X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ויכוח סוער בוועדת הכספים נוכח היעדר שינוי ביוקר המחיה חברי סיעתו של שר האוצר נאלצו להדוף טענות לפיהן הוא אינו עושה דבר גפני: "אנחנו בוועדת הכספים נטפל ביוקר המחיה!"
▪  ▪  ▪
כחלון ופולקמן בישיבת הסיעה היום [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"חמש שנים עברו והמחירים לא ירדו ואף עלו במקרים מסוימים", כך הטיחו (יום ב') חברי ועדת הכספים בנציגי הממשלה שהשתתפו בדיון מיוחד לציון חמש שנים לפרוץ המחאה החברתית. חברי ועדה תקפו את שר האוצר על-כך שלטענתם הוא "חושש להילחם במונופולים". חברי מפלגתו של כחלון השיבו, כי "אנחנו מקדמים רפורמות רבות וכבר רואים את התוצאות בשטח". יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר כי "הממשלה הנוכחית פועלת כבר שנה ולא ניתן עוד לטעון שהבעיות נוצרו קודם. עם כל הכבוד למשרד האוצר והדיבורים על רפורמות, בפועל המחירים לא ירדו".
ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה): "חמש שנים אחרי מחאת הקוטג', לא רק שהמחירים לא ירדו, אלא ריאלית הם עלו, כי מחירי הסחורות בעולם ירדו ב-30% עד 50%, מה שלא בא לידי ביטוי במשק הישראלי. המחירים כאן גבוהים בממוצע ב-20% ויותר מאשר באירופה. גם מחירי התשומות ירדו, מחירי הדלק, האנרגיה אבל זה לא השפיע. מה שכן קרה זה שהמונופולים ורשתות השיווק השיגו רווחים עצומים וזה על גב הצרכנים".
ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני): "בסל ההוצאה של משפחה צעירה יש 3 מרכיבים מרכזיים: דיור, חינוך ומזון. בדיור המחירים רק עלו, בחינוך הייתה התקדמות מסוימת לגבי גילאי 4-3, אך אין שבוע שאנחנו לא נדרשים לעלויות של המשפחות בנושא. עדיין משפחה ממוצעת עם 3 ילדים מוציאה כ-5,000 ש"ח בחודש על נושא החינוך, על משפחתונים, צהרונים, קייטנות וכד'. כמו החזר משכנתה. ובתחום המזון היו כמה צעדים חיוביים אך לא פיצחו את האגוז הזה ובסוף נותר כוח חזק מדי בידי מספר מצומצם של חברות. הבעיה היא עם היצרנים הגדולים ורשתות השיווק והממשלה שעומדת מנגד ולא עושה דבר. עתה אנחנו לפני תקציב דו-שנתי וזה אומר שהמדיניות הכלכלית ננעלת לשנתיים וחצי ואני לא רואה כל סימן שהממשלה הולכת לתת מענה לשלושת הנושאים". ח"כ יצחק וקנין (ש"ס): "הקמת ועדת טרכטנברג הייתה רק לצורך הפגת מתחים והוצאת הרוח ממפרשי המחאה החברתית, הפועל לא נעשה דבר. בדיור, כל עוד אין בנייה ציבורית מסיבית לא יהיה פתרון, בנושא מחירי המזון, עדיין נותרנו עם פערי התיווך העצומים, עם רשתות שיווק שעושות רווחים של מאות אחוזים. היצרנים והרשתות גוזרים קופון והחקלאים מתרסקים. יש להחזיר את הפיקוח על המחירים. כשאין תחרות זה הפתרון". ח"כ אורן חזן (הליכוד): "הבעיה שיש כאן חזירות. בעלי רשתות השיווק, הסיטונאים הגדולים מרוויחים עשרות מיליונים על גב הציבור. וכאן בכנסת בינתיים, חזקים רק בדיבורים. שר האוצר יכול לקבל החלטות אמיצות ולשנות את המשק מבלי לחשוש מהחברים הטייקונים שלו. יש לנו את הכוח כאן בוועדה להיות אמיצים ולקדם מתווה איך מפרקים מונופולים, נעביר זאת בחוק".
ח"כ רועי פולקמן (כולנו): "התחלנו במלחמת חורמה במונופולים. יש בישראל רכיוזיות גבוהה מאוד והגיע שר אוצר שלא מפחד מהם. התחלנו ברפורמות ביבוא בשר טרי וחלה ירידה במחירים, כך גם בדגים, יצרנו יבוא מקביל. שנים איש לא העז להתעסק עם המונופולים שיש להם אחיזה חזקה בפוליטיקה הישראלית, חלק של ועדי עובדים ואנחנו התחלנו בזה. בטואלטיקה, במוצרי מזון, בצעצועי ילדים ובעוד תחומים מתחילים לראות שינוי. דרוש אומץ ויכולת להיאבק. הגדלת התחרות זו הדרך היחידה. פיקוח זה לא עובד, יעלו מחירים על מוצרים אחרים. המגזר העסקי יותר מתוחכם מהרגולטור". ח"כ רחל עזריה (כולנו): "אנחנו עושים מאמצים רבים אבל כל נושא שמגיע לכנסת נתקע. כל רפורמה נתקלת בהתנגדויות וכמעט בלתי אפשרי להעביר דברים, כולל המאבק בהון השחור. אני מהסיעה של שר האוצר והתפקיד שלי שהדברים יעברו, אך אי-אפשר להזיז דבר, תמיד יש פה דרמות, פעם זה הקיבוצים, פעם זה הכשרות, כל אחד האינטרס שלו. צריך להיות אמיצים ולטפל בבעיות יסוד; מונופולים, מכסות וגופים אינטרסנטים שמונעים שינוי. בחוק ההסדרים נביא רפורמות חשובות ונראה את כל האנשים שצועקים כאן האם יתמכו. אך כל פעם שזה מגיע פתאום יש משהו שאי-אפשר. אנחנו גורמים לכך שהמחירים גבוהים. יש לנו הזדמנות להוזיל את יוקר המחיה ואני מקווה שכולם כאן יתמכו".
ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני): "יש כאן אווירה של בואו נהרוס הכל ונבנה מחדש אך אין שיטה כזו, יש כאן מדינה בת 68 שלא התחילה עם 'כולנו'. יש כאן דבר שלא קשור למחאת הקוטג' - מהי רמת ההכנסה של האנשים שעובדים ואיזה סל הם יכולים לממן לעצמם? בהקלות המס אמרנו להגדיל את יכולת התשלום להתמודד עם ההוצאות. צריך לדבר גם על צד ההכנסות. ולכן מחאת הקוטג' היא גם על שכר נמוך מדי. בעלויות הייצור ופערי התיווך - המדינה לא מתערבת. מדינה שנותנת לרמי לוי להדליק משואה זו מדינה שהשתגעה".
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "מה שגוזל הכי הרבה כסף מאיתנו כמשפחה זה הדיור, אח"כ החינוך ואח"כ המזון. עם כל הכבוד למחיר למשתכן הפתרון הוא בנייה תקציבית גם לזוגות צעירים שיכולים לגור בו כמה שנים, לחסוך ואז לצאת ולרכוש דיור בכוחות עצמם. בחינוך גם הכל מאוד יקר וזה גוזל כסף רב ממשפחות. אם שני הדברים הללו ירדו, אפשר יהיה להתמודד עם מחירי המזון, אף שהם גבוהים".
ח"כ אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו): "מבצעים מהלכים לא נכונים. בכל הורדת המכסות והמיסים המדינה מוותרת על הכנסות אך הצרכן לא נהנה. מוותרים על מאות מיליוני שקלים ויותר, מפקירים את החקלאים והקיבוצים, אבל בסוף לא מבטיחים שההנחה הזו מגיעה בסוף לצרכן. יש את פערי התיווך ואת המונופולים החזקים שאיש לא רוצה להתעסק איתם".
מנהל תחום מזון באיגוד לשכות המסחר, רז הילמן: "יש עומס רגולטורי. כל יצרן מתמודד עם 50 רגולטורים שונים, עלויות כוח האדם שגבוהות מאוד בישראל, ארנונה שעולה כל שנה, מחירי המים ועוד. בחו"ל היצרנים נתמכים ע"י המדינה להגברת התעסוקה והייצור המקומי. והמע"מ גם הוא גבוה יחסית למדינות המפותחות, בהן הממוצע עומד על 9-7%".
נציג אגף תקציבים באוצר, עלי בינג: "עושים צעדים להגברת היבוא המקביל ולהורדת מכסים. יש גם עבודות שמראות שאין פערי תיווך יוצאי דופן בישראלים. יש ועדה מטעם האוצר שבוחנת את נושא הרווחים ופערי התיווך לגבי פירות וירקות ואנחנו נטפל בנושא. אנחנו בעיצומו של שימוע בנושא".
יו"ר הוועדה גפני סיכם: "עם כל הכבוד למשרד האוצר ואני שמח על הרפורמות שאתם עושים, המחירים לא ירדו. מורידים המחיר לחקלאי ורואים בפועל שהמחיר נהיה יותר זול אך לא מגיע לצרכן. למשל בטונה, אנחנו בודקים האם המחירים בסוף ירדו או רק פוטרו עובדים בעקבות רפורמת המכסים. אנחנו לא יכולים להשלים עם המצב הזה. חוק ההסדרים הוא רע ומייצר חקיקה לא טובה ופוגע בכנסת, לא דרכו ניתן להוריד מחירים. ועדת הכספים על כל חבריה, קואליציה ואופוזיציה, תטפל בנושא של יוקר המחיה. לא נמתין לממשלה".

תאריך:  04/07/2016   |   עודכן:  04/07/2016
+החסמים שעוצרים את האוטובוסים ה"ירוקים"
00:55 05/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה דנה בדוח שקבע כי אוטובוסים הם כלי הרכב המזהם ביותר ובדיון התברר: שורה של חסמים מונעים שימוש באוטובוסים חשמליים או כאלה המונעים בגז טבעי  ▪  ח"כ אשר: הוועדה דורשת ממשרד התחבורה לרכז את הטיפול בהסרת החסמים – כדי שניתן יהיה לעבור לשימוש באוטובוסים המונעים בגז או חשמל

[צילום אילוסטרציה: AP]
+"הפקידים לא דואגים לעצמם? כולנו נהיה קשישים"
00:46 05/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

למרות מחסור בעובדי כוח עזר בבתי אבות, הם אינם מורשים להעסיק עובדים זרים  ▪  יו"ר ועדת הפנים: האנשים שהקימו את המדינה הם אלה שמאכלסים את בתי האבות ואין מי שיטפל בהם

[צילום: איתמר לוין]
+בקריאה ראשונה: מענק חד"פ למי שהתייתם משני הוריו בפיגוע
22:09 04/07/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון מס' 30)(תיקון מס' 2), התשע"ו-2016. מוצע בה לקבוע כי מי שהתייתם משני הוריו כתוצאה מפגיעת איבה לפני 1.10.2000, ולכן לא היה זכאי להטבות הניתנות למי ששני הוריו נפטרו מפיגוע טרור לאחר התקופה האמורה, יהיה זכאי למענק חד-פעמי בסכום נוסף של 200,000 שקלים חדשים. מענק זה בא בנוסף על המענק מכוח תיקון מס' 30 לחוק, בגובה 550,000 שקלים חדשים ועל מענק נוסף בסך 200,000 שקלים חדשים שקיבלו מכוח תיקון נוסף לתיקון מס' 30.

+בקריאה ראשונה: הסדרת השימוש ברב-קו
22:07 04/07/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק להסדרת השימוש בכרטיס חכם בתחבורה הציבורית, התשע"ו-2016. מוצע בה להסדיר בחוק את השימוש בכרטיס חכם, קרי כרטיס הכולל שבב מחשב מותאם וכן יישום מחשב שמעמיד מנפיק לרשות מבקש והמיועד לביצוע תשלום בעד דמי נסיעה, לשם תשלום עבור דמי נסיעה באוטובוסים, ברכבות וברכבות מקומיות. לגבי מפעיל קו שירות למוניות, מוצע לקבוע הוראות מיוחדות לעניין תשלום דמי נסיעה במונית שירות באמצעות כרטיס חכם. כן, מוצע לקבוע כי יוקם במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים מרכז שירות, שיבצע, בין היתר, את הסליקה לצורך יישום ההסדר המוצע וההתחייבויות בין המשתתפים בסליקה. בנוסף מוצע לקבוע הוראות לעניין שמירת נתונים וסודיות של פרטי הנוסעים שיעשו שימוש בכרטיס החכם ונתוני הנסיעות.

+בקריאה ראשונה: חובת אזהרה בפרסום ושיווק טלפוני של הלוואה
22:06 04/07/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חובת אזהרה בפרסום ובשיווק של הלוואה (תיקוני חקיקה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת זהבה גלאון וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי תאגיד בנקאי או מלווה, כמשמעותו בחוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות, לא יפרסם פרסומת ולא ינקוט דרך שיווק אחרת שבה הפרסומת או דרך השיווק מעודדות נטילת הלוואה על ידי הלקוח, אלא אם כן צורפה לפרסומת או לדרך השיווק האחרת אזהרה בנוסח הבא: "אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרום חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל".

+בקריאה ראשונה: תשונה שיטת תשלום העמלות לסוכן לשירותים פיננסיים
22:04 04/07/16  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 17)(איסור זיקה בין עמלת הפצה לדמי ניהול), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת מיקי זוהר וקבוצת חברי כנסת. מוצע שעמלת ההפצה המשולמת לסוכן לא תחושב בזיקה לדמי הניהול שחברה מנהלת גובה מעמיתיה, על מנת למנוע הטיה מצד הגופים הפיננסיים כלפי סוכנים פנסיונים כדי שימליצו ללקוחותיהם על מוצרים פנסיונים שדמי הניהול שלהם גבוהים.

+כ-4,000 חולים פסיכיאטריים נקשרו השנה
19:19 04/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יתגבר כוח אדם בשעות אחה"צ, ויפעל ליצור מערכת שתתריע מתי אדם נמצא פרק זמן משמעותי בהגבלה או בבידוד  ▪  יו"ר ועדת העבודה: נקיים דיון כל 3 חודשים

אילוסטרציה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהדות התורה והשבת  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק וקנין  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  רמי  לוי / Rami Levi  ש"ס  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כחלון אינו פועל נגד המונופולים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
יתגבר כוח אדם בשעות אחה"צ, ויפעל ליצור מערכת שתתריע מתי אדם נמצא פרק זמן משמעותי בהגבלה או בבידוד    יו"ר ועדת העבודה: נקיים דיון כל 3 חודשים
איציק וולף
ח"כ בצלאל סמוטריץ', החבר עם מפלגתו בקואליציה, תוקף את הממשלה שבה חברה הבית היהודי וטוען כי מעל ישיבת המפלגה בממשלה יש "סימן שאלה מאוד מאוד גדול ואדום"
אלעזר לוין
"זכותה לומר שנרצחו תשעה בני אדם"    מי אשם? "חברי הכנסת והשרים שתקפו אותה בגסות"    היומון אינו מסביר מדוע מותר לקרוא לחיילים "רוצחים", ומדוע אסור לעומת זאת לדבר אל זועבי "בגסות"
עידן יוסף
סיעת יהדות התורה הטילה וטו על הצעת חוק השבת וזוהר החליט לסגת    הסיעה החליטה לפעול נגד תחבורה ציבורית בשבת ולהוביל מהלך לצמצום תחבורה עירונית
עידן יוסף
ילד בוועדה: אבא שלי לא יכול להרים אותי על הידיים כי הוא משתעל וזה יכול לעשות לו קרעים בבטן    גילאון: זוהי המחלה ה"יתומה" הנפוצה ביותר בארץ, וחולים בה 680 אנשים
רשימות נוספות
רפורמת משק החשמל ממשיכה להתעכב  /  עידן יוסף
גפני: לפרק החברה להשבת נכסי נספי השואה  /  עידן יוסף
דחיפות וצעקות בנאומה של זועבי  /  עידן יוסף, איציק וולף
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
המחוקק מעל החוק  /  איתמר לוין
המדינה - פלא שרק הולך ומתעצם  /  יוליה מלינובסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il