזאת, לקבל ראש ממשלה מישראל בפעם הראשונה מזה עשרות שנים על אדמת אפריקה", אמר נתניהו לפני שהמריא מנמל התעופה בן-גוריון. עוד הוסיף כי מדובר במסע בעל חשיבות מדינית, כלכלית וביטחונית.
שבע המדינות שמנהיגיהן יפגשו את נתניהו הן אוגנדה, קניה, רואנדה, דרום סודן, אתיופיה, זמביה וטנזניה. "אנחנו פותחים את אפריקה לישראל שוב", אמר וציין כי הוא מתרגש מאוד לקראת הביקור באנטבה.
אל נתניהו מתלווה בנסיעה לאפריקה משלחת אנשי עסקים ישראלים. אמש התייחס המכון הישראלי לייצוא אל הפרסומים על העלות הגבוהה של נסיעת נתניהו לאפריקה והודיע כי משלחת אנשי העסקים לאפריקה יוצאת במימון עצמאי, כאשר כל אחד מהמשתתפים מממן לעצמו את עלויות הטיסה והשהייה. "מעבר לאמור את ההוצאות המשותפות בעבור השכרת אולמות לטובת סמינרים כלכליים ולטובת המפגשים העסקיים וכן עבור הסעות וארוחות מממנת כל חברה את חלקה היחסי", לשון ההודעה.
גם לשכת ראש הממשלה התייחסה אל הפרסומים שלפיהם מדובר בנסיעה בעלות כוללת של כ-28 מיליון שקלים והודיעה כי העלות של הנסיעה מגיעה ל-12.5 מיליון שקלים - שברובם קשורים לדרישות האבטחה המחמירות שהציג שירות הביטחון הכללי.

תאריך:  04/07/2016   |   עודכן:  04/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מת חוזה המדינה בנימין זאב הרצל
איציק וולף
נשיא המדינה הזכיר בסעודת האיפטאר שקיים במשכן הנשיא את נרצחי הפיגועים באזור חברון בשבוע שעבר    "לא רק שנפקד קולה של ההנהגה הפלשתינית בכל קצותיה. עוד נורא מכך, נשמעים קולות המעניקים רוח גבית למרצחים ומשפחותיהם"
איציק וולף
המועצה האזורית חוף הכרמל גובה מהורים 2,150 שקל לקייטנה של ארבעה שבועות    המחיר - אחרי הוזלה של 200 שקל לאחר שהתכוונה לגבות 2,350 שקל ועוררה מחאה    הורים: משלמים 7,000 שקל רק על מסגרת ל-3 ילדים לחודש יולי
איציק וולף
ח"כ בצלאל סמוטריץ', החבר עם מפלגתו בקואליציה, תוקף את הממשלה שבה חברה הבית היהודי וטוען כי מעל ישיבת המפלגה בממשלה יש "סימן שאלה מאוד מאוד גדול ואדום"
איתמר לוין
מוסלמי שהשמיע את הקריאה לעבר קבוצת יהודים שביקרו בהר-הבית הורשע בהפרעת הסדר הציבורי    בית המשפט: קריאה כזו, הנשמעת גם מפי מחבלים, במקום כה רגיש - עלולה להביא לתבערה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il